Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

julie
Wettelijk stelsel
Moet je als je trouwt volgens het wettelijk stelsel ook naar de notaris?   thx! X
Juridisch Reacties: 9 13-5-2010 17:20:29

julie
prijs trouwringen
Kan iemand een richtprijs geven van een koppel wit gouden trouwringen. De hele eenvoudige modellen zoals vroeger altijd de mode was.   Thx!
Kledij - Accessoires Reacties: 5 13-5-2010 17:10:44

vicky
Kostuum gezocht
Mijn mama en mijn aanstaande man gaan binnenkort op zoek naar een kostuum. Nu was mijn vraag waar ze best konnen beginnen met zoeken we komen zelf uit hoogstraten Misschien iets in de buurt van turnhout, herentals. Wat zijn normale prijzen voor een k...
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 13-5-2010 16:48:13

laura
Mooiste aanzoeken
Beste bruidskoppels,   ik ben een laatstejaars studente Journalistiek en maak een bruidsmagazine (wordt niet gepubliceerd). Ik maak een artikel rond de leukste/mooiste aanzoeken van jonge koppels en ben nog op zoek naar getuigenissen. Ben ji...
Ideeën Reacties: 20 13-5-2010 16:30:38

Els
Bedankingen
Hallo,   Ik zou graag voor de bedankingen blikken potjes kopen en zelf vullen en dan wikkels (met onze namen in de kleuren van uitnodiging) laten drukken. Heeft hier iemand ervaring mee? Ik heb wat schrik dat dat uiteindelijk even duur za...
Ideeën Reacties: 1 13-5-2010 15:40:27

Miet
trouwkleed kopen...
Hoi,   Mijn trouw is wel nog even veraf maar nu vroeg ik me af wanneer ik best begin te zoeken naar mijn trouwkleed.  We trouwen op 9 juli 2011 en dacht om in september al te beginnen zoeken.  Is dit te vroeg? Ik wil er natuurlijk zo s...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 13-5-2010 15:37:57

vicky
Kerkelijkhuwelijk mogelijk?
Even een vraagje. Ik wist niet dat het mogelijk was voor de kerk te huwen als 1 van beide partijen niet gedoopt is. Ik heb namelijk het volgende probleem mijn aanstaande man is wel gedoopt (in duitsland), maar heeft geen doopakte en weet niet in welk...
Religie Reacties: 5 13-5-2010 15:24:52

Nathalie
manier van geldinzamelen
Hallo,     Wij zijn op zoek naar ludieke manieren van geldinzamelen tijdens ons feest.... Denk bv aan verkoop kousenband.   Groetjes
Ideeën Reacties: 9 13-5-2010 15:03:12

ilse
fotograaf
Heeft iemand al ervaring met fotograaf filip mestdagh uit tielt?   groetjes
Fotografie Reacties: 2 13-5-2010 14:38:49

franka
bruidkapsels
hey   meschien een domme vraag maar ik trouw binnen 6 weken en heb nog altijd geen kapper zoek iemand aan huis want ik heb twee kindjes die ook gedaan moeten worden en echt hulp heb ik niet wie weet er meschien een zitten in regio zelzate ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 13-5-2010 14:17:36

Wendy
Kapper regio Berendrecht/Stabroek
Hey,   Ik ben op zoek naar een kapper regio Berendrecht/Stabroek. Ik woon nog niet zolang in Berendrecht en heb hier dus nog geen vaste kapper gevonden. Maar voor mijn huwelijk zou ik toch hier iemand in de buurt willen vinden, die aan huis ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 15 13-5-2010 13:30:39

vicky
wie heeft nog een rode loper te koop?
Hoi,   de tittel zegt al genoeg denk ik?   Wie heeft er een rode loper te koop? hoeveel meter? wat is je vraagprijs?   bedankt!   reageren kan in topic, anders mag je me mailen!   vickytje_p@hotmail.com
Ideeën Reacties: 2 13-5-2010 11:48:04

sophie
routebeschrijving
beste bruidjes en bruidegommen,   Wij trouwen deze zomer in een andere gemeente dan de onze. voor vele familieleden zal het de eerste keer zijn dat ze daar ooit gaan komen. op de uitnodigingen hebben we het adres van de kerk vermeld, maar niet v...
Uitnodigingen Reacties: 5 13-5-2010 9:01:37

Caroline
Lingerie grote maat lage rug
Hey, mijn trouwkleed heeft een open rug, en ik ben dus op zoek naar een BH die zo laag mogelijk komt op de rug, met een verstevigd korset rond het middel, zodat de BH toch voldoende steun geeft. Ik heb een grote maat, en Poitier heeft helaas maar tot...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-5-2010 22:10:14

julie
teveel koppels stadhuis
Kan het zijn dat het stadhuis zegt dat alles al volzet is en dat je niet op een bepaalde datum kunt trouwen. Wij trouwen op 28 mei 2011 en ik weet dat er al 3 andere koppels zijn ook. Het kan zijn dat er in de kerken van 2 andere gemeentes ook huwel...
Ceremonie Reacties: 11 12-5-2010 21:56:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...