Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Martine
Fotolocatie omgeving Zwijndrecht/Dordrecht
Ik ga volgende week vrijdag trouwen en de weersvoorspellingen zijn niet best.   Weet er iemand een leuke binnenlocatie in de omgeving Zwijndrecht/Dordrecht.   Groetjes Martine
Locaties - Fotografie Reacties: 1 4-5-2010 9:02:17

katia
fotograaf gezocht voor onze trouw
hallo, wij trouwen volgend jaar september, wij zoeken nog een fotograaf. Maar niet te duur want onze kleding, huwelijksringen en al de rest is al redelijk bij prijs. Wij zijn van omgeving Mechelen.
Fotografie Reacties: 16 4-5-2010 3:18:22

Liesbeth
Locatie grens vlaams-brabant,Waals-Brabant en Henegouwen
Hallo Mijn vriend en ik willen graag trouwen in maart-april-mei 2011 en zijn op zoek naar een "unieke" locatie voor een 150 tal personen. Het hoeft geen traditionele feestzaal te zijn, die kennen we al. Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 4-5-2010 0:46:20

joyce
Stem de maeskar naar ons feest
  Dag iedereen,   Jullie kunnen ons enorm helpen.We hebben namelijk mee gedaan aan een wedstrijd om de maeskar op ons feest te krijgen. Nu komen we nog een 30tal stemmen tekort om eerst te zijn. Ik denk als iedereen die dit leest maar 5sec...
Ceremonie Reacties: 3 3-5-2010 22:20:15

joyce
Maak ons feest compleet
Dag iedereen,   Jullie kunnen ons enorm helpen.We hebben namelijk mee gedaan aan een wedstrijd om de maeskar op ons feest te krijgen. Nu komen we nog een 30tal stemmen tekort om eerst te zijn. Ik denk als iedereen die dit leest maar 5secondj...
Uitnodigingen Reacties: 3 3-5-2010 22:18:25

marta
pirvé lessen gent
heeft iemand ervaring met privé lessen in het Gentse? Ik denk aan een tango of een statische wals als openingsdans . Maar via gewone groepsdanslessen krijg je dat op een half jaar niet echt goed aangeleerd of ben ik mis?
Openingsdans Reacties: 1 3-5-2010 22:13:59

Luc
Kapster beauty vera afgezegd. Wie nog in de problemen daardoor?
Wie heeft dit ook voor? Het zou omwille van de vaste job zijn. Ben zwaar ontgoocheld. Nu nog iemand vinden. Ik had er verschillende gezegd dat dit niet nodig was dat ik iemand gevonden had......
Verzorging - Kapsel Reacties: 17 3-5-2010 22:13:24

Kathleen
huwelijksreis : waar naartoe?
Hallo,   Even uit nieuwsgierigheid. Waar gaat jullie huwelijksreis naartoe?   Wij gaan een weekje naar Turkije. Naar bodrum. We hebben er wel voor gekozen om al voor onze trouw te gaan. (eind augustus vertrekken) en dit omdat anders o...
Huwelijksreis Reacties: 29 3-5-2010 22:11:19

Stephanie
BOCCIA trouwringen
hallo! heeft iemand ervaring met de ringen van het merk BOCCIA? en weet iemand een verkoopplaats in regio Kortrijk? bedankt
Kledij - Accessoires Reacties: 1 3-5-2010 22:06:55

Kathleen
Trouwringen gekozen!!!
Hallo medebruidjes,   Vandaag hebben we "eindelijk" onze trouwringen besteld. Het zijn er uit de collectie van Aurodesign geworden. Wel niet onze eerste keus. Die waren ten eerste al vrij prijzig (760€), maar ze waren ook niet mooi aan ...
Voorbereiding Reacties: 14 3-5-2010 21:57:50

Annelies
Decoratie bloemen kerk - niets op altaar
Hallo iedereen, Voor de decoratie in de kerk hebben wij een probleempje. We mogen niets op het altaar zetten. De zusters hebben pas een nieuw altaar laten plaatsen omdat het vorige volledig vernield was door water, bloemstukken,... Nu, ik begrijp d...
Voorbereiding Reacties: 4 3-5-2010 21:04:43

Annelies
Huweljksreis Mauritius
Hallo iedereen, Wij trouwen op 7 augustus dit jaar en zouden hierna graag onze huwelijksreis naar Mauritius maken. Wij zouden dus graag op 9 augustus vertrekken. Heeft iemand tips, ervaringen,... met Mauritius. Hoe is het weer daar in die periode? ...
Locatie Reacties: 2 3-5-2010 20:58:08

KATHY
feestzaal gezocht
hallo   we zijn een koppel en zoeken nog een goede lokatie regio aarschot we hebben een 100 personen en 10 kinderen   we willen er onze stempel helemaal op drukken dus dachten aan de vinea   omdat we een feest willen en aparte vierin...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-5-2010 19:57:54

Caroline
NIEUW trouwkleed te koop
Aan alle bruidjes die nog geen trouwkleed hebben, ik heb er ééntje te koop en het is splinternieuw. Het is een kleed van Marylise, namelijk het model "Piu". Hieronder kan je het op foto bekijken, maar op de website van Marylise ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 3-5-2010 19:54:29

shirley
Danslessen regio tielt
Hallo trouwertjes!!   Nog 73 dagen!! en nog steeds geen danslessen gevolgd! weet er iemand of er in de regio Tielt west- Vlaanderen een dansschool is waar we onze openingsdan kunnen inoefenen? Bedankt xx
Openingsdans Reacties: 1 3-5-2010 19:51:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...