Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katrien
Prijs huwelijkscontract
Hey mensen   Een volgende vraag dringt zich op tijdens mijn budgetplanning... Hoeveel betalen jullie aan de notaris voor het opstellen van een huwelijkscontract?
Juridisch Reacties: 18 11-5-2010 12:52:26

Stephanie
DJ Lieven Batjoens
dag iedereen! Wij hebben gisteren een eerste gesprek gehad met DJ Lieven Batjoens en dat is enorm goed meegevallen! Zijn er mensen die al ervaring hebben met hem als DJ? of mensen die hem ook gaan nemen?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 11-5-2010 12:46:32

Dorien
Ervaringen make-up Ans Burgmans
Hoi iedereen!   Zoals mijn titel het al aangeeft vraag ik me af of er hier bruidjes zijn die ervaring hebben met Ans Brugmans.   Maandag 17 mei moet ik mijn proef make-up gaan laten doen bij haar en ben super benieuwd naar hoe ik er za...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 11-5-2010 12:41:04

Ruth
10 dagen...
Hoi iedereen,   nog 10 daagjes en onze droom gaat in vervulling. ik zit hier al elke dag te kijken naar het weer en zoals het er nu naar uitziet gaan we niet mogen klagen. Afgelopen zaterdag mijn vrijgezellen gehad, was echt de max! Tot 6u ...
Voorbereiding Reacties: 9 11-5-2010 12:26:11

KATHLEEN
Feestzaal zonder catering regio Zemst-Vilvoorde
Hello iedereen,   Ik ben op zoek naar een leuk zaaltje zonder catering liefst waar je ergens de receptie buiten kan geven. Kan iemand mij hiermee helpen?   Groetjes,
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 11-5-2010 12:17:47

Tina
Verslag en foto's trouw 1 mei
Hey toekomstige bruidjes,   Zoals aangkondigd een klein verslagje en wat foto's via facebook. Opgelet : ik laat de foto's maar een weekje zichtbaar, zo kunnen jullie kijken maar daarna gaan ze terug privé.   Onze trouw is dus door...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 17 11-5-2010 12:12:47

natacha
gastenboek
dag bruidjes in spé... na overleg gaan we toch een gastenboek leggen in de inkom van de feestzaal... nu ben ik dus op zoek naar een mooi tekst voor erin... iemand ideeën?    
Ideeën Reacties: 2 11-5-2010 11:53:31

Deborah
Pastoor van andere kerk
Hallo allemaal Graag zouden we onze mis laten leiden door een bevriende pastoor, een ook iets jongere (50), en dus niet door de lokale pastoor, als dat kan. Iemand die weet of dat eigenlijk wel mogelijk is? Bedankt! Groetjes Deborah
Ceremonie Reacties: 5 11-5-2010 11:27:16

Sara
Hoe de Kerk binnenkomen? Tips alsjeblieft!
Dag bruidjes,    Vrijdag is het zover!  Het lange wachten wordt hopelijk beloond met een dag om nooit te vergeten!   Nu had ik nog een (laatste?) vraagje : ik heb begrepen dat bij het binnenkomen van de Kerk de vrouwen rechts ...
Ceremonie Reacties: 8 11-5-2010 10:25:35

Tinne
Graag jullie mening (herhaling)
Hoi mede-bruidjes en -gommetjes,   Het wordt hoog tijd dat onze uitnodigingen klaar geraken. Voor de genodigden op het avondfeest zijn we eruit. Maar...we hebben een probleem met de tekst voor de uitnodigingen van onze buren.   We...
Uitnodigingen Reacties: 4 11-5-2010 9:55:23

Ines
locatie romantiche picnik provincie antwerpen
hallo,   Wij trouwen op 14 augustus en zoeken een leuke romantiche plek om te picniken liefst aan water en in de natuur weg van de drukte en zonder al te veel volk. Er zijn kinderen bij dus er moet wel wat ruimte zijn om te ravotten.   ...
Locatie Reacties: 3 11-5-2010 9:36:32

Hoi Yee
teleurstelling! :(
Gisteren bij onze pastoor geweest voor onze misboekje. Omdat ik niet gedoopt ben, ging hij normaal een schets maken zodat we een idee hebben wat er in moet staan en wat niet. Hij had een kort boekje volledig zelf gemaakt en zei dat dat de definitie...
Ceremonie Reacties: 10 11-5-2010 9:32:05

wendy
hoe te werk met ceremoniewagens?
wij zouden 's morgens huwen in het stadhuis en pas 's namiddags voor de kerk. moeten wij dan al van smorgens werken met ceremoniewagens of is dit pas nodig voor naar de kerk te gaan? hoe moeten dan ook de auto's van familieleden aan de feestzaal g...
Ceremonie Reacties: 1 11-5-2010 9:30:38

tine
op schema?? voor 9-10-10
  wie huwt er allemaal op 9 oktober 2010? wat moeten jullie nog doen? alles staat bijna vast , enkel nog wachten op de gastenlijst van beide ouders, autos huren,feestmaal kiezen,trouwkleed kiezen,drukwerk bestellen (bloemen doet familie,mis...
Voorbereiding Reacties: 7 11-5-2010 9:16:04

Nathalie
Wat te doen tussen stadhuis en avondeten?
Wij huwen om 12u15 op het stadhuis.  En 's avonds om 18u hebben wij de viering en daarna apero met avondeten.  Nu vroegen we ons af wat we kunnen doen (met het volk) tussentijds?  We dachten eerst thuis sandwichen te geven, maar dat vu...
Ideeën Reacties: 8 11-5-2010 9:07:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...