Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

christel
nummer gezocht voor de kinderen
Dag bruidjes,gommetjes en hulpjes :-)   Ik ben op zoek naar een nummer waarbij ik met mijn zoontje van drie en mijn vriend met mijn dochter van vijf kan dansen. Aangezien hij niet de papa is moet ik qua tekstkeuze een beetje opletten, maar i...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 16-4-2010 9:06:59

Katrien
Zwangerschapsmisselijkheid op de trouw!
Dag bruidjes in spe allemaal,   Ik heb een vraagje. Ik ben nu 6 weekjes zwanger van ons tweede kindje en vreselijk misselijk. We trouwen over 28 dagen en ik vroeg me af of iemand tips heeft om op onze trouwdag die misselijkheid een beetje te b...
Ideeën Reacties: 5 16-4-2010 9:02:50

katty
Alternatieve Viering, tekstboekjes
Beste trouwertjes,   Wie van jullie kiest nog voor een alternatieve viering met Rent a Priest of de goede Herder en  wil zijn tekstboekjes met ons delen. We hebben reeds onze eigen teksten en muziek maar weten niet goed in welke vorm we z...
Voorbereiding Reacties: 1 16-4-2010 7:59:48

véronique
naamkaartjes tafels
Hallo, een klein vraagje ik ga mijn naamkaartjes kopen voor op tafel, maar nemen jullie 1 kaartje voor een koppel of echt hun namen op een apart kaartje?   een ander vraagje: we hebben de muziek van onze mis gekozen. maar ben er nog steeds niet ...
Ideeën Reacties: 4 15-4-2010 22:37:33

Sandy
Buffet in De Vesten in Laakdal
Hallo   Kan er iemand zijn of haar ervaringen delen over het buffet in de feestzaal De Vesten in Laakdal?   Zijn de buffetten verzorgd, lekker, veel/weinig? Uit de informatiebundel lijkt het allemaal redelijk simpele gerechten.   ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 15-4-2010 21:36:08

Daisy
Bruidswinkel " C'est moi"
Hey,   Heeft er iemand reeds ervaring met bruidszaak " C'est Moi " gelegen op de baan naar Zundert in Nederland? Ik ga binnen 2 weken voor de eerste keer een kijkje nemen. SPANNEND!!!   Grtjs Daisy
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 15-4-2010 20:25:22

Kim
Bruidskleed te koop (maat 40-42)
Beste bruidjes,   09 april ben ik getrouwd en nu zou ik mijn kleed willen verkopen. Het is een kleed van pronovias genesis . Ik ben zelf 1meter 60 lang (had nog wel hakken aan) en heb maat 40-42 . Je kan de haakjes nog iets vergroten/ve...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 15-4-2010 19:50:30

Debra
Iemand ervaring met Outlet Pierre-yves te Deinze?
Ik ben héél dringend op zoek naar een bruidsjurk, liefst niet te duur Nu had ik gezien dat er een Outlet store van Pierre-Yves is in Deinze Heeft iemand ervaring met deze winkel??   Alvast bedankt Debra
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 15-4-2010 19:32:07

Desmet
binnenlocatie te Oost Vlaanderen
Hoi! Iemand leuke ideetjes voor een binnenlocatie regio Oost Vlaanderen? Vind ik echt niet zo makkelijk om te vinden eigelijk ... Vooral romantisch uitziende plekjes zijn welkom.   Bedankt!
Locaties - Fotografie Reacties: 2 15-4-2010 19:11:50

Annelies
met cinema-ticket aan tafel!!
Hallo bruidjes!   Ik las hier op de site een tof idee om je gasten aan tafel te laten gaan. Bij het aankomen krijgt elke gast een cinema-ticketje met daarop de naam van een film. Nadien speelt de dj de soundtrack van elke film zodat de mense...
Ideeën Reacties: 13 15-4-2010 19:11:41

cindy
serum voor make up
Hallo beste medebruidjes,   Na een proef make-up door een visagiste die erg is tegengevallen heb ik beslist om mijn make-up gewoon zelf te doen, nu sprak die visagiste wel over een bepaald serum dat ze gebruiken zodat je make-up beter blijft z...
Verzorging - Make-Up Reacties: 12 15-4-2010 19:06:16

Diana
Trouw
Hallo iedereen,   Wij trouwen 20/08/10 alles is al geregeld behalve de uitnodigingen en het pak, onze grootste zorg is eigelijk de fotograaf en de ceremonie auto's we vinden geen geschickte auto's of niemand in de buurt om zo iets te doen weet...
Ceremonie Reacties: 9 15-4-2010 16:51:37

Annika
DJ omgeving Turnhout
Hoi allemaal,   Wij trouwen op 10-09-10 en hebben al heel wat voorbereidingen getroffen. Alleen het vinden van een dj blijkt nog moeilijk. We hadden een toffe dj gezien, onlangs op een feest, maar hij was niet meer vrij. Ik heb er al verschi...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 15-4-2010 16:28:43

Toyah
opstelling eretafel
Hallo aanstaande bruidjes! ik heb nog een lange weg te gaan voordat ik mijn trouwfeest heb, maar ik ben toch al eens beginnen dromen over hoe ik mijn grote dag wil organiseren. Mijn droom spat echter uit elkaar als ik aan het opstellen van de eretaf...
Ideeën Reacties: 15 15-4-2010 15:31:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...