Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ingeborg
WEDDING PARTY
Hallo allemaal, Zijn er onder jullie die ervaring hebben met een wedding party? Wij zijn nog serieus ah twijfelen en de tijd dringt ;-) Of een uitgebreide menu of een wedding party. Wjizelf houden echt enorm van dansen, maar is zo'n party wel 'sji...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 27-4-2010 14:28:00

bianca
openingsdans
hey mede bruidjes   met nog 66 dagen op de teller begint het nu toch wel te korten de zenuwen komen af en toe toch al eens piepen als ik er serieus aan denk:d nu heb ik een vraagje of volgende probleemke wij zijn opzoek naar een nederlandst...
Openingsdans Reacties: 8 27-4-2010 14:23:49

bianca
openingsdans
hey mede bruidjes   met nog 66 dagen op de teller begint het nu toch wel te korten de zenuwen komen af en toe toch al eens piepen als ik er serieus aan denk:d nu heb ik een vraagje of volgende probleemke wij zijn opzoek naar een nederlandst...
Openingsdans Reacties: 1 27-4-2010 14:23:41

Femke
Zwangere bruid.
Hey bruidjes in spe vorige week ben ik te weten gekomen dat ik zwanger ben. Op zich geen probleem omdat ik niet nog een paar maanden moet wachten om te trouwen. Volgende week is de grote dag en ga ik aan de mensen vertellen dat wij een eerste spruit ...
Ideeën Reacties: 12 27-4-2010 13:30:43

bianca
misboekje troopje eindelijk klaar !!!
eindelijk, mijn misboekje is klaar!!! heb er een lange tijd aan gezeten, maar vind het nu wel geslaagd. nu moet ik ze nog naar het copy center brengen. als iemand het ook wil zien, stuur me maar een mailtje dan stuur ik het door. bianca.vermeeren...
Ceremonie Reacties: 4 27-4-2010 13:01:43

Sara
Waar misboekjes drukken - regio Hasselt
Hallo allemaal,   Ik heb vernomen dat misboekjes laten drukken door een drukker ontzettend duur is en dat je dit beter kunt laten doen in een copycenter.  Is er iemand die ervaring heeft met een of ander copycenter in de buurt van Hasselt...
Religie Reacties: 2 27-4-2010 12:56:34

Emiline
Iemand inschakelen voor jouw feest?
Onderwerp: Iemand inschakelen voor jouw feesten?! Een vraag die mij al lang bezig hield: Als je een feestje organiseert, dit kan gaan van een doopsel, vrijgezellenfeest, verrassingsfeest, communie, trouw, verjaardag, ... maakt niet uit welk feest dan...
Voorbereiding Reacties: 9 27-4-2010 12:55:53

Sara
Animo voor de tafels tijdens het avondfeest
Hallo iedereen,   Ik ben op zoek naar leuke animo voor op de tafels tijdens het avondfeest.   vb. tien geboden van het huwelijk of tien geboden om te feesten, ...   Iemand leuke ideen?   Bedankt   Sara 15/05/2010...
Ideeën Reacties: 1 27-4-2010 12:55:02

Shari
Fotolocatie Vilvoorde-Grimbergen:oud station,fabriek,...?
Hey!   Wij zijn nog op zoek naar een fotolocatie regio vilvoorde, grimbergen, rand van brussel. Zoiezo gaan we ook wel foto's in een park of bos nemen maar ik had graag ook nog een andere omgeving gehad zoals een oud station, een oud maa...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 27-4-2010 12:39:53

Nathalie
Ceremoniemeester
Hey (toekomstige) bruidjes/bruidegommetjes,   ik heb net een offerte aangevraagd voor een ceremoniemeester en die kwam neer op 675 euro. Ik ben hier enorm van geschrokken aangezien dat ik toch andere prijzen had terug gevonden op het forum. ...
Ceremonie Reacties: 16 27-4-2010 12:15:23

Saartje
Huwelijksviering - Norbert Bethune
Dag iedereen,   Op 11 mei gaan we langs bij Norbert Bethune. We zijn heel benieuwd. Heeft iemand ervaring met hem? Eventueel voorbeelden van misboekjes van zijn vieringen? Alvast bedankt!   Grt,   Saartje
Ceremonie Reacties: 5 27-4-2010 11:49:18

Sara
Onderrok met hoepel
Indien er nog iemand op zoek is naar een onderrok met hoepel, ik verkoop die van mij. Van het merk Poirier, slecht 1-maal gedragen.   Meer info: tomsara010809@gmail.com             
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-4-2010 11:19:10

Rommy
Inspiratie misboekje - alle hulp is welkomen
Hi allemaal   Op 10 juli stappen mijn vriend en ik in het huwelijksbootje. Wij zijn er helemaal klaar voor, op één ding na: het misboekje. Zouden jullie me een voorbeeldje van jullie trouwboekje kunnen doorsturen? We weten namelijk n...
Voorbereiding Reacties: 5 27-4-2010 10:39:48

Sabine
Intrede feestzaal
Hoi Bruidjes,    Bij het begin van het avondfeest, als alle gasten binnenzijn maak je als koppel je 'intrede' in de zaal.  En dan??  Je komt de feestzaal binnen op een vrolijk liedje maar wat doe je dan?  We hebben I gotta ...
Ideeën Reacties: 4 27-4-2010 9:25:13

Joke
Kleding bruidskindjes - 12 jaar
Hallo,   Mijn metekindje is mijn bruidsmeisje. Ze is 12 jaar en ik ben op zoek naar een mooi, betaalbaar kleedje.   Ze wil toch graag een lang 'prinsessenkleedje'. Weet iemand hiervoor een leuke winkel?   Groetjes,   Joke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 27-4-2010 9:08:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...