Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stéphanie
Nog 10 dagen
Hoi allemaal,   Vandaag is het precies nog 10 dagen voor de grote dag.  En sinds gisteren hangt mijn kleedje ook thuis.  Het is nog mooier dan in de winkel vind ik.  En geloof het of niet maar ik heb nog steeds geen zenuwen.&nbs...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 14-4-2010 9:12:46

Annelies
Fede di Oro Izegem
Hoi Beste Medebruidjes   Gisteren zijn wij onze trouwringen gaan ophalen bij Fede di Oro te Izegem, ze zijn werkelijk prachtig geworden, ik kan amper wachten om de ring aan te doen... :)   Dankzij een tip van een vriendin en de vele ...
Voorbereiding Reacties: 9 14-4-2010 8:54:42

sarah
Citroen C6 gezocht
Mijn vriend en ik trouwen op 14 mei 2010. Wij zijn afkomstig uit Limburg (Genk) Wij trouwen in Beringen.   Voor onze grote dag zijn we nog op zoek naar enkele citroen C6. Mijn vader heeft zelf zo een auto en ik vind deze prachtig. Mijn droo...
Ceremonie Reacties: 1 14-4-2010 0:09:05

Daisy
Witte vlinders
Hey ijverige planners,   Wij trouwen op 4 Juni 2011 met onze 3 kindjes als bruidskindjes. Nu vond ik het wel een leuk idee dat we in plaats van 2 witte duiven los te laten onze kindjes elk een kooi met witte vlinders dragen en openmaken als we...
Ideeën Reacties: 7 13-4-2010 23:35:48

Eline
Nog steeds op zoek naar een (amateur)videograaf!
Hey,     Wij zijn nog steeds op zoek naar iemand die onze huwelijksdag kan vastleggen op dvd. Ons budget is beperkt en dus zijn we ook helemaal niet op zoek naar een professioneel iemand. Hierbij dus een warme oproep aan iedereen die met...
Video Reacties: 7 13-4-2010 23:00:38

Natasha
Ik ben nog op zoek naar een toffe enveloppendoos
Wie kan me helpen, waar kan ik deze vinden behalve op internet. En wat bedragen de prijzen hiervoor......?   bedankt  
Voorbereiding Reacties: 6 13-4-2010 22:18:16

Elke
schoenen
  Hallo,   Ik heb eigenlijk al schoenen voor mijn trouw maar nu heb ik online de ideale schoenen gezien. Omdat ik niet via internet durf bestellen zonder ze aan te passen zou ik graag weten of ik ze in de buurt van Antwerpen misschien...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 13-4-2010 21:39:07

Annelies
Tekst uitnodigingen - meningen en suggesties welkom
Hallo iedereen,   Wij zijn volop bezig met onze uitnodigingen en hebben een tekstje opgesteld, maar zijn er nog niet helemaal tevreden over. Het grote probleem is dat we niets beters vinden... We wouden het vrij basic willen houden, geen rijm...
Uitnodigingen Reacties: 8 13-4-2010 19:39:03

Evi
iemand ervaring met dj stefke?
Heeft iemand ervaring met DJ Stefke (Stefan Lemmens)?   Bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 13-4-2010 19:38:48

Debra
Iemand ervaring met EBAY
Ik heb begin dit jaar mijn jurk besteld op EBAY, bij een man uit China die heel wat soorten trouwjurken heef Ik moest mijn maten doorgeven en normaal ging ik mijn kleed einde maart krijgen. Zijn naam op EBAY is Jacktrust Heeft iemand ervaring met dez...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 13-4-2010 18:07:47

bianca
uitnodigingen versturen
dag mede bruidjes in spe         duidelijke vraag, hoeveel weken voor datum uitnodingingen versturen? trouw is 3 juli 2010   groetjes
Uitnodigingen Reacties: 15 13-4-2010 18:00:34

Nathalie
Wat is de taak van de bruidskindjes?
Ik heb twee bruidskindjes, maar wat is eigenlijk hun taak? Meestal lopen ze voor je de kerk en het gemeentehuis binnen. Soms geven ze ook ringen af. Gaan ze mee voor de foto's, ... Maar wat doen ze nog meer?
Ideeën Reacties: 3 13-4-2010 17:34:23

Mandy
Studio Happy Music
Afgelopen zaterdag was het ons trouwfeest! Het was een fantastische dag, maar vooral een fantastisch feest dankzij Studio Happy Music! Deze mensen hebben de muziek verzorgd en dat was prima in orde! De dansvloer heeft constant bomvol gestaan, er was ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 13-4-2010 16:50:57

Danielle
Salsa openingsdans
Hey mede bruidjes in spe! Met nog 38 dagen op de teller begint de tijd toch wel te dringen om een openingsdans te prepareren. hihi. Nu hebben we vorig jaar wat lesjes salsa gehad dus leek ons dat toch wel de beste weg maar nou wil ik liever niet zo...
Openingsdans Reacties: 5 13-4-2010 16:25:19

christel
help!!! dringend dj gezocht!!!
Voor onze trouw op 5 juni aanstaande zoeken wij dringend een dj met materiaal!!!! regio limburg!!!! alle tips zijn welkom!!!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 13-4-2010 15:50:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...