Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

véronique
tekst huwelijksbelofte
Heyhey,   De stress zit er in bij mij. Nog 29 dagen en dan is de grote dag. ik hoop dat het weer zo blijft aanhouden!!!   Ik wou dat we iets heel persoonlijks schreven voor de huwelijksbelofte, geen standaard zinnen. Maar nu mis ik wat insp...
Ceremonie Reacties: 6 21-4-2010 13:46:19

Ine
100 dagen
Vandaag is het nog 100 dagen tot de trouw. de spanning begint er al wat in te komen, maar tel nu ook wel echt af.   groetjes Ine 31/07/10
Voorbereiding Reacties: 6 21-4-2010 12:48:47

Kim
huwelijksviering - vergevingsmoment
Hallo iedereen,   Ik ben bezig met het opmaken van de teksten voor onze huwelijksviering, maar vind het moeilijk iets origineels te vinden voor het vergevingsmoment. De meeste teksten die ik vind, zijn nogal klassiek.   Wie heeft een t...
Ceremonie Reacties: 7 21-4-2010 12:03:10

stephanie
reactie op de reacties voor 'met wie gaat de bruidegom zijn pak kiezen?'
Ik vertrouw op de goede smaak van mijn verloofde aangezien hij vaak een pak draagt maar mijn schoonmoeder is zo pushy dat ze hem mss wel tot iets zou kunnen dwingen dat niet 100% zijn gedacht is en dus ook niet het mijne. Ze dwingt hem (niet gevraag...
Kledij - Bruidegom Reacties: 9 21-4-2010 11:00:02

stephanie
reactie op de reacties op 'ouders vermelden op trouwbrief?'
Bedankt allemaal voor de reacties op mijn topic! Mijn schoonmoeder heeft al gecommandeerd: ge weet toch dat de ouders moeten vermeld worden op de trouwbrief, hé! En het was niet op een vriendelijke toon dat ze dat zei! Bovendien is onze uitnod...
Uitnodigingen Reacties: 2 21-4-2010 10:46:06

Linsay
hoe alternatieve viering vermelden op uitnodiging enzo?
Dag bruidjes,   op 02/10/2010 treden we in het huwelijksbootje en ben nu bezig met de uitnodiging enzo...wij trouwen s'morgens in het gemeentehuis en s'middags om 14 uur houden we een alternatieve viering /ceremonie in de tuin van onze feestz...
Uitnodigingen Reacties: 10 21-4-2010 10:21:04

heidi
even iets anders
zoals de meesten weten ben ik vorig jaar op 16 Mei in het huwelijksbootje gestapt, nu zit ik nog regelmatig op het forum voor mijn zus haar trouw, maar momenteel zet ik alles even stop, op 16 April in ons derde zoontje Milo geboren een kanjer van 52c...
Voorbereiding Reacties: 4 21-4-2010 10:15:39

Margo
Mooie evangelieteksten
Hallo allemaal,   ik ben bezig met ons boekje voor de kerk en nu ben ik op zoek naar een mooie tekst voor het evangelie. We willen een beetje een moderne, niet al te gelovige tekst. Kan iemand mij daar aan helpen. Je kan dit mailen naar margo...
Ceremonie Reacties: 8 21-4-2010 9:57:52

Riet
Gezocht: Live muziek kerk
Hallo! Wij zijn nog op zoek naar iemand die onze muziek live wil komen zingen in de kerk. Normaal gezien zullen het zo'n 5-tal liedjes zijn. Wij trouwen op zaterdag 4 sept. om 15u in Olsene. Alvast bedankt voor jullie hulp! Groetjes
Muziek - Ceremonie Reacties: 14 21-4-2010 9:19:59

An
Te koop aangeboden
Ik heb nog enkele spullen die ik wil verkopen:   - een tiara - rode loper van +/- 6 m lang en 1m10 breed - stola in parelmoer wit   Groetjes, An
Kledij - Accessoires Reacties: 8 21-4-2010 9:19:15

dominique
Goed weer ! ! !
Hey bruidjes,   Als we de weersvoorspelling mogen geloven zal het de komende weken zomer worden! De mensen die dit weekend trouwen kunnen in ieder geval gerust zijn van een lekker warm zonnetje! Vanaf volgende week zou het rond de 25° z...
Voorbereiding Reacties: 8 21-4-2010 9:15:40

judith
DRINGENDE HULP
Hallo, mijn naam is Judith Heynderycx en ik trouw 5 juni, dit is heel binnenkort. Maar wij hebben nog geen fotograaf. Wij hebben maar een budget van 250 euro om te besteden aan een fotograaf. Dus bij deze, wie kan me helpen. Het zou voor een he...
Fotografie Reacties: 18 21-4-2010 7:43:58

Ellen
Deense bruidswals
Hallo, over 3 weken is het zover en mijn vriendin en ik wilden graag de openingsdans doen op de Deense bruidswals (zij is Deense).  Weet iemand waar ik dat zou kunnen vinden (lees: downloaden)??????   thanks! Ellen
Openingsdans Reacties: 1 20-4-2010 23:34:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...