Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debra
Welk product gebruiken om bellenblazers te vullen?
Wij willen dat de mensen belletjes blazen als we buiten komen, maar nu vroeg ik me af welk product we het best gebruiken om geen vlekken te maken op de kledij.
Ceremonie Reacties: 8 7-5-2010 18:07:08

Sabine
Lionne - Rembo Styling
Hoi Bruidjes,   Zijn er onder jullie nog die gekozen hebben voor de Lionne van Rembo Styling?   Groetjes Sabine 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 7-5-2010 17:28:56

Marjan
Welkomstwoord
Hoi!   Wij zijn nog op zoek naar een welkomstwoord voor onze viering. We wilden graag zelf iets schrijven, maar het blijkt toch moeilijker dan gedacht! Hebben jullie misschien leuke voorbeelden? Mailen mag naar: stinuske@hotmail.com.   ...
Ceremonie Reacties: 4 7-5-2010 17:15:40

Sofie
Zaal zonder catering in regio Oostende-Brugge ( en omstreken) gezocht
fiogf49gjkf0dHallo iedereen,   Weet er iemand een leuke zaal vrij van traiteur in de omgeving rond Oostende - Brugge?   Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-5-2010 17:03:37

Marouschka
Geschept papier?
Hoi, hoi....   Ik ga mijn bedankjes zelf maken en ben daarvoor op zoek naar geschept papier. Iemand enig idee waar ik dit kan vinden? (Bij ava en De Banier ben ik al gaan zien)   Groetjes H&M
Voorbereiding Reacties: 3 7-5-2010 16:58:52

Dorien
kleine 2 maand voor huwelijk pas mijn eerste keer gaan passen!!
Hey bruidjes,   Ik wou eens even jullie ervaring navragen. Ik ben in september mijn kleed gaan bestellen voor mijn huwelijk op 10 juli aanstaande. Ze vertelden me toen dat ik in mei mijn eerste pas zou hebben, twee maanden voor de trouw. Ik ko...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 7-5-2010 16:30:02

lesley
veel te duur!!!!!!!
hoi hoi!   zo'n kleine twee maand geleden ben ik beginnen kijken om te trouwen... man ik viel achterover van wat ze wel durven vragen van prijzen en dan denk je "ik doe het in mijn eigen tuin, die is toch groot genoeg", maar dan heb je tent ...
Ideeën Reacties: 12 7-5-2010 16:29:00

brigitte
garcons gezocht
hallo wij trouwen op 29 mei 2010 maar zijn nog op zoek naar garcons wie kan mij hierbij helpen wij zijn  van lommel
Voorbereiding Reacties: 2 7-5-2010 16:23:13

Ans
Mexico - Tips?
Dag bruidjes en bruidegommetjes :-)   Wij zouden graag eind september (meer begin oktober) naar Mexico willen gaan! Nu, ik ken daar uiteraard nog niks en graag had ik eens willen informeren in welke streek je best kan gaan. We zouden kiezen vo...
Voorbereiding Reacties: 6 7-5-2010 15:22:38

Cindy
`s Graevenhof - Schilde
Hallo medebruidjes,   Heeft er iemand onlangs een feest gehad in het `s Graevenhof te Schilde? Ik had graag zoveel mogelijk ervaringen gekregen?   Kussies en veel plezier met de voorbereidingen!  
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-5-2010 15:20:04

anita
ideeen kleine trouwerij
hallo,   Mijn vriend en ik willen graag trouwen en misschien al wel volgend jaar dat hangt er van af wat we willen met de speciale dag. Wij hebben geen grote vriendenkring en zagen een grootfeest dus niet zitten nu willen we met de familie iet...
Ideeën Reacties: 3 7-5-2010 15:15:24

Gwen
Citytrip Londen
Hallo aanstaande bruidjes en gommetjes,     Wij gaan na onze trouw op citytrip naar Londen en binnen een paar jaar gaan wij op huwelijksreis! Misschien tips wat we zeker moet doen of zien?     Alvast bedankt! Een toch al w...
Voorbereiding Reacties: 4 7-5-2010 15:05:38

Annelies
verrassings-bedankt-mand ouders
Hallo allemaal,   Om onze ouders te bedanken zijn wij een verrassingsmand aan het maken. Dit is een rieten mand met daarin voorlopig een gekleurde handdoek, wijn, een restaurantbon, snoepzak, een fotoboekje van onze wettelijke trouw. Maar...
Ideeën Reacties: 7 7-5-2010 14:34:50

Tineke
Dansen met de ouders
Hey medebruidjes,   Met nog 63 dagen op de teller begint een beetje de spanning te komen.   We hebben nog steeds geen liedjes gevonden om te dansen met onze ouders. We zouden niet vader Abraham willen nemen en ook geen dochters van Marc...
Openingsdans Reacties: 5 7-5-2010 13:35:01

Nathalie
Openingsdans
Hoi,   ik wou gewoon even polsen naar wat jullie openingsdans zal zijn. We zijn namelijk al een beetje aan het zoeken geweest, maar hebben nog niet echt iets gevonden dat we echt zien zitten. 
Openingsdans Reacties: 23 7-5-2010 12:57:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...