Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
sandalen met strass
Hallo,   Ik lees hier al een tijdje mee en profiteer bijgevolg gretig van alle tips . Vandaar dat ik nu als wederdienst  eens iets post.   Vanmiddag heb ik eindelijk schoenen gevonden! Het einde van een lange zoektocht. Ik heb...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 10-5-2010 14:18:05

Eva
nog 2 maanden!
hej bruidjes,   Vandaag nog exact 2 maanden tegen onze trouwdag. Het komt dichter en dichter! De uitnodigingen zijn nu bijna allemaal de deur uit, nog enkele te gaan. Dit weekend mochten we onze ringen gaan passen, gelukkig, want bij mij was ...
Voorbereiding Reacties: 5 10-5-2010 14:03:24

Nathalie
Aan tafel gaan: filmliedjes
Hoi,   voor het aan tafel gaan werken wij met filmmuziek. De mensen zullen bij het binnenkomen een soort cinematicket krijgen waar de titel van een film opstaat. Als ze een lied horen uit deze film, mogen ze aan tafel gaan. Hebben jullie nog ...
Ideeën Reacties: 9 10-5-2010 13:49:30

Nathalie
Bruidjes van 17 juli... Hoe ver staan jullie?
Het begint te korten, nog een dikke 2 maanden en het is eindelijk aan ons. Hoe ver staan jullie en vooral wat moeten jullie nog allemaal regelen? Wij moeten nog zorgen voor: - bloemen - uitnodigingen gaan deze week verstuurd worden - cadeau's vo...
Voorbereiding Reacties: 1 10-5-2010 12:12:21

Annelies
Trouwjurk - Dansen
fiogf49gjkf0dHey medebruidjes, Ik ben dit weekend mijn trouwjurk voor de eerste keer gaan passen.  Ik had het gekozen eind december en ik wist al niet meer precies hoe het eruit zag.  Maar ik ben nog altijd tevreden met mijn keuze. Wat ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 10-5-2010 12:04:05

Dorien
huwelijksinzegening & zegening van de ringen: zelfde tekst man en vrouw?
Hey iedereen,   Ik ben nu even ons misboekje aan het nalezen voor we het laten drukken. Bij de huwelijksinzegening alsook bij het zegenen van de ringen zeggen mijn vriend en ik allebei hetzelfde tekstje. Ik wou nu even vragen hoe dat...
Religie Reacties: 7 10-5-2010 11:37:47

An
Hier is onze fotboek
Hoi,   ondertussen zijn we al 45 dagen getrouwd en onze fotoboek is klaar!!! Ben er zo fier op, hij is echt mega-schoon!! Je kan hem hier bekijken (hoop ik)  http://www.hpgraphics.be/an&geert.html Elke keer als ik er in kijk beleef ...
Fotografie Reacties: 8 10-5-2010 11:37:01

Ines
ideetjes kapsel
fiogf49gjkf0dDag bruidjes in spe, ik zit met een probleempje, ik heb lang haar en had graag op mijn trouwdag die opgestoken, nu weet ik eigenlijk niet goed hoe. Ik heb al naar  verschillende website gesurfd maar vind niks naar mijn zin w...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 10-5-2010 11:31:32

marijke
Ervaring met DJ Patrick van Salons de Romree?
fiogf49gjkf0dHey!!   Heeft er iemand ervaring met DJ patrick van Salons de Romree in Grimbergen? Het is een van de twee 'huis'-DJ's van de zaal, maar ik heb hem nog nooit bezig gezien/gehoord. Heeft iemand ervaring met hem?   Alvast bed...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 10-5-2010 10:35:55

Kristelle
Witgoude ring wordt nu al geel!
fiogf49gjkf0dHallo   Een maandje geleden zijn wij in het huwelijksbootje gestapt. Amper 2 weken later begon mijn man zijn ring (witgoud) al gele plekken te krijgen. We zijn dan naar de juwelier geweest om uitleg te vragen en deze zei simpelweg...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 10-5-2010 10:31:07

Kim
iemand ervaring met aziexport?
hallo bruidjes,   heeft er iemand van jullie ervaring met aziexport? Heb daar wel 2 mooie jurken gezien en de prijs valt heel goed mee, ik wil niet te veel geld hangen aan mijn jurk ( is maar voor die ene dag tenslotte), maar ik wil toch ook m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 10-5-2010 10:04:05

Tinne
Tekst Uitnodiging
fiogf49gjkf0dHoi mede-bruidjes en -gommetjes,   Het wordt hoog tijd dat onze uitnodigingen klaar geraken. Voor de genodigden op het avondfeest zijn we eruit. Maar...we hebben een probleem met de tekst voor de uitnodigingen van onze buren....
Uitnodigingen Reacties: 2 10-5-2010 8:41:25

ilse
videograaf / fotograaf
wij zijn op zoek naar een goedkope fotograaf en videograaf. regio west-vlaanderen.  
Fotografie Reacties: 3 10-5-2010 8:38:33

Friedl
Budget Huwelijksreis
fiogf49gjkf0dHallo,   Ik vroeg mij af wat jullie zoal uittrekken qua budget voor jullie Huwelijksreis? Ik bedoel dus in het totaal, reiskosten, verblijfkosten, souveniers, etc. Ik heb namelijk totaal geen idee wat een 'normaal' bedrag is voor ee...
Huwelijksreis Reacties: 15 9-5-2010 23:48:54

ingeborg
Kapster aan huis Merelbeke??
Kent er iemand een goeie kapster die mooi je haar kan opsteken o.a.?   Tx
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 9-5-2010 22:42:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...