Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eva
handgeschreven versus gedrukt
hallo,   Ik vroeg mij af, nu we onze enveloppen hebben voor de uitnodigingen, wat er gedaan wordt voor de adressen. Schrijven jullie die allemaal met de hand? Of drukken jullie dit op de envelop (al dan niet met etiket)?   Bij ons past...
Uitnodigingen Reacties: 15 25-4-2010 21:12:37

natacha
ringen
wou dees toch ff melden,voor de bruidjes die geen duur ringen/juwelen willen uitgeven op de zwarte markt in tessenderlo staan 2 standjes waar je goedkoop juwelen kunt kopen met garantie ,heb de onze vandaag ook daar gehaald aan 50é het stuk en v...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 25-4-2010 21:07:19

Graziella
DRINGEND mooie zwarte Cabrio Gezocht Regio Limburg (B)
Hey hey iedereen !!! Omdat mijn baas op het werk ons zijn Bently Cabrio ging lenen voor ons huwelijk, hebben wij nooit verder gezocht !!! Nu kwam hij afgelopen vrijdag echter met de mededeling dat hij zijn wagen verkocht had !!!! Waardoor wij dus ge...
Voorbereiding Reacties: 0 25-4-2010 20:51:15

Kim
Gasten wel of niet ´alleen´ laten?
Hoi,   Na het etentje met de gasten die er de hele dag bij zijn (zo n 24) hebben we een uur /anderhalf uur tijd alvorens de receptie begint en de rest v d gasten aankomen. Nu wilde ik van die tijd gebruik maken door even naar het huis v mijn sch...
Locatie Reacties: 3 25-4-2010 20:14:59

sofie
vrijgezellen
hallo   volgende maand trouwt mijn zus en volgende week zaterdag, 1mei, is het haar vrijgezellen. we gaan 's avonds samen met de mannen eten zonder dat ze dit weten, ze zijn nogal jaloers op elkaar dus de opdrachten moete een beetje aangepast...
Ideeën Reacties: 1 25-4-2010 20:13:50

Sarah
Zaaltje regio Gent
Hallo,   voor ons trouwfeest volgende zomer zoeken we nog een zaal voor ongeveer 150 personen waar we eigen catering kunnen doen. Parochiezalen, voetbalkantines, enz., alle info is welkom! Hebben ook ooit gehoord van een oud brouwerijgebouw op...
Locatie Reacties: 2 25-4-2010 20:09:51

Ellen
waar gastenboek te koop (niet AVA)
hallo allemaal,   kan iemand mij enkele adressen geven van plaatsen waar je een mooi gastenboek kan vinden. Deze bij ava vind ik persoonlijk wat kitscherig.   Mercikes, Ellen
Ideeën Reacties: 10 25-4-2010 18:47:00

elien
Betaalbaar kostuum regio Aalst (grote maat)
Hallo,   Wij trouwen op 15/10/10 en ik (bruidegom) zou graag al eens gaan rondkijken voor kostuums samen met de getuige... Echter weet ik niet welke winkels er interessant zouden zijn om te bezoeken regio Aalst.   Ik moet er wel bij ze...
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 25-4-2010 18:45:46

Ellen
muziek burgerlijk huwelijk
hallo allemaal,   wij mogen voor het burgelijk huwelijk muziek meebrengen. Heeft er iemand tips met goede muziek hiervoor?   Groetjes, Ellen
Ceremonie Reacties: 4 25-4-2010 18:45:11

Ellen
tafelindeling - thema
dag bruidjes en bruidegommetjes,   kunnen jullie ons soms helpen met originele tafelindelingen (niet muziek of land).   Groetjes, Ellen
Ideeën Reacties: 9 25-4-2010 18:42:54

lindsey
Het komt dichterbij..
8 Mei is het zover..de grote dag! Stilletjesaan begint er wat stress de kop op te steken.... De tafelschikking zorgt voor kopzorgen... Hoe worden bij jullie de mensen afgeroepen om naar tafel te gaan? Voor en achternamen? Of per koppel? Met een mu...
Voorbereiding Reacties: 6 25-4-2010 18:04:18

Halloki
Gewicht uitnodigingen
Wat is het meest voorkomende gewicht voor uitnodigingen? 300 gram? Wij kiezen voor een enkele kaart recto verso.   Groetjes
Uitnodigingen Reacties: 3 25-4-2010 14:00:19

Halloki
help*help*help uitnodigingen
Dag bruidjes, op ons huwelijk opteren wij voor een middagmaaltijd (voorgerecht,hoofdgerecht,dessert). Maar we weten niet goed hoe dit te formulieren op onze uitnodigingen, wie kan ons helpen???We nodigen u graag uit op onze feestmaaltijd vanaf 12h30...
Uitnodigingen Reacties: 5 25-4-2010 13:59:32

Jennifer
website
dag iedereen,   mijn nonkel heeft voor ons een website in elkaar gebokst  www.jenniferengeert.dsegent.be    je moet maar eens kijken, ze wordt regelmatig geupdate. groetjes  Jennifer en Geert
Voorbereiding Reacties: 2 25-4-2010 13:40:33

véronique
clouseau lied mis
Hallo,   Ik ben een grote clouseau fan en wil daarom ok een liedje van hen in men mis. Maar ik geraak er maar niet uit welk liedje ik wil.   zijner nog mensen die een liedje van hen in de mis nemen en welk nemen jullie dan?   groetjes,...
Muziek - Ceremonie Reacties: 11 25-4-2010 12:18:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...