Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ANNELIES
WEER
Hey mede-bruidjes,   Hier nog 17 dagen op de teller, het begint serieus te korten, ongelooflijk hoe snel het de laatste weken gaat! Ik heb totaal nog geen last van stress, gelukkig maar! Ik maak me alleen een beetje zorgen om het weer, ik hoop e...
Voorbereiding Reacties: 8 3-5-2010 1:27:55

Elke
trouw op 9-7-2010
Hallo,   Wij trouwen op 9 juli 2010, wie trouwt er dan nog en waar? Hoever staan jullie met de planning? Wij trouwen in herentals en geven ons avondfeest in De Vesten.   Groetjes Elke
Voorbereiding Reacties: 5 2-5-2010 23:33:34

joyce
stem op ons feest !
Dag iedereen,     We zouden het fantastisch vinden mochten we deze zaterdag de maeskar tot op ons feest kunnen krijgen en daarom vragen we jullie hulp.Zouden jullie eventjes willen helpen en  stemmen op deze link...  http://i...
Bruidsboeket Reacties: 5 2-5-2010 22:33:57

joyce
Stem op ons feest aub
Dag iedereen,     We zouden het fantastisch vinden mochten we deze zaterdag de maeskar tot op ons feest kunnen krijgen en daarom vragen we jullie hulp.Zouden jullie eventjes willen helpen en  stemmen op deze link...  http://i...
Uitnodigingen Reacties: 0 2-5-2010 22:31:54

inge
Huis van Dijck
Hallo allemaal   Ik heb is gezocht op de site en vind wel een aantal mensen die hun feest daar wouden geven, maar zijn er ook mensen die er al effectief een feest hebben meegemaakt? Is het eten er lekker bvb, en rijden die busjes vlot op en neer...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 2-5-2010 21:44:23

rafa
zaal kok-o-folie in kerkhoven (lommel)
   hoi allemaal..   wij trouwen volgend jaar op 6 mei, maar om zeker alles op tijd geboekt te hebben, hebben we onze dj al, en zijn we ant rondzien voor een zaal nu hebben we besloten voor een zaal te nemen die ook voor eten zorgen,...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 2-5-2010 21:33:53

Kathy
fotolocatie gezocht omgeving Oostmalle, zowel binnen als buiten
hoi bruidjes en gommetjes   wij trouwen op 10 juli 2010 en zijn nog op zoek naar leuke fotolocatie's.   We hadden als optie om naar Bobbejaanland te gaan, maar weet er de onkosten niet van als je er eigenlijk maar een uurtje er naartoe ...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 2-5-2010 21:07:07

Lai-Fan
Fotograaf
Hallo iedereen!   Heeft er iemand ervaring met Dieter van www.mijntrouwfoto.be uit Mechelen?   Alvast bedankt!    
Fotografie Reacties: 1 2-5-2010 20:03:29

patricia
Dillema
Voorbereiding Reacties: 0 2-5-2010 20:00:50

Halloki
Menukaart
Ik ben op zoek naar een voorbeeldje van een menukaart. Wie kan mij hierbij helpen aub? Je kan een voorbeeldje mailen naar htrouw2010@hotmail.com   Groetjes
Ideeën Reacties: 2 2-5-2010 19:57:28

Wendy
Hulp nodig met iets helemaal anders!!
Hallo allemaal, Al verschillende keren heb ik mij tot dit forum gekeerd voor hulp en tips i.v.m. ons huwelijk. Waarvoor alvast mijn dank ;-) Nu richt ik mij tot jullie met een heel andere hulpkreet: Ik weet dat er mensen van over heel Vlaanderen (en ...
Juridisch Reacties: 5 2-5-2010 19:08:10

Walter
Leuke locatie in Antwerpen gezocht, we zorgen zelf voor de catering
Dag iedereen,   wij trouwen op 4 september 2010 en zijn nog op zoek naar een leuke locatie. We hebben al iemand voor de catering en zijn dus enkel op zoek naar een zaal in de regio Antwerpen. We willen geen traditionele trouwpartij maar een e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 2-5-2010 18:23:14

Friedl
Wat op menu ?
Hallo,   Wij ontwerpen zelf onze uitnodiging (zijn al in orde natuurlijk !) en menu. Nu weet ik niet goed wat er allemaal op een menukaart komt..   Worden daarbij ook de wijnen vermeld ? Als er iemand een voorbeeld van een menukaart kan to...
Voorbereiding Reacties: 9 2-5-2010 17:58:15

Annelies
Intredelied
Dag allemaal,   Wij denken eraan 'No no never' van Texas lightning als intredeliedje te nemen. Kent iemand dit?  Wij twijfelen of dit als intredelied kan of dat we dit beter als slotlied nemen. Wat denken jullie?   Groetjes!
Muziek - Live Reacties: 1 2-5-2010 17:45:19

Nathalie
Stoppen met pil voor het huwelijk
Hallo,   Ik zit met een dilemma. Ik en mijn verloofde zijn allebei zot op kindjes, en hebben altijd gezegd dat we er aan willen beginne, zolang ik maar in mijn trouwjurk blijf passen. Daarom neem ik nog steeds de pil, en zou ik ermee willen ...
Ideeën Reacties: 13 2-5-2010 17:37:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...