Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

joyce
misboekje
Hallo iedereen,   Met nog 53 dagen te gaan moet ik dringend mijn misboekje afmaken! Nu weet ik echt niet goed hoe te beginnen, heb al verschillende teksten maar kan het niet plaatsen. Hebben jullie misschien voorbeelden die je kan doormai...
Religie Reacties: 6 12-4-2010 13:32:41

katty
liedje na openingsdans + danslessen
Beste Bruidjes en Gommetjes,   We kozen voor onze openingsdans het wondermooie "Every Time I Look At You " van Il Divo. Daar wij niet willen vermenigvuldigen zoeken we een mooi up-tempo lied om hierop te laten volgen Heeft iemand van jullie ...
Openingsdans Reacties: 7 12-4-2010 11:50:03

Nathalie
Dankwoord in het misboekje
Mijn mis is zo goed als af, ik kan enkel mijn dankwoord niet goed formuleren.   Daarom de vraag: Wat hebben jullie?    
Ceremonie Reacties: 4 12-4-2010 11:48:53

Eva
zijn er nog dames
die de kledij van hun verloofde niet op voorhand zien?   Wij hadden afgesproken dat hij mijn kledij niet mocht zien en ik dus zijn kledij ook niet. Zijn mama is wel telkens meegeweest als ik gaan passen ben, dus heb er wel vertrouwen in dat h...
Kledij - Bruidegom Reacties: 15 12-4-2010 11:43:27

véronique
wettelijke trouw vermelding ouders.
Hallo,   Ik heb een beetje ene rare vraag, maar worden de ouders altijd genoemd op het gemeentehuis tijdens de trouw.   Het is namelijk zo mijn ouders zijn gescheiden en ik heb mijn vader al in 6 jaar niet meer gezien. En hij is dus ook nie...
Ideeën Reacties: 7 12-4-2010 11:40:59

Nathalie
duur intredelied kerk
Hallo medebruidsparen,   Bij het binnenkomen van de kerk, hebben wij voor een liedje gekozen dat 5min duurt. Graag zou ik het laatste deel van dat liedje zeker horen. Zouden we dan best het liedje al laten beginnen wanneer heel de suite de ker...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 12-4-2010 11:15:42

Evi
het feest was Top met dj luc
Dag allemaal,   Wij plannen ons huwelijk eind dit jaar of begin volgend jaar. Ik ben met mijn aanstaande naar het trouwfeest geweest van mijn beste vriendin, dj luc draaide daar mijn vriendin zei hij speelt veel klassiekers wij keken ee...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 12-4-2010 10:34:35

daniella
iemand die gelnagels/acrylnagels plaatst
hallo, ik trouw 27augustus 2010 en ben nog op zoek naar iemand die gel of acrylnagels zet , liefst regio meerhout zoek ook nog iemand voor mijn make up plus de make up voor mijn moeder en zus, regio balen- meerhout
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 12-4-2010 10:26:46

Anke
Indeling feest
Hey medebruidjes en gommetjes!   Ik ga meteen met de deur in huis vallen :) Wij zouden om 18u starten met de receptie voor de familie en al enkele dichte vrienden. Met vervolgens dan een diner dat al bestaat uit voorgerecht en hoofdgerecht en...
Voorbereiding Reacties: 9 12-4-2010 10:16:03

Katrien
Ik word een beetje zot... :-)
Hehe, Het moet me effe van het hart. Op onze uitnodingen heb ik gevraagd om te bevestigen als de gasten komen voor VANDAAG. Aangezien ik gisteren nog van een heel aantal mensen niets gehoord heb, heb ik een mailtje rondgestuurd. Dan van 2 mensen to...
Uitnodigingen Reacties: 11 12-4-2010 9:50:19

katrien
ervaring catering baobob of coeur d'artichaut
hoi,   Heeft er iemand ervaring met catering baobob of coeur d'artichaut?    Thx!!!  
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 11-4-2010 21:30:15

eline
uitnodigingen: wat erop zetten?
Dag bruidjes Wij trouwen op 20/05/2011 in de rodenbachbrouwerij Ter Eeste in Roeselare (iem ervaring mee?) . Wij geven geen klassiek trouwdiner maar al onze gasten blijven van 19.30 tot in de vroege uurtjes. Er is eerst een uitgebreide recepties met...
Uitnodigingen Reacties: 4 11-4-2010 20:47:24

Els
bedanken ouders
Hey bruidjes en bruidegommen,   Wij zijn van plan om onze ouders te bedanken met een schilderijtje dat ons typeert, geschilderd door een lid van de familie. Maar zoals op veel trouws willen we ook graag speechen maar zowel ik als mijn toekoms...
Ideeën Reacties: 0 11-4-2010 20:21:05

jessie
24 juli 2010
hey, wij trouwen op 24 juli 2010 en zijn benieuwd wie er dan ook nog trouwt! en hebben jullie nog veel werk? grtjs jessie
Voorbereiding Reacties: 6 11-4-2010 19:58:21

Desmet
lingerie, schoenen te antwerpen ??
Hoi bruidjes! Een vraagje, morgen ga ik op zoek naar de ideale schoenen en lingerie voor onder mn bruidskleed. Dit gaan we doen in Antwerpen, heeft er iemand goede ideetjes voor winkels. Ik zou graag een poirier setje hebben, of iets soortgelijks,...
Kledij - Suite Reacties: 2 11-4-2010 19:28:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...