Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Ceremoniemeester regio Lier-Nijlen, prov. Antwerpen
Hallo iedereen   Ik kom nog eens gebruik maken van jullie diensten en ideeën . Ondertussen is onze fotograaf vastgelegd dankzij jullie tips. We hebben gekozen voor fotograaf marec. Gisteren is hij langs geweest en wat een volledig p...
Ceremonie Reacties: 8 20-4-2010 11:28:38

hervé
HELP Gezocht :Visagiste en Kapster (opsteekkapsels)Regio Oostende
Ik ben van oostende,en ik zoek een kapster en visagiste aan huis,voor op 13 augustus 2010 want dan stappen we in het huwelijksbootje,waarom aan huis,t is omdat ik nog 4 kindjes heb en het zou ideaal zijn natuurlijk, Wie Kan ons helpen want we zijn te...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 20-4-2010 11:07:03

Vicky
Trouwkleed
Hey bruidjes...   Het is zover... de twijfel is toegeslagen... Nog 45dagen op de teller en ben gisteren de eerste pas van mijn trouwkleed bij LILIAN CLAES gaan doen. Ik heb een PRONOVIAS type MEGAN en nu ben ik aan het twijfelen...HELP &nbs...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 20-4-2010 10:50:24

Kim
Wie trouwt op 21 mei 2011?
Ik kom hier regelmatig maar heb nog niemand gezien die op dezelfde dag trouwt als ons :) Zijn er toevallig bruidjes die 21 mei volgend jaar trouwen?   Wat hebben jullie al in orde gebracht?  Bij ons zijn zaal, gemeentehuis, kerk, fotogr...
Voorbereiding Reacties: 11 20-4-2010 8:20:34

Stephanie
waw-feestzaal in 't Antwerpse
Dag bruidjes,   Wij trouwen in de zomer van 2011 en zijn op zoek naar een feestzaal die net iets anders is...iets dat bijblijft, zonder overboord qua budget. Niets chic, maar eerder speciaal, om een feest te geven dat bijblijft. Het liefste ha...
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 20-4-2010 4:00:33

Jennifer
nog 100 dagen
Dag iedereen, Met nog 100 dagen te gaan... komt het toch stillaan heel dicht bij.  ik vroeg me af hoever jullie nu al zaten ..  even cheken wat ik nog allemaal moet doen, of vergeten ben.  Ik ga nu een hele drukke periode tegemoet, ma...
Voorbereiding Reacties: 2 20-4-2010 0:07:32

Kitty
Bruidschoenen?
Hey, Ik heb mijn bruidsjurk gekocht bij Maxim's Couture. Heel vriendelijk mensen!!! Nu wil ik binnekort al eens uitkijken naar schoenen, maar wil er geen massa geld aangeven, vermits ik ze nadien toch amper ga aandoen. De vrouw sprak dat mijn kle...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 19-4-2010 22:27:10

Daisy
Sandalen met steentjes
Hey bruidjes,   Als alternatief voor bruidsschoenen ben ik op zoek naar sandalen met steentjes erop. Nu blijkt dit eigenlijk moeilijker te vinden dan gedacht, heeft er iemand soms een idee waar ze te vinden zijn eventueel ook online.   ...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 19-4-2010 21:54:40

Dorien
Haaraccessoires? Site?
Hallo,   Ik ben op zoek naar een leuk haaraccessoire weet iemand leuke site's waar ik wel iets op kanv vinden?   Alvast bedankt! Dorien
Kledij - Accessoires Reacties: 5 19-4-2010 21:47:32

Sara
Bedankjes.nl
Hallo allemaal,   Ik heb hier vaker gelezen dat je een kortingsbon van 10 euro kunt ontvangen op bedankjes.nl.  Hoe doe je dat?  We hebben ons geregistreerd, maar hierbij hebben we alvast geen kortingsbon ontvangen.   Bedankt! &nb...
Ideeën Reacties: 4 19-4-2010 21:45:27

veda
wat op uitnodiging,
wij trouwen om 10.00 u voor het gemeentehuis en om 11.30  voor de kerk, er is maar plaats op het kaartje voor één van de twee, welke zouden jullie erop zetten?
Uitnodigingen Reacties: 11 19-4-2010 21:24:49

Elke
Rode loper voor kerk
  Hallo,   Nu zijn we net bij onze priester geweest voor informatie en een gesprek, maar hij vertelde dat zij geen rode loper hebben. Ik mag er één leggen maar moet deze zelf voorzien. Heeft iemand één die ik kan ...
Ceremonie Reacties: 5 19-4-2010 21:07:17

vanessa
pffffffff (= een diepe zucht van opluchting)
Dag iedereen,   mijn toekomstige ventje is al is getrouwd geweest maar ik nog niet met als gevolg dat zijn ouders niets van de trouw betalen. Wij wilden allebei een feest waarbij er direct gedanst werd en niet uren aan een tafel zitten eten. W...
Voorbereiding Reacties: 11 19-4-2010 20:55:24

Evelien
Salons Eikenhof
Hallo iedereen,   Zijn er onder jullie die al een feest gehad hebben in Salons Eikenhof te Zwevezele? Hoe was het?   Groetjes Evelien
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 19-4-2010 20:37:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...