Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

liesbeth
ceremoniemeester
Hallo!   We zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester. Heeft er iemand van jullie ervaring met Ceremoniehuis Danny uit Paal-Beringen?  http://www.huwelijksceremonie.be/ Ook andere tips ivm ceremoniemeesters zijn welkom! (Ons budget is...
Ceremonie Reacties: 3 23-4-2010 12:04:30

Doorke
gezocht inktpotjes als bedankje ...
Hallo iedereen,   Om de gasten te bedanken ben ik op zoek naar kleine flesjes in de vorm van een inktpotje (komt namelijk op onze uitnodiging).   Ik zou die dan vullen met likeur of badschuim. We zien wel wat erin past ;-)   Alle...
Ideeën Reacties: 5 23-4-2010 11:15:44

Ann-Sophie
Instrumentale versie liedjes
Hallo,   Ik ben op zoek naar de instrumentale versie of karaoke versie van: - Seal - Kiss from a rose - Avril Lavigne - Imagine   Iemand een idee waar ik deze zou kunnen vinden?   Bedankt!   Groetjes en nog veel voorbereidingsplez...
Muziek - Live Reacties: 4 23-4-2010 10:21:30

chantal
gezocht audi tt
Ik ben voor onze bruiloft op 9 juli 2010 op zoek naar een audi tt. Liefst zwart of wit. Weet iemand deze te huur ??? In de buurt van Gent of Antwerpen.   Bedankt. Chantal
Voorbereiding Reacties: 1 23-4-2010 9:59:40

Joke
Cadeau voor getuigen
Hallo,   Heeft iemand goede ideeën voor een cadeautje voor de getuigen?   Ik kan geen etentje geven of zoiets omdat mijn getuige in het buitenland woont en maar voor enkele dagen naar België komt.   Dus daarom wil ik h...
Ideeën Reacties: 6 23-4-2010 9:47:22

Anke
ballonnen loslaten aan de kerk
Hoi! Wij willen graag rode en witte hartballonnen loslaten aan de kerk. Maar waar vind ik die? Is er ergens een ballonnen-shop in de buurt van mechelen/antwerpen? Het lijkt mij het best ze te laten leveren anders moet ik de dag ervoor nog alles op...
Ideeën Reacties: 11 23-4-2010 9:21:08

Evi
Zaalig getrouwd!
Onze grote dag was vorig weekend en wat hebben we er van genoten, zaalig weer, fantastisch feest, uitgebreid verslag ga ik nog typen, hier kan je alvast wat foto's zien, en al zeg ik het zelf die 4 maanden buik was helemaal spoorloos :) http://www.lo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 23-4-2010 8:53:19

Annemieke
De Roode Poorte
Hallo! Wij hebben net onze zaal vastgelegd. We zijn van regio Gent maar vonden in de omgeving geen locatie die ons aansprak, dus verder gaan kijken en De Roode Poorte leek ons allebei direct een droomlocatie. We hebben reeds ons voorschot betaald wa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 23-4-2010 5:56:49

Ellen
waar bruidsboeket halen? iemand tips?regio kempen/Turnhout
Hey bruidjes, Nog twee maandjes op de teller en ik heb nog altijd geen idee waar ik mijn bruidsboeket best zou halen. Iemand tips? Ik ben van de kempen/Turnhout. Ik zie het liefst een wit boeketje. Alvast bedankt, hopelijk kunnen jullie me wat he...
Bruidsboeket Reacties: 5 22-4-2010 22:42:24

eline
Trouwen met peuter erbij?
Hallo Wij trouwen volgend jaar 20 mei 11. De dagplanning ziet er als volgt uit:   - 's morgens kapper en andere voorbereidingen - 14h: wettelijk huwelijk - 15h: kerkelijk huwelijk - 16.30 à 17 h: trouwfoto's nabij onze feestzaal ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 22-4-2010 21:57:40

Karen
live zang voor huwelijksmis gezocht!
Wij zijn dringend op zoek naar een groepje om onze huwelijksmis muziekaal op te luisteren. Wij trouwen in Oost-Vl regio Gent. Via het web Amantes gevonden maar ik krijg geen antw en ik vermoed dat het groepje niet meer bestaat. Iets in diene genre?
Muziek - Live Reacties: 16 22-4-2010 21:54:07

kurt
26/06/2010
nog 64 dagen op de teller spannend aftellen haha wel nog 1 vraagje hadden graag een rode loper voor de deur iemand een ideetje waar ik er 1 vind regio oost vlaanderen bedankt alvast   groetjes kurt  
Voorbereiding Reacties: 2 22-4-2010 20:29:46

Kim
Verschillende kleuren kostuums
Dag bruidjes,   ik zit met iets enorm verveeld. Moeilijke mensen op vlak van kledij zijn we niet geweest: de dames moesten niet in het lang, piteleers waren voor ons ook niet nodig. Kortom, het moest wel feestelijk, maar iedereen doet aan waar...
Kledij - Suite Reacties: 13 22-4-2010 20:15:24

Wendy
50 dagen
Nog 50 dagen op de teller! spannend!!!   Wie nog?   Groetjes Wen 12/06/2010
Voorbereiding Reacties: 6 22-4-2010 19:21:53

Tineke
visagiste + kapper
Hallo,    Ik trouw op 22 mei 2010.  Vanmorgen heeft mijn kapster en visagiste afgebeld wegens familiale redenen. Ik ben dus dringend op zoek naar een visagiste en kapster die op de dag zelf aan huis komt. Ik woon in Willebroe...
Verzorging - Make-Up Reacties: 9 22-4-2010 18:21:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...