Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Maaike
Mauritius - Legends
Hey bruidjes en bruidegommen!   Onze trouw is in april 2011 en we zijn al eens aan het rondkijken voor de huwelijkreis. We zouden graag naar Mauritius gaan, naar het Legends hotel. Heeft er iemand ervaring met dit hotel? Of een ander hote...
Ideeën Reacties: 2 30-4-2010 10:12:57

katty
Nog 130 dagen !!
Hallo Allemaal,   Nog 130 dagen op de tellen en wij zijn klaar om naar Ierland te vertrekken om daar onze familie te gaan uitnodigen !! Ik kijk er naar uit om in al die drukte er even tussen uit te zijn. Verder nog heel veel te doen, wanneer...
Voorbereiding Reacties: 2 30-4-2010 8:17:11

lesley
chocoladekleurige kaarsen
ik heb voor onze tafelversiering grote kandelaars besteld bij een verhuurbedrijf en nu ben ik nog op zoek naar chocoladekleurige lange kaarsen om in deze kandelaars te plaatsen. maar ik heb al gezien bij blokker, ava, ikea gezien en vind in deze kleu...
Voorbereiding Reacties: 8 30-4-2010 8:14:52

lesley
cremekleurige enveloppedoos te koop
ik zou graag al laten weten dat ik na mijn huwelijk op 12/6 mijn cremekleurige enveloppedoos verkoop. ik heb ze aangekocht bij ava voor 25 euro en ze mag weg aan 12 euro. iemand intresse?
Voorbereiding Reacties: 9 30-4-2010 8:10:05

lesley
welke "paarskleurige" bloemen in bruidsboeket
weet er iemand welke paarskleurige ( ik heb een kleed met tinten van paars in) bloemen er in een bruidsboeket verwerkt kunnen zitten of heeft iemand zo'n boeket gehad en wil er met mij een foto van delen je kan me mailen op lwaumans@telenet.be
Bruidsboeket Reacties: 8 30-4-2010 8:07:46

Rens
Zoek je een goede betrouwbare dj? lees dit!
Beste aanstaande trouwers,   Via google kwam ik terecht op dit forum en zag dat een aantal van jullie lichtelijk in de stress zitten omdat jullie nog geen dj geboekt hebben.   Ik denk dat ik voor jullie zeker wat kan betekenen. &nbs...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 30-4-2010 3:53:53

natacha
auto om ons te voeren naar gemeentehuis en foto,s te nemen
zoeken een auto om ons weg te brengen tegen een degelijke prijs ,heb al heel wat site,s afgegaan maar nx gevonden ppff
Ceremonie Reacties: 7 29-4-2010 22:25:43

natacha
auto om ons te voeren naar gemeentehuis en foto,s te nemen
zoeken een auto om ons weg te brengen tegen een degelijke prijs ,heb al heel wat site,s afgegaan maar nx gevonden ppff
Ceremonie Reacties: 0 29-4-2010 22:25:42

bieke
goede dj gezocht
Ik heb een jaar geleden van een vriendin een nr gekregen van de dj die op haar feest gespeeld had. Ze was hier super tevreden over. Het was een koppel, man en vrouw, en wanneer je dit wenste deden ze enkele sketches verspreid over het ganse feest. De...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 29-4-2010 21:35:45

Isabelle
Wie nog februari 2011
Wie trouwt er nog in februari 2011 ? En hoever staat het met de voorbereidingen ? Bij ons toe nu toe enkel de zaal en de priester. En voor de rest al een hoop ideeën, maar nog niets concreet. Ik heb al een hectische job en de organisatie van de ...
Voorbereiding Reacties: 6 29-4-2010 21:09:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...