Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

eline
trouwschoenen
fiogf49gjkf0dHoi hoi   Heb mijn trouwkleed besteld, maar nu moet ik nog schoenen gaan kopen. We trouwen pas volgend jaar. Zou ik ze nu al kopen? Of kan je dat kopen tijdens de solden :) ?   En dan nog, hoe weet ik nu of mijn schoenen zu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 8-5-2010 15:22:01

Ellen
Hof ten Bosse of Kasteel Coninxdonck?
fiogf49gjkf0dDag bruidjes en bruidegoms   Mijn vriend en ik zouden graag trouwen in juli 2011 en we twijfelen nog tussen 2 zalen: Hof ten Bosse (Heusden) en Kasteel Coninxdonck (Gentbrugge). Beide locaties lijken me mooi en de mensen die ons ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 8-5-2010 15:13:49

ingeborg
Huifkar huren; ervaring? Kosten?
fiogf49gjkf0dHallo allemaal,   Ik wil het al een tijdje..... naar de kerk en gemeentehuis gaan met een huifkar! Vanmorgen zag ik een trouwkoppel die op een huifkar stapte.... Wij wonen in Merelbeke en ik vraag me af of iemand hier weet waar ...
Ceremonie Reacties: 6 8-5-2010 14:36:06

Ellen
tafelschikking voor de gasten met filmmuziek? Hoe filmtickets namaken? iemand vb?
fiogf49gjkf0dHey bruidjes, Wij wilden graag voor de tafelschikking van onze gasten werken met filmmuziek. (bv you're the one that i want van de film greace). Daarom zouden wij graag de gasten bij aankomst een filmticket geven met de naam van een fil...
Voorbereiding Reacties: 1 8-5-2010 13:47:07

Virginie
Fotograaf
fiogf49gjkf0dNa eindelijk bijna 9 jaar samen zijn, trouwen wij volgend jaar - wij nemen ook fotograaf Johan-Kris Van Parys Al iemand ervaring met hem gehad? Waar was jullie locatie? 
Fotografie Reacties: 0 8-5-2010 9:46:47

wendy
Eerste Pas Gehad ! :)
fiogf49gjkf0dHallo Bruidjes ,   Ik heb gisteren 7/5 mijn eerste pas gehad...Eindelijk want ik werd behoorlijk ongeduldig! Ik had dezelfde verkoopster van in den begin , toen ik mijn kleed had gekozen en dat was Super ! Toen ze mijn kleed wa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 8-5-2010 7:26:46

Marieke
TROUWRING GEVONDEN!!!
fiogf49gjkf0dDag dames,heren,   Iemand die ik ken heeft een trouwring gevonden. Er staat in Inge é Jurgen 9/8/8.   Mist iemand deze?   Marieke
Kledij - Accessoires Reacties: 9 7-5-2010 23:14:18

KarinW
Spannend :)
fiogf49gjkf0dHallo allemaal, nog 14 keer slapen en morgen de vrijgezellen Best allemaal spannend Gelukkig is alles wel goed geregeld en morgen wordt één grote verrrassing. Grtjs
Voorbereiding Reacties: 2 7-5-2010 21:51:05

Sofie
kapsel probleem
fiogf49gjkf0dhallo,   even wat uitleg. Afgelopen dinsdag naar de kapster geweest om voor de eerste keer krullen in mijn haar te laten zetten. Dit was allemaal goed gelukt. Ze vertelde mij dat er 2 maanden inbleven. Dus ik tevreden naar huis. ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 7-5-2010 21:10:29

Anastasia
HELP! Wie kent de naam van de ONTWERPER van mijn droomjurk! zie LINK!
fiogf49gjkf0dDag bruidjesss,   Ik heb dus mijn droomtrouwjurk gevonden, maaaaaar het is slechts een prentje die op internet staat ZONDER de naam van de ontwerper! Ik zou dood graag dit kleedje gaan passen, dus ik hoop dat iemand mij ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 7-5-2010 21:07:26

Sarah
make-up aan huis bilzen
fiogf49gjkf0dDag bruidjes,   Ik trouw op 31/07/2010 en zoek nog een visagiste regio Bilzen (die al dan niet aan huis komt). Liefst goed naturel, want gebruik anders nooit schmink...     Bedankt!
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 7-5-2010 20:44:57

silvie
locatie gezocht omgeving knokke brugge damme enz...
fiogf49gjkf0dHallo! Wij zijn op zoek naar een boerderij/hoeve achtige locatie voor een 100tal man. Iemand tips???? thnx!
Locatie Reacties: 2 7-5-2010 20:15:00

Laura
trouwschoenen
Hallo bruidjes!   Ik ga volgende week eens kijken voor trouwschoenen. Waar kopen jullie ze? Ergens goede ervaringen?  Blijkbaar is Van Loock in Zandhoven de ideale winkel. Ik vraag me af of er schoenwinkels zijn die ook een collectie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 7-5-2010 18:58:16

Caroline
uitnodigingen klaar!
Hallo allemaal,   vandaag ben ik onze uitnodigingen gaan halen. Weer zo'n stap waarmee het allemaal zo dicht begint te komen, ineens staat je naam op een kaart gedrukt!!! Wij zijn er vroeg bij, maar het is blijkbaar wel de moeite om ze op...
Uitnodigingen Reacties: 4 7-5-2010 18:55:37

Evi
Verslag trouw
fiogf49gjkf0dWij zijn nu bijna 3 weken gelukkig getrouwd, eindelijk eens tijd gehad om er een mooi verslagje van te typen. Je kan het hier lezen: http://www.lovetomakeup.be/blog/personal-stuff/verslag-trouw Ik wens jullie nog allemaal veel succe...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 7-5-2010 18:16:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...