Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

An
GEZOCHT: kapsel/make-up Berchem/Mortsel
Hallo,   Ik ben nog op zoek naar een kapper en 'opmaker' voor 7 augustus dit jaar, in de omgeving Mortsel/Berchem. Graag iemand die ervaring heeft met huwelijkskapsels en make-up, het hoeft niet per sé aan huis te zijn. Ik heb een &...
Verzorging - Kapsel Reacties: 10 9-5-2010 22:07:23

Dorothea
Kleur trouwkostuum?
fiogf49gjkf0dIk vraag mij af welke kleur van kostuum jullie toekomstige gekozen heeft voor zijn kostuum.   En in welke mate is er rekening gehouden met jullie kleed (kleur, stijl, accessoires...)?  
Kledij - Bruidegom Reacties: 13 9-5-2010 21:50:34

Sien
wie trouwt er ook in Leuven?
fiogf49gjkf0dDag iedereen,   ik ben nieuw op het forum en wens alle aanstaande bruidjes alvast een dikke proficiat. Ik trouw op 16 april 2011 in Leuven. Even nieuwsgierig zijn : wie trouwt er nog rond deze periode of in Leuven?   Groetjes...
Voorbereiding Reacties: 9 9-5-2010 21:41:48

Lieve
logies voorzien?
fiogf49gjkf0dHey hey,   heb een vraagje:  is het normaal om logies te voorzien (hotel oid) voor mensen die van ver komen, en dat ook te betalen als bruidspaar? Mijn vriend komt nl vanuit Nederland (ver in NL), en 't is de bedoeling dat hij...
Voorbereiding Reacties: 13 9-5-2010 21:31:04

Tessa
DJ omgeving Opwijk
fiogf49gjkf0dDag allemaal, Wij trouwen in 2011 en hebben ons feest in Opwijk. Via via hebben ze ons DJ Lieven aangeraden. Heeft er iemand al ervaring met hem (positief en negatief). Zijn er ook nog andere dj's uit de regio waar jullie ervaringen mee...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 9-5-2010 21:03:49

Nancy
opmerking
fiogf49gjkf0dHallo , Moet toch efkes iets van mijne lever . Vorige week poste ik hier een bericht ivm de kostprijs voor de kerk. Nu vond ik de reacties nogal .... Is het soms al opgekomen bij deze mensen , dat er ook toekomstige bruidjes zi...
Religie Reacties: 23 9-5-2010 19:55:04

Annelies
Mauritius geboekt ! :o) - Ringen mee???
fiogf49gjkf0dHallo,   Dit weekend hebben we onze huwelijksreis naar Mauritius geboekt!!! Ik ben supercontent en kijk er verschrikkelijk naar uit.   Een vraagje, nemen jullie de trouwringen mee op huwelijksreis? Oké, het is wel de...
Voorbereiding Reacties: 5 9-5-2010 19:45:11

vicky
kunstnagels?
fiogf49gjkf0dHallo mede bruidjes,   Kan iemand mij helpen? Ik werk in de voeding dus ik mag geen kunstnagels dragen. Voor mijn huwelijk zou ik het toch leuk vinden om iets wat langer nagels te hebben (kunstnagels) na 2 weken moeten ze er echte...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 9-5-2010 19:43:01

Els
Bruidssuiker
fiogf49gjkf0dBeste mede-trouwertjes ... Binnen een 7-tal weken is het zover! Na 1,5 jaar aftellen, voorbereiden, ... komt onze dag er aan! Nu heb ik even een vraagje ivm het bruidssuiker. Wij hebben wat voorzien voor na de ceremonie, maar de vraag ...
Ceremonie Reacties: 7 9-5-2010 19:29:16

Cindy
:-(
fiogf49gjkf0dNa maanden plannen en voorbereiden zal ons huwelijk nu toch niet doorgaan. Mijn vriend is letterlijk in de zak gezet op zijn werk! Nu zit hij zonder werk en moet een heeeeeeel hoge boete betalen!  Geen huwelijk, geen reis dit jaar e...
Voorbereiding Reacties: 4 9-5-2010 19:22:24

Véronique
Comfortabele trouwschoenen
fiogf49gjkf0dHallo iedereen,   Aangezien ik bijna nooit shoenen met hakken draag, ben ik een beetje ongerust dat ik misschien een verkeerde keuze zou maken bij de aankoop van mijn trouwschoenen en deze bij het dragen pijn zouden beginnen ...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 9-5-2010 18:27:25

Debra
Oldtimer te huur gezocht
fiogf49gjkf0dHallo allemaal, Ik ben op zoek naar een Oldtimer voor onze trouw. Liefst een Mustang,Corvette, Jaguar,... We kunnen al gebruik maken van een Mazda Z3, maar ik weet dat het een fantastische verrassing zou zijn voor David moest ik een...
Voorbereiding Reacties: 3 9-5-2010 17:02:38

Debra
Opgelet !!
fiogf49gjkf0dLieve Bruidjes, Ik ben opgelicht door gebruiker jack24trust2008 op EBAY Ik had een trouwjurk aangekocht en betaald via PayPal Hij had mij beloofd dat ik de jurk binnen 2 maand zou ontvangen. Deze jurk werd in China gemaakt en zou d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 9-5-2010 16:55:48

Debra
Beschaamd om te lachen... :-(
fiogf49gjkf0dHallo bruidjes,   Ik heb een beetje 'angst' voor mijn trouwfoto's. Ik heb niet de mooiste rij tanden en als ik zo naar andere koppels hun foto's kijk - ook die op internet- dan hebben zij altijd zo'n mooi gebit dat ook nog eens mooi...
Ideeën Reacties: 7 9-5-2010 16:46:55

Piepke
Liedje voor tijdens of na ondertekening huwelijksregister
fiogf49gjkf0dIk ben nog op zoek naar een liedje voor tijdens of na de ondertekening van het huwelijksregister? Welk liedje hebben jullie hiervoor?
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 9-5-2010 15:14:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...