Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Wendy
Vanalles
ik zoek nog een kapster/visagiste/ceremoniemeester/autoverhuur/bakkers e.d. in Heist-op-den-Berg of dichte omgeving ervan. Liefst die aan huis komen (behalve de bakkers/autoverhuurders).   Alvast bedankt! 
Voorbereiding Reacties: 6 6-5-2010 13:44:12

Sabien
Naaister voor trouwkleed gezocht!
Hoi dames,   ik ben op  zoek naar een goede naaister in de omgeving van Leuven - Tienen - Sint-Truiden - Diest. Ik zou mijn trouwkleed willen laten maken. Kan iemand me aan contactgegevens helpen?   Sabien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 6-5-2010 13:16:55

Chloë
Dringend suitekleed in maat 50-52 nodig!!!
Hallo,   Ik heb een groot probleem. Mijn mama heeft een kleedje besteld en omdat ze een grotere maat heeft, heeft ze dit niet echt kunnen passen. Het kleedje is nu aangekomen en het lijkt echt nergens op. Het is te klein, de décolté ...
Kledij - Suite Reacties: 10 6-5-2010 13:13:09

Nele
openingsdans overslaan
Hallo,   Heeft iemand leuke ideetjes ter vervanging van een openingsdans? Of om een openingsdans op een leuke manier te vermijden.   Wij zijn beide geen voorstander voor een openingsdans en huwelijkstaart maar hebben schrik dat dit toc...
Openingsdans Reacties: 4 6-5-2010 12:21:18

liesbeth
graag jullie mening over bedankjes idee
Hey!   Als bedankje voor onze gasten dacht ik aan een klein potje zelfgemaakte confituur. Op het potje zou dan een etiket komen met onze namen, de datum... Het deksel van het potje wil ik bedekken met een kleurrijk stofje. Ik vond dit ee...
Voorbereiding Reacties: 11 6-5-2010 12:16:10

tine
stress
beste medebruidjes,     nog 155 dagen voor ik trouw, en nog maar 1 winkel gedaan en niet het kleed gevonden die mij een wauwgevoel gaf! mijn ma denkt dat ik nog een zee van tijd heb! en zij gaat echt niet graag gaan shoppen.. maar als ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 6-5-2010 12:15:55

Katrien
Prijs drukwerk en foto's?
Hey mensen Ik weet niet of het hier al aan bod is gekomen, vandaar dat ik de vraag maar eens lanceer. Hoeveel betalen jullie voor jullie drukwerk en foto’s? Hiermee bedoel ik dus: -          Foto...
Uitnodigingen Reacties: 13 6-5-2010 12:03:08

Nathalie
Gisteren eerste dansles gehad!
En het was super. Ons liedje "Don't know mutch' Van Aaron Neville en Linda Ronstadt.  Ons danslerares (volgen hier al langer les) heeft een toffe choreografie in elkaar gestoken. Bewegingen uit onze rock 'n roll komen hier in het traag terug a...
Openingsdans Reacties: 3 6-5-2010 11:54:13

Kelly
locatie West-Vlaanderen
Dag allemaal!   Wij trouwen op 9/07/2011 en zijn op zoek naar een toffe authentieke locatie in West-Vlaanderen. Een oude schuur of hoeve zou ideaal zijn. Iemand ideetjes?   Laat ons iets weten!!    
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 6-5-2010 11:35:34

debby
Graag jullie mening ivm uitnodigingen
Hey mede-bruidjes & gommekes   Wij hebben gekozen voor een zeer strakke uitnodiging ...onder het motto less is more!   Nu hebben we beide geen groene vingers en zijn ook ni echt bloemenmensen ;-) dus nu wilden we wel zoiets vermeld...
Uitnodigingen Reacties: 14 6-5-2010 9:53:44

ingeborg
'moet' versiering in de kerk? Wie doet het niet?
hallo,   De titel zegt het zelf hé... Ik twijfel heel hard, eerlijk gezegd hoeft het voor ons niet echt, die versiering... De dienst duurt maar een goed uur en de mensen kijken hoofdzakelijk toch naar het bruidspaar hé? Misschien si...
Ceremonie Reacties: 12 5-5-2010 22:29:00

ilse
misboekje
Hallo,   Mijn misboekje is bijna klaar. Heb het in publicher gemaakt. Mijn vraag is nu: printen jullie je boekje zelf af en dan kopies nemen of laten jullie het ergens drukken? Hoeveel exemplaren nemen jullie?   Thanks  
Ceremonie Reacties: 8 5-5-2010 21:43:42

lesley
gasten durven toch veel hoor
dit moet me toch even van het hart hoor. vandaag bel ik naar een neef van mijn vriend om te vragen of ze al weten of ze naar ons avondfeest komen en die antwoord doodleuk tegen mij " ja ja wij komen met 4 personen" euh sorry maar ze waren m...
Voorbereiding Reacties: 21 5-5-2010 21:14:24

Shari
intredelied voor de feestzaal
Hoi bruidjes,   als iedereen van de genodigden aan tafel zit, pas dan stappen eerst de suite (ouders en dan getuige) en dan het koppel de zaal binnen. Er wordt dan ook een intredelied gekozen. één voor de suite en é&...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 5-5-2010 20:57:25

annelies
1 jaar getrouwd
Hallo,   Wij zijn dit weekend 9 mei, 1 jaar getrouwd. Ik kan het bijna niet geloven, de tijd is zo vlug voorbij gegaan. Heb er de laatste weken al verschillende keren aan terug gedacht wat we vorig jaar aan voplop met de voorbereidin...
Ceremonie Reacties: 3 5-5-2010 20:41:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...