Nu Online
Momenteel zijn er 21 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
cadeau voor hem
Dag toekomstigen   Onze trouw komt dichter bij en ben u opzoek naar een trouwcadeau voor mijn toekomstige man. Heeft er iemand een leuk of origineel idee, wat ik hem de dag zelf kan afgeven als soort bedanking? Hij is een grote voetbalfanaat...
Ideeën Reacties: 2 9-4-2010 16:10:50

shirley
mini schildersezeltjes
hey bruidjes en bruidegommen, Weet er soms iemand waar je kleine schildersezeltjes kan kopen? In ikea verkopen ze er geen meer...   alvast bedankt voor de tip!   Shirley 18-09-2010
Ideeën Reacties: 6 9-4-2010 14:23:47

Lieve
1ste pas
Ik weet het, er zijn al 100den berichtjes hier op 't forum over de eerste pas, maar 'k moet de mijne er gewoon bij zetten! Want ik had daarjuist mijn eerste pas! Eindelijk m'n kleedje weer zien, toch weer twijfelen, en dan aantrekken en niet meer twi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 9-4-2010 14:06:32

Gwen
Vorige week van de trap gevallen
Hallo aanstaande bruidjes en gommetjes,     Vorige week had ik hier een bericht gepost dat ik van de trap gevallen was en dus met een zwaar gekneusde voet en tenen zat nu een week later is het al vele beter, kan zelfs al terug in mijn tr...
Voorbereiding Reacties: 4 9-4-2010 13:13:26

natacha
bruidstaarten
wij zijn van rummen/geetbets en zouden een bruidstaart willen maar weten eigenlijk waar er een bakker is die da doet en een lekkere in ieder geval,weet ter iemend een adres???
Voorbereiding Reacties: 5 9-4-2010 12:22:07

Joke
mooie tekst om ouders te bedanken
Beste bruidjes, ik ben nog op zoek naar een mooie tekst om de ouders te bedanken. Hebben jullie een idee? Alvast bedankt! Vele groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 9-4-2010 12:09:59

joke
Een zwart gat??? Ben ik tot nu toe nog niet tegengekomen, integendeel!!
Hallo lieve bruidjes en bruidegommen,   Afgelopen zaterdag ben ik getrouwd...na maandenlang uitkijken, voorbereiden en af en toe ook wat stressen was het dan zover. Vrijdag was het stralend weer en zaterdagmorgen was de lucht bewolkt en regen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 9-4-2010 12:02:07

Lindsay
Kaarsjes laten branden door gasten
Hallo allemaal,   tijdens de kerkdienst zouden wij graag hebben dat onze gasten een kaarsje branden voor ons. We zouden dit willen duidelijk maken door een tekst die dan door een vriend wordt voorgelezen. Nu heb ik al een goede inleiding gev...
Ideeën Reacties: 4 9-4-2010 11:47:12

Tine
Misboekje A6-formaat
Dag bruidjes en -gommen   Ik heb een probleem met de layout van m'n misboekjes, en misschien kan iemand hier me helpen.   Ik zou nl. graag m'n misboekjes in A6-formaat maken, maar heb geen idee hoe ik dat moet doen. Je kunt via Word wel een...
Religie Reacties: 3 9-4-2010 10:45:19

kim
Versieren van de suitewagens
Hey bruidjes en gommetjes,   Hier staan er nog 41 dagen op de teller, ik ben blij dat het een beetje begint te naderen! We zijn een beetje aan het kijken voor de ceremonie. Nu hebben we onze bruidswagen en drie suitewagens gehuurd. Hierachter...
Ceremonie Reacties: 4 9-4-2010 10:04:09

Wim
video in de aanbieding (dringend)
Hallo,   Wij werden gecontacteerd door KBC ivm video-opnames die ze van een huwelijk willen maken. Als tegenprestatie krijgen we de volledige twee uur film en nog "iets extra". Jammer genoeg is onze huwelijksdatum te laat voor hen. Ze zijn nu...
Video Reacties: 9 9-4-2010 9:58:41

Wim
video in de aanbieding (dringend)
Hallo,   Wij werden gecontacteerd door KBC ivm video-opnames die ze van een huwelijk willen maken. Als tegenprestatie krijgen we de volledige twee uur film en nog "iets extra". Jammer genoeg is onze huwelijksdatum te laat voor hen. Ze zijn nu...
Video Reacties: 0 9-4-2010 9:58:22

Debbie
TE KOOP: 2 buitengewoon prachtige kleedjes voor bruidsmeisjes maat 98 en 104
Wij zijn vorige zomer gehuwd en onze dochtertjes hadden toen prachtige bruidskleedjes aan van Marybel (ceremoniecollectie 2009).   Het zijn 2 identiek dezelfde jurkjes in ivoorkleur met bijpassende bolero's. De bolero's zijn nog nieuw, nooit g...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 9-4-2010 9:49:36

Evi
buiten-en binnen fotolocatie regio Liedekerke/Affligem
Hey bruidjes, Over 35 dagen is onze dag er! Wat gaat het allemaal snel zeg! Nu zijn we nog op zoek naar een leuke en mooie buiten en/of binnenlocatie in onze regio. Weet er iemand een leuk plekje?   Groetjes, Evi 
Locaties - Fotografie Reacties: 2 9-4-2010 9:01:15

Kathleen
Uitverkoop stock designerskledij - voor suite?
Hallo bruidjes en andere gegadigden (fashonista's),   kwam dit tegen en dacht dat het misschien interessant was om met jullie te delen, ivm suite...Het gaat over "Antwerpse" designers die hun stock van de hand doen. Delvaux, Walter Van Beirend...
Kledij - Suite Reacties: 0 9-4-2010 7:48:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...