Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inge
Gravenhof - Dworp
Hallo!! Heeft iemand ervaring met Gravenhof in Dworp?   Groetjes!!!! Inge
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 11-5-2010 9:03:55

Sofie
Film en concertticket
Hallo,   Wij zouden als thema liedjes of  liedjes uit films laten horen met getal 7.  Hiervoor zouden we graag een soort filmticket of concerticket willen aanbieden aan onze genodigden.  Ook affiches zijn welkom :-) Nu was ...
Ideeën Reacties: 0 11-5-2010 8:26:04

silvie
iemand ervaring met de POTTEMAECKERSHOEVE in meetkerke?????
Wij zijn enorm geinteresseerd in deze locatie voor ons huwelijk!!! iemand ervaring hiermee?? Let me know!!! thnx!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 11-5-2010 0:19:20

Stephanie
ceremoniemeester regio kortrijk
Dag allemaal!   Zoals mijn titteltje al duidelijk maakt ben ik op zoek naar een ceremoniemeester van regio Kortrijk, eventueel regio Zottegem mag ook maar liever regio Kortrijk. Iemand een goeie tip? en een prijsaanwijzing? bedankt!
Ceremonie Reacties: 5 10-5-2010 22:59:44

Evita
Huwelijksgeloften
Ik weet dat de geloften iets persoonlijks is, maar ik weet niet goed hoe er aan te beginnen. Er zijn zoveel dingen die ik zou willen zeggen, maar dan wel op de juiste manier. Ik heb zelf al zitten zoeken, maar kan nergens een voorbeeld vinden. Kan ie...
Religie Reacties: 2 10-5-2010 22:52:41

Ellen
@Joke die trouwt op 31/07/2010 ivm filmtickets
Hey Joke, Ik had hier een tijdje geleden een berichtje gepost over die filmtickets en muziek om de gasten hun plaats aan te duiden. Nu zou ik ook zo een filmticketjes zelf willen maken zoals jij, maar weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen. Heb j...
Voorbereiding Reacties: 8 10-5-2010 22:31:41

vanessa
kleding bruidsjongens
ik heb de kleding van de 3 bruidsjongens al gekocht, maar ik ben nog altijd op zoek naar 3 donker bordeaux kinder stropdassen. Ik denk dat ik alles mogelijke winkels heb afgedaan, maar ik vind er nergens. Ik wou graag donker bordeaux omdat ik die kle...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 10-5-2010 22:19:54

Nathalie
Ceremoniemeester
Kent er iemand een goede ceremoniemeester in de omgeving van Westerlo?   Alvast bedankt
Ceremonie Reacties: 2 10-5-2010 22:14:18

Anika
programma om kaartjes te maken
Hallo,   ik heb van onze feestzaal een opdrachtje gekregen. We werken met een thema, en moeten nu voor elke tafel een kaart maken met daarop de tafelnaam. En voor de gasten moeten we dan kleinere kaartjes maken met daarop die tafelnaam,...
Voorbereiding Reacties: 3 10-5-2010 22:11:48

An
Binnenlocatie Lier?
Hallo allemaal!   Heeft er iemand een idee waar we binnenfoto's in Lier kunnen nemen bij regenweer (wat hopelijk niet nodig zal zijn!)?   Bedankt!   groetjes, An
Locaties - Fotografie Reacties: 0 10-5-2010 21:19:07

eline
bruidskindjes
Hallo   Ons zoontje zal 1,5 jaar zijn al we trouwen. Uiteraard wordt hij ons bruidskindje.  Mijn vriends zus en broer hebben ook een ukkepuk die elk een jaartje ouder zullen zijn. Wie betaalt er dan eigenlijk de kledij van de bruidskindj...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 10-5-2010 20:57:16

wendy
Berichten?
Hallo Bruidjes ,   Even een vraagje ; als je een bericht krijgt op 'wij trouwen' dan lees ik dat en dan vindt ik dat nergens terug? Postvak leeg en geen verzonden bericht? Waar kan ik mijn berichten terugvinden?   Grtjs Wendy
Ideeën Reacties: 2 10-5-2010 20:27:25

ingeborg
misboekje, vraagje over voorbedes!
Hallo, Ik ben volop bezig ah misboekje, nu heb ik een vraagje. Bij de voorbedes is het een stukje voor ons, voor familie en vrienden, voor overleveden schoonpapa en ik zou graag ook voor onze kindjes laten bidden. Hebben er dat nog gedaan? Zo ja, we...
Religie Reacties: 2 10-5-2010 20:27:12

Heidi
t-shirt vrijgezellin
hallo mijn beste vriendin trouwt op 5-6 en ik organiseer haar vrijgezellenavondje. Ik ben op zoek naar een originele tekstopschrift voor haar en onze t-shirts. Kan iemand mij ideetjes geven?   En we zouden haar iets willen laten verkopen, m...
Ideeën Reacties: 3 10-5-2010 19:32:26

Frederique
Rode draad doorheen de trouw
Hallo, wij trouwen volgende zomer en zijn alvast op zoek naar een 'rode draad' dat gedurende de hele trouw kan terugkomen. Ik denk dan maar aan het gekende "puzzelstukje"...   De bedoeling zou zijn dat bijvoorbeeld dit puzzelstukje in porselei...
Ideeën Reacties: 3 10-5-2010 19:24:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...