Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Shari
Rode hartenlolly's en nog meer te koop bij O'Cool
Hey,   omdat er sommige op zoek waren naar hartenlolly's, ik keek daarnet in de reclamefolder van deze week van O'Cool (die diepvriesketen) en zag daar op de pagina voor moederdag dat ze rode hartenlolly's verkopen aan 0,99cent per stuk. &nb...
Ideeën Reacties: 2 19-4-2010 14:15:00

Ellen
Feestviltje
Heykes,   Wij zouden eventueel ipv een gastenboek kiezen voor de feestviltjes. Nu heb je in 1 pakket 250 viltjes, dus heb je eigenlijk 50 pakketjes met telkens de 10 verschillende vragen op voor en keerzijde.  Ik had gedacht om per koppel...
Ideeën Reacties: 5 19-4-2010 13:49:30

Daisy
Witte paraplu te koop
Dag bruidjes in spe! Mijn mooie dag is al eventjes geleden, maar ik herinner het me als de dag van gisteren! Voor ons huwelijk voorzagen we een witte, grote paraplu...voor het geval het zou regenen.. We hebben gelukkig een zonovergoten dag gekregen e...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 19-4-2010 13:16:32

Nathalie
4 September 2010
Hallo allemaal,   Ik vroeg me af of er hier nog bruidjes zijn die trouwen op 4 september 2010. Ikzelf ben van Stabroek. Het is nog wel eventjes weg, maar het begint toch al serieus te korten.. Kben volop bezig met zo al de 'kleinere' dinge...
Ceremonie Reacties: 22 19-4-2010 12:56:24

Riet
Wie wordt wanneer gevraagd?
Hallo mede-bruidjes en gommetjes! Wij trouwen op 4 sept 2010 en hebben dus nog 137 dagen op de teller staan. Ik ben er nog altijd niet uit, hoe ik de onderverdeling zal doen op mijn feest. Ik had gedacht om het als volgt te doen:   1) recep...
Uitnodigingen Reacties: 11 19-4-2010 12:31:58

Riet
DJ Watts Productions - Kasteel Sanderling
Hallo mede-bruidjes en bruidegommetjes!   Wij geven ons feest in Kasteel Sanderling en zij hebben ons DJ Watts productions aangeraden omdat zij daar blijkbaar voor bijna al hun feesten mee samenwerken. Heeft er iemand van jullie ervaring met h...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 19-4-2010 11:18:13

Melissa
Goede herder of rent a priest?
Hallo,   Ik ben zowel voor de doop van mijn jongste zoontje als voor de huwelijksviering nog op zoek naar een priester. Nu vraag ik mij af wat jullie ervaringen zijn met de goede herder en rent a priest? En hebben jullie om een bepaalde reden v...
Ceremonie Reacties: 6 19-4-2010 11:09:39

dominique
Verslag van een geweldige vrijgezellenavond!
Hey bruidjes!   Ik heb afgelopen zaterdag een geweldige vrijgezellenavond gehad! Gelukkig maar, want ik had er schrik voor omdat ik al gehoord had dat de meiden niet overeen kwamen!   Op onze blog kan je het verslag lezen, reacties zij...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 19-4-2010 11:06:47

Kim
Nathalia Ghafaria - bruidskapsel en make-up
Hallo,   Ik ben donderdag bij Nathalia Ghafaria (De Witte Lotus) geweest om een proef van make-up en bruidskapsel te laten doen. Ze luisterde goed naar wat ik precies wilde en het resultaat zag er heel mooi uit! Echt tof!!!   Zijn er...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 19-4-2010 10:57:03

Carolina
@ Sandy, die m'n gastenboek heeft getekend ivm Den Eyck
Ik geef graag meer commentaar maar vind je niet direct terug.  Als je een bericht stuurt kan ik direct antwoorden, via het gastenboek gaat dit wat moeilijker.      groetjes, Carolina
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 19-4-2010 9:57:12

Astrid
Zorgen om meme
Hey,   Ik maak me zo een zorgen... En ik ben bang dat mijn meme mijn trouwdatum niet zal halen... Ze heeft ongeveer 12 jaar geleden een open hart operatie gehad en heeft nu terug last... Ik hoop dat het opgelost geraakt met een "simpele" ingre...
Voorbereiding Reacties: 5 19-4-2010 9:29:44

kim
Zwart wit schoen
Hallo iedereen, kunnen jullie mij helpen!!! Ik ben op zoek naar een zwart met witte pump of peeptoe!!! Ofwel zoek ik niet goed of dat bestaat gewoon niet meer.... Heb al gezocht bij vintage en retro sites maar niets te vinden. Jullie een idee???...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 19-4-2010 9:19:51

Nathalie
burgerlijke trouw
Hallo, Wij zouden ons burgerlijke trouw op een andere dag houden dan het kerkelijk huwelijk. Wie doet dit nog zo? Wat doen jullie dan nog na het burgerlijk huwelijk? Wie komt er allemaal mee naar stadhuis? Groetjes, Nathalie 
Ceremonie Reacties: 10 19-4-2010 9:08:08

Kim
Wordt sleep niet snel vuil?
  Hoi,   Aan mijn jurk heb ik een kleine sleep van 1 meter (zoiets), maar vraag me af hoe je die sleep (en je jurk) de hele dag netjes schoon houdt. Bijv met de fotoreportage in het park, wordt een sleep toch snel vuil? Ook met gewoon bui...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 19-4-2010 7:51:03

Kim
Hoeveel gasten avondfeest?
Hoi,   Even uit nieuwsgierigheid, hoeveel gasten hebben jullie op het avondfeest? (wat bij ons een trouwfuif gaat zijn). Voorlopig zijn wij met 144. Is dat een veel /weinig?   Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 19 19-4-2010 7:47:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...