Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Yves
Teksten huwelijksviering
Hoi,   Ik ben op zoek naar teksten voor onze huwelijksdienst. We willen die zelf doen. Geen teksten die religieus getint zijn graag. We willen graag wel wat bezinning, maar zijn absoluut niet gelovig. Als iemand een leuk idee heeft om onz...
Ceremonie Reacties: 10 16-5-2010 16:50:29

lesley
zakjes met snoep vullen
met nog 26 dagen op de teller had ik graag geweten wanneer ik heb best de kadootjes voor de kindjes aan het gemeentehuis zou beginnen vullen. momenteel twijfel ik nog tussen de zakjes ( het zijn potloden met een zakje aan) te vullen met m&m 's o...
Voorbereiding Reacties: 3 16-5-2010 16:05:07

Ellen
HELP! HAAR PROBLEEM
fiogf49gjkf0d    Hallo lieve bruidjes,   Ik heb nog 3 maanden te gaan voor mijn huwelijk en ik zit met een groot verontrustend probleem.  Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Sinds de laatste 2 weken heb ik zeer hevige haarui...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 16-5-2010 15:40:24

sanne
palmas ceremonie
Heeft er iemand ervaring met palmas ceremonie?
Ceremonie Reacties: 1 16-5-2010 15:27:34

Katrien
europees of amerikaans?
fiogf49gjkf0dHoi, Komen jullie op de europese of amerikaans manier binnen in de kerk? Wij twijfelen...
Ceremonie Reacties: 6 16-5-2010 15:12:22

Inge
Nederlanstalige liedjes
fiogf49gjkf0dHoi iedereen, We hebben nog eventjes de tijd om onze mis te plannen maar toch zijn we al volop aan het brainstormen! We zijn op zoek naar nederlandstalige liedjes voor in onze mis. Niet zo snel van bekende zoals Marco Borsato of Clousea...
Muziek - Ceremonie Reacties: 15 16-5-2010 14:21:08

Kim
op zoek naar overnachting voor huwelijksnacht
Hallo allemaal   Wij trouwen 13 augustus 2010. Ons feest zal doorgaan in Kampenhout en nu ben ik op zoek naar een gezellig hotelletje in de buurt van Kampenhout. Het hoeft niet vlakbij te zijn, maar liefst ook niet te ver af. Iemand een idee??? ...
Locatie Reacties: 3 16-5-2010 14:18:25

Jennifer
het ondenkbare is gebeurd ... :s
fiogf49gjkf0dDag medebruidjes,   Terwijl ik her af en toe dingen lees waarvan ik denk f*ck het zal je maar overkomen.... Heb ik gisteren mijn toekomstige naar het spoed mogen voeren, en zit hij nu in de gips :s. Voet gebroken... 4-5weken zeker. ...
Voorbereiding Reacties: 6 16-5-2010 13:33:27

Joanne
Eindelijk!!! :-)
Hoi medebruidjes!   Eindelijk is het zo ver! Nu mag ik het van de daken schreeuwen ! Mijn lieve schat heeft mij vorig weekend in Disneyland ten huwelijk gevraagd! Het was echt een magisch en onvergetelijk weekend! We zijn door de mensen v...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 16-5-2010 13:18:50

shanna
Wie brengt de ringen??
fiogf49gjkf0dWij hebben geen bruidskindjes dus weet niet goed wie de ringen zal brengen?? Wie gaat dit bij jullie doen? Had al gedacht aan mijn vriendin maar die gaat al veel moeten doen( heb haar al veel jobkes gegeven ;-)  ) wie gaat dit bij j...
Religie Reacties: 10 16-5-2010 12:05:17

Nathalie
Piece Montee
Hi,     Ik zou zo graag als bruidstaart een piece montee hebben voor 200 personen. Kan iemand me een idee geven van de kostprijs?   Alvast dank.     Gr,   Nathalie
Voorbereiding Reacties: 2 16-5-2010 11:39:51

Krista
suske en wiske :)
fiogf49gjkf0dAangezien ik een krantenwinkel uitbaat, leek het ons een origineel idee om trouwkaarten in de vorm van een Suske en Wiske - strip te laten ontwerpen. We zouden wel graag een  originele titel vinden. Hebben jullie soms een originee...
Uitnodigingen Reacties: 2 16-5-2010 11:32:55

elien
bruidskindjes?
Hey,   Wij hebben in de familie geen kleine kinderen ( behalve een baby van 4 maand en een van 2 maand) die bruidskindjes kunnen zijn. Daarom weet ik niet goed wat ik moet doen. Neemt iedereen hier bruidskindjes of is dat een gebruik dat vermi...
Ceremonie Reacties: 6 16-5-2010 11:23:45

Nathalie
Praatpaal
Hoi,     Heeft er iemand ervaring met "praatpaal"? Kan er mij iemand de website bezorgen van Jacky of een andere "foute ober"?   Alvast dank.   Groetjes,   Nathalie
Muziek - Live Reacties: 3 16-5-2010 11:01:37

Nathalie
Vuurwerk
Hallo,     Wij trouwen in de regio Gent. Is er iemand van jullie die vuurwerk organiseerde op zijn feest? Hoelang op voorhand werd dit geregeld? Hoe gaat alles in zijn werk?   Groetjes   
Ideeën Reacties: 3 16-5-2010 10:40:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...