Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sarah
12/06 : wie nog?
Nog een goei maand... en dan zijn we man en vrouw! Eigenlijk heb ik nog geen zenuwen... ze zullen nog wel komen vrees ik ?!   Zijn er nog bruidjes van 12/06? Hoe ver zijn jullie? Wij moeten nog zorgen voor gastenboek, enveloppendoos, bl...
Ceremonie Reacties: 11 10-5-2010 19:07:23

ineke
Originele uitnodigingen
Hallo medebruidjes,   Wij trouwen op 4 September 2010 en moeten dus dringend beginnen aan onze uitnodigingen. Nu hadden we graag iets origineels gehad, eventueel iets dat we zelf zouden maken. We hebben al veel sites gevonden op het internet (...
Uitnodigingen Reacties: 11 10-5-2010 19:07:01

lindsy
intrede feestzaal
Dag bruidjes in spé!   Nog 24 dagen en het is zover, zenuwen beginnen te komen! Ik heb nog een vraagje over het volgende: ik dacht dat bij de intrede in de feestzaal enkel het koppel nog eens opnieuw binnenkwam.   Ik las onlangs echte...
Ceremonie Reacties: 9 10-5-2010 18:53:38

Priscilla
Piepz Bruidjes!
Ik ben net verloofd en ik weet er geen beginnen aan  Ik zoek een leuke feestzaal waar wij ons feest 's avonds kunnen geven waar we zelf ons feestmaal (Afrikaans) kunnen serveren, graag met een keukentje waar alles kan koelen enzo, met ruimte om ...
Voorbereiding Reacties: 4 10-5-2010 18:16:24

Sabine
Enveloppen
Hoi meiden,   Waar hebben jullie je enveloppen voor de uitnodigingen gekocht en hoeveel hebben jullie hiervoor betaald?   Bedankt Sabine 24/07/2010 
Uitnodigingen Reacties: 5 10-5-2010 17:51:44

Debra
Papieren hartjes bij het buiten komen
Hallo bruidjes,   Ik heb een leuke foto gezien van een koppeltje dat bij het buiten komen bedolven werd onder de papieren hartjes Het waren witte en rode en kwam heel mooi uit op de foto! Nu willen wij dit ook doen, maar mijn vraag was of er nog...
Voorbereiding Reacties: 4 10-5-2010 17:37:13

gina
Alleen trouwen voor de wet
Hoi!   Nog 59 daagjes op de teller! Wie trouwt er nog alleen voor de wet? Hoe ziet jullie dagplanning eruit?   Groetjes  
Voorbereiding Reacties: 7 10-5-2010 17:18:58

jessie
trouwjurk cosmobella
hey, volgende week maandag 17/05/2010 mag ik mijn kleed gaan passen voor de retouches! nu ben ik ook wel eens benieuwd geworden wie er ook nog een jurk heeft van cosmobella? en aan de andere bruidjes dit wordt mijn kleed  http://www.lesitedumari...
Voorbereiding Reacties: 9 10-5-2010 17:03:14

liesbeth
verslagje
Wij zijn nu 3 dagen getrouwd dus hier volgt het verslagje:   De dag ervoor was ik nog eens thuis gaan slapen, en ik had bijzonder goed geslapen ( met hulp van ne dafalgan :) ) Om 9 u ben ik opgestaan, toen was het wel rap wassen en doordoen w...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 10-5-2010 16:57:39

Stefanie
Park Rodenbach Roeselare
Hallo toekomstige bruiden en bruidegommen!   Is er iemand die al ervaring heeft met Park Rodenbach te Roeselare? Zowel positieve als negatieve commentaar zijn welkom!   Groetjes Stefanie
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 10-5-2010 16:36:09

Valerie
Kaartjes met namen (tafels)
Dag lieve bruidjes   Ik heb mijn lijst met geadresseerden en mijn enveloppes al geschreven.   De uitnodigingen zullen binnen een weekje klaar zijn en eind juni gaan we deze dus versturen, omdat er veel mensen op verlof gaan in juli/augustus...
Voorbereiding Reacties: 2 10-5-2010 16:27:14

stephanie
@ Katrien, trouwdatum 15-5-2010, ivm Monique Schouteden
Beste Katrien,   Ik zag dat jij ook Monique Schouteden geboekt hebt. Ik wou dat ook doen en vroeg prijs. Bij mij is het 135 euro voor make-up+haar (Proef+op dag zelf). Jij maakte echter melding van 80 euro. Waarom is er zo'n groot prijsversch...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 10-5-2010 16:20:23

wendy
kledij bruidskindjes
Ben je nog op zoek naar betaalbare kleding voor de bruidskindjes wij hebben heel mooi spulletjes van Gymp - Strass - Otakar enz enz www.outletkleding.com
Kledij - Suite Reacties: 0 10-5-2010 15:10:26

julie
28 05 2011
Hey,   Wie trouwt nog op 28 mei 2011? Is nog lang hé, maar hoor bij ceremoniemeester enz. dat dit een zeer populaire datum is (meimaand hé...) en daarom al druk bezig met alle nodige voorbereidingen.   Hoe ver staan jullie al?...
Voorbereiding Reacties: 7 10-5-2010 14:32:48

julie
kledij van de heren in de suite
Goeie middag collega's toekomstigen! :-)   Ik had graag dat elke man in de suite (mijn broers en de broers van mijn vriend) hetzelfde kostuum dragen. Deze zouden we natuurlijk moeten huren. Is dit iets dat het koppel betaalt of betaalt ieder...
Kledij - Suite Reacties: 10 10-5-2010 14:30:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...