Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

julie
Wettelijk stelsel
Moet je als je trouwt volgens het wettelijk stelsel ook naar de notaris?   thx! X
Juridisch Reacties: 9 13-5-2010 17:20:29

julie
prijs trouwringen
Kan iemand een richtprijs geven van een koppel wit gouden trouwringen. De hele eenvoudige modellen zoals vroeger altijd de mode was.   Thx!
Kledij - Accessoires Reacties: 5 13-5-2010 17:10:44

vicky
Kostuum gezocht
Mijn mama en mijn aanstaande man gaan binnenkort op zoek naar een kostuum. Nu was mijn vraag waar ze best konnen beginnen met zoeken we komen zelf uit hoogstraten Misschien iets in de buurt van turnhout, herentals. Wat zijn normale prijzen voor een k...
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 13-5-2010 16:48:13

laura
Mooiste aanzoeken
Beste bruidskoppels,   ik ben een laatstejaars studente Journalistiek en maak een bruidsmagazine (wordt niet gepubliceerd). Ik maak een artikel rond de leukste/mooiste aanzoeken van jonge koppels en ben nog op zoek naar getuigenissen. Ben ji...
Ideeën Reacties: 20 13-5-2010 16:30:38

Els
Bedankingen
Hallo,   Ik zou graag voor de bedankingen blikken potjes kopen en zelf vullen en dan wikkels (met onze namen in de kleuren van uitnodiging) laten drukken. Heeft hier iemand ervaring mee? Ik heb wat schrik dat dat uiteindelijk even duur za...
Ideeën Reacties: 1 13-5-2010 15:40:27

Miet
trouwkleed kopen...
Hoi,   Mijn trouw is wel nog even veraf maar nu vroeg ik me af wanneer ik best begin te zoeken naar mijn trouwkleed.  We trouwen op 9 juli 2011 en dacht om in september al te beginnen zoeken.  Is dit te vroeg? Ik wil er natuurlijk zo s...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 13-5-2010 15:37:57

vicky
Kerkelijkhuwelijk mogelijk?