Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

vicky
melodie gezocht
fiogf49gjkf0dBeste medebruidjes,   Kan iemand mij helpen. Ik ben op zoek naar de melodie van hier "komt de bruid". Heeft iemand dit misschien op mp3 of als muziek bestand. Je kan het me doormailen naar vicky_faes@hotmail.com. Alvast bedankt
Locaties - Viering Reacties: 2 9-5-2010 14:45:31

angelique
Kapster/schminkster aan huis regio Wachtebeke
fiogf49gjkf0dVoor mijn huwelijksdag zoek ik nog een kapster/schminkster die mijn schoonfamilie kan soigneren die dan in Wachtebeke verblijven, het zou gaan om 5 dames en een kindje , waarvan er al zeker 2 voor op te steken zijn en het kindje ook. Gr...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 9-5-2010 13:53:22

angelique
Rode Fiat 500
fiogf49gjkf0dHallo,   wij trouwen op 10 juli 2010 en zoeken voor die dag nog een rode fiat 500(oud modelletje), liefst tegen een redelijke prijs!   groetjes
Ideeën Reacties: 1 9-5-2010 13:46:36

Piepke
Evangelie van Matteus?
fiogf49gjkf0dHallo,   Ik zou graag  het evangelie "Kom en wees deelgenoot van mijn levené van Matteus gebruiken in onze huwelijksmis. Als hoofdstuk en vers lees ik hier op het forum hoofdstuk 25, 34-40. Maar als ik dan online lees ...
Religie Reacties: 3 9-5-2010 12:56:42

marta
uitnodiging huwelijkscadeau
fiogf49gjkf0dkan iemand me een voorbeeld van zijn of haar uitnodiging doorsturen waar je subtiel aan de genodigden vraagt om geld te storten of te geven? Wij verhuizen binnen een maand en al het nodige kopen we al zelf aan, vandaar dat ik niet te vin...
Uitnodigingen Reacties: 13 9-5-2010 12:41:00

Ellen
muziek huwelijksmis
fiogf49gjkf0dHelp, ik ben dringend op zoek naar muzikale ondersteuning  voor onze huwelijksmis op 10 juli 2010 om 15 u in de kerk van Nederename (Oudenaarde). Wie kan mij helpen, een koor, een zangeres, pianist, gitaar, het maakt niet uit. Lief...
Muziek - Live Reacties: 12 9-5-2010 12:18:38

ANNELIES
VRIJGEZELLEN
fiogf49gjkf0dHey,   Heb gisteren mijn vrijgezellen gehad en het was super. Ik had een pakje aan van Tinkerbell(kort kleedje en vleugeltjes), keischattig! Hebben tot deze morgen 6u Antwerpen onveilig gemaakt, lang geleden da we nog eens zo goe op...
Ideeën Reacties: 1 9-5-2010 12:05:19

ANNELIES
VRIJGEZELLEN
fiogf49gjkf0dHey,   Heb gisteren mijn vrijgezellen gehad en het was super. Ik had een pakje aan van Tinkerbell(kort kleedje en vleugeltjes), keischattig! Hebben tot deze morgen 6u Antwerpen onveilig gemaakt, lang geleden da we nog eens zo goe op...
Ideeën Reacties: 1 9-5-2010 12:05:18

Els
graag jullie raad! crisis!
fiogf49gjkf0dDag iedereen   sinds gisteren zit ik in een dipje en ik weet het allemaal niet goed meer. Ik heb zeker geen plankenvrees of zo, probleem ligt bij mijn zus. Gisteren gingen we langs bij onze getuigen (vrienden van ons, geen f...
Voorbereiding Reacties: 17 9-5-2010 11:39:07

Ellen
Bruidsjurk gisteren besteld!! Spannend!! Jullie ook dat gevoel??
fiogf49gjkf0dHet is zover, gisteren heb ik mijn bruidsjurk besteld!!!!   Ik kan voorlopig even aan niets anders denken :) wat een spannend gevoel, nu het definitief beslist is!! Ik heb in het begin even moeten zo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 9-5-2010 11:20:21

Laura
Witte paraplu's te koop
fiogf49gjkf0dHey,   Mijn trouwdag is in juli een jaar geleden, maar ik denk er nog vaak aan. Aangezien wij binnen 1 maand ons eerste kindje verwachten ben ik aan een opruim begonnen. Nestingsdrang noemen ze dat ook wel eens . Welnu, ik b...
Voorbereiding Reacties: 2 9-5-2010 10:32:53

Chantal
Een later verslagje 1ste pas bruidskleedje...
fiogf49gjkf0dDag Bruidjes & Gommetjes,   Vrijdag was het dus zover...mijn kleedje was EINDELIJK binnen en mocht m'n eerste keer gaan passen ! Het was echt SUUUUUUPER mooi, ik had er geen woorden voor, m'n moeder en vader werden er zelfs e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 9-5-2010 10:31:56

Sandra
Teksten viering
fiogf49gjkf0dHoi allemaal,   we zijn volop bezig met het samenstellen van ons misboekje. Op zich verloopt dit vrij vlot maar we zijn nog op zoek naar een bezinningstekst dat zich ook wat richt naar ons nieuw samengesteld gezin. Het zou leuk zi...
Religie Reacties: 0 8-5-2010 23:12:55

Nathalie
Onze huwelijksmis is goedgekeurd!
fiogf49gjkf0dGisteren zijn we voor de tweede keer naar de pastoor geweest. Onze mis is goedgekeurd. Hij vond ze heel goed, hij vond de teksten goed en hij zag dat ik er heel lang aan bezig geweest was Yes, ik was zo blij.   Een week voor de ...
Religie Reacties: 3 8-5-2010 21:33:38

tania
hallo bruidjes ik heb even jullie hulp nodig
fiogf49gjkf0dhallo iedereen. mijn toekomstige schoonzusje is nu vier maand zwanger. nu zou ze een kleurtje willen hebben voor tegen onze trouw. ze woont in sint truiden en had iemand gevonden in het centrum zelf waar ze haar konden spuiten. maar d...
Voorbereiding Reacties: 1 8-5-2010 19:06:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...