Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Daisy
Binnenlocatie foto's regio: Mere - Herzele
Hallo medebruidjes,   Nog 9 dagen en voor ons is het al zover.  Het weer is natuurlijk niet alles hier in ons Belgische landje. Normaal gezien als het weer het toelaat zullen de foto's genomen worden in het domein van Breivelde te Zottegem....
Locaties - Fotografie Reacties: 2 5-5-2010 13:56:54

eline
Kapster aan huis
Hallo   Wij trouwen 21_05_2011. Wnn ga ik best op zoek naar een kapster die thuis komt de dag zelf? Kennen jullie iemand betaalbaar regio Zuidwest Vlaanderen?   ELINE 
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 5-5-2010 13:50:46

Bianca
Ideetjes voor vermenigvuldigen
Hallo, Ik zit met een organisatorisch probleempje voor onze openingsdans en het vermenigvuldigen. Wij hebben nl. stiekem een choreografie in elkaar gestoken met een bevriend koppel, dat zelf dansles geeft. Zij doen dit gratis voor ons en we willen he...
Openingsdans Reacties: 4 5-5-2010 13:45:52

Ellen
Hoe versieren jullie bruidsauto?
Hey bruidjes, Aangezien mijn nonkel ons gaat vervoeren met zijn auto, moeten we zelf zorgen voor de versiering ervan. Hebben jullie misschien enkel tips of hoe versieren jullie de auto? Ik dacht aan een bloemstuk op de auto te leggen, maar hoorde al...
Voorbereiding Reacties: 6 5-5-2010 13:44:50

Annelore
Vrijgezellendag
Hey allemaal,   mijn beste vriendin trouwt binnenkort en samen met enkele andere vriendinnen organiseren wij haar vrijgezellendag! Wij wilden graag iets doen rond het thema sprookjes, dus alle tips en ideeën omtrent opdrachtjes (niks...
Ideeën Reacties: 2 5-5-2010 13:43:58

leen
Traiteur Kloosterhof
Dag bruidjes en bruidegommen,   Op zoek naar een traiteur hebben we besloten om voor het Kloosterhof in Gierle te gaan. Mijn schoonouders zijn altijd zeer tevreden over de door hen aangeboden service! Dus gaan we hierop vertrouwen. Hebben jull...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 5-5-2010 13:34:28

Ashley
bruidskindjes
hey allemaal,   wij trouwen op 25 september 2010. nu weten we al zeker dat we mijn nichtje gaan pakken als bruidskindje. zou dit genoeg zijn of pakken ze meestal zeker 2 bruidkindjes???
Ideeën Reacties: 6 5-5-2010 13:13:26

Naomi
Ik zit met mijn handen in het haar!! Paniekkkkkkkk!!
Hoi iedereen,     Paniek, paniek, wie kan er mij helpen?!!   Mijn schoonbroer verleden week vrijdag bestolen van videocamera, fototoestel, statief, .... Alles dat we nodig hadden om onze' Grote dag' te filmen enzo, want hij ging ...
Fotografie Reacties: 11 5-5-2010 13:12:29

Wendy
witte duiven
Weet iemand waar je witte duiven kan huren/kopen voor onze trouw? Liefst in of rond Heist-op-den-Berg.
Voorbereiding Reacties: 9 5-5-2010 13:00:25

Hilde
zenuwen + kapper
Hoi iedereen!   Nog 78 dagen en het is zover! Af en toe toch wel eens last van zenuwen! Dit weekend uitnodigingen schrijven en stilletjes aan beginnen versturen en uitdelen. Hopelijk vergeten we niets want er komt toch wel veel bij kijken! ...
Voorbereiding Reacties: 5 5-5-2010 12:39:31

Sabrina
Versiering voor zaal
Ik heb nog van mijn huwelijk vorig jaar een aantal slingers in vorm van harten en nog allerlei versieringen voor de zaal, ook menu's. Stuur een mail naar db_sabrina8@hotmail.com en ik stuur je een foto van wat ik kwijt wil en de prijs (kwestie van ve...
Voorbereiding Reacties: 0 5-5-2010 12:38:05

Kim
uitnodigen collega's school
Beste bruidjes,   Op 21 augustus stap ik in het huwelijksbootje en ik kijk er al hard naar uit.   Met de teller op 107 dagen is het toch tijd om mijn gastenlijst definitief te maken. ` Nu zit ik echter met een probleempje: ik geef s...
Uitnodigingen Reacties: 13 5-5-2010 12:30:52

katty
AS-Wolk
Domme as-wolk, wij zouden zondag vertrekken naar Ierland om onze vrienden / familie uit te nodigen naar ons trouwfeest. Nu is al twee dagen de luchthaven van Dublin gesloten dankzij de as verprijdenden vulkaan ons alom bekend. Onze vrienden daar zou...
Voorbereiding Reacties: 9 5-5-2010 12:22:32

Hoi Yee
kapster aan huis regio Elewijt ( Zemst )
Hey   Ik zoek nog een kapster ( eventueel een heel klein beetje make up )voor in de buurt van Elewijt ( Zemst ) aan een schappelijke prijs. Ben van Aziatisch afkomst, dus redelijk moeilijk haar Krullen willen nooit lang houden, haren zi...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 5-5-2010 11:46:27

Evi
Gezocht; kapster en visagiste regio Willebroek/Mechelen
Hallo bruidjes   Ik woon regio Willebroek/Mechelen en zoek nog iemand die aan huis komt voor het bruidskapsel en de make-up. Liefst iemand die weet wat hij doet en al ervaring heeft.  Weten jullie zo niemand? En aan welke prijs mag ik...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 5-5-2010 11:43:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...