Nu Online
Momenteel zijn er 21 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

myriam
live muziek huwelijksmis
Voor onze huwelijksmis in Limburg zijn we nog op zoek naar een groepje/duo dat enkele liedjes live kan zingen Iemand  tips ?
Muziek - Live Reacties: 12 8-4-2010 22:40:56

Debbie
TE KOOP: Prachtig hemdje van MARYBEL ceremoniecollectie 2009 NIEUW voor bruidsjongen van 1 à 2 jaar
Ik heb hier nog een prachtig hemdje, Nieuw met labels (want ons zoontje heeft uiteindelijk een ander hemdje gedragen bij ons huwelijk vorig jaar) van het merk Marybel.   Dit is echt een ceremoniecollectie.   Het hemdje is ivoorkleurig m...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 8-4-2010 22:29:58

Debbie
TE KOOP: 2 prachtige kettingen voor bruidsmeisjes met Hello Kitty (handgemaakt)
Vorig jaar zijn wij getrouwd en ik had voor onze dochtertjes prachtige kettinkjes laten maken met Hello Kitty figuurtjes eraan.   Mijn dochtertjes dragen deze niet meer omdat dit echt typische trouwjuweeltjes zijn, daarom zou ik ze willen verk...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 8-4-2010 22:26:49

Lynn
Nog iets na het eten?
Hallo allemaal,, Wij gaan voor onze trouw op 24juli een frietkraam inhuren voor 3 uur. Nu zijn we aan het twijfelen of we nog iets achteraf moeten voorzien zoals ijs of vlaai? Of zou dat nietmeer nodig zijn? Groetjes Lynn
Voorbereiding Reacties: 6 8-4-2010 21:53:15

Carolien
Il Viso
Ik heb morgen mijn proefkapsel en proefmake-up bij Il Viso in Mortsel. Heeft er iemand ervaring met deze kapster / schminkster?   Carolien
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 8-4-2010 21:08:01

tania
uit nieuwsgierigheid
hallo bruidjes,bruidegommetjes,..... waar houden jullie je fotoreportage? ben gewoon heel nieuwsgierig,maar ook een beetje voor inspiratie. ik heb wel verschillende locaties gevonden(in de omgeving sint truiden).maar ik heb het gevoel en angst va...
Fotografie Reacties: 7 8-4-2010 20:17:47

kitty
waterkristallen???
hoi medebruidjes bij mij is het binnen 9 dagen zover en ga mijn tafeldecoratie zelf maken maar weet iemand waar ik ergens waterkristallen kan vinden?aan al diegene die zoals mij ah aftellen zijn en hun beurt snel zal zijn doe dat goed he!!!!!   ...
Voorbereiding Reacties: 0 8-4-2010 19:46:34

dorien
algemene voorwaarden feestzaal
Hey ! Kan iemand me vertellen wat de gebruikelijke voorwaarden zijn bij feestzalen.  Is het bv. gebruikelijk dat er een voorschot van 50% gevraagd wordt 3 maanden voor de datum van de trouw... Mij lijkt dit aan de hoge kant? Bedankt alvast!...
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 8-4-2010 19:16:35

Mieke
heellluuup! :-) moeilijke locatie omgeving wuustwezel
Hoi iedereen,   we zijn op zoek naar een locatie waar we zowel de ceremonie, als het avonddiner/dansfeest kunnen doen.   We hebben er altijd van gedroomd om op een grote wei te trouwen. Is er misschien ergens een feestzaal met een groot stu...
Ceremonie Reacties: 5 8-4-2010 19:09:25

dave
ZAAL voor trouwfeesten en andere feesten of vergaderingen
Wij bieden jullie graag een drankje aan in ons cafe & Feestzaal 'Tmolentje in Ingelmunster , oostrzobekestraat 137 .   Wij bieden een feestzaal aan voor ongeveer max. 300 mensen die kunnen zitten.   wil je verder uitleg, kom gerus...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 8-4-2010 19:04:53

Kim
eindelijk zo ver!
nog een nachtje slapen en tis zover! morgen eindelijk de grote dag!   en ze voorspellen goed weer, mijn buik is nog ni te hard gegroeid  (morgen 9 weken zwanger en nog geen een keer misselijk geweest) dus ik zie het volledig zitten &nbs...
Voorbereiding Reacties: 11 8-4-2010 17:39:00

Rebecca
3de dans ouders...hulp gevraagd
Hallo iedereen,   Wij hebben een probleem voor onze 3de dans. Kunnen jullie misschien helpen???   Als openingsdans kiezen we voor het nummer 'Parce que c'est toi' van Axelle Red. Voor het 2de nummer zouden we gaan voor 'Dochters' van M...
Openingsdans Reacties: 2 8-4-2010 16:55:23

Elin
enveloppendoos
Hey iedereen   Ik zou graag een enveloppendoos hebben die een oud klein leren valiesje is (dat op slot kan) , en waar we dan een kleine gleuf in maken. dit past in ons thema van "samen op levensreis". Heeft er iemand een idee waar ik goedkoop...
Voorbereiding Reacties: 3 8-4-2010 16:14:23

Deborah
Tekst feestregels...
Hoi allemaal!   Ik vond het een leuk idee om feestregels uit te schrijven maar overal kom ik dezelfde tekst tegen... Wil er enkele zinnetjes tussenstoppen die wat origineler zijn (misschien ook supergrappig), ook omdat ik een gans blad wil vol...
Ideeën Reacties: 6 8-4-2010 15:36:07

Ife
ervaring?
Dag iedereen,   Het laatste weekend van de paasvakantie is het zover: we gaan een zaal kiezen. Ik heb een afspraak kunnen maken met volgende locaties:   - Lodewijk van Male - 't Oosthof - Hoeve ter kerst - De herdershoeve - Bulscam...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 8-4-2010 15:31:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...