Nu Online
Momenteel zijn er 21 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ina
vraagje
nu heb ik min of meer de tafelschikking maar hoe wordt dat nu duidelijk gemaakt aan de gasten waar ze moeten zitten? met naamkaartjes op de borden, tafelnummers,... hoe doen jullie het???   alvast bedankt voor de tips!!   Ina
Voorbereiding Reacties: 11 7-4-2010 22:45:12

kathy
trouwkleed
hey mede bruidjes de laatste paar maanden hebben we veel tegenslaag gekend en we brengen nu al bijna 5maand in het ziekenhuis door en hebben nog heel veel kosten en daarom hebben we een grote hap uit ons rekening. Daarom zoek ik iemand die een t...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 7-4-2010 22:29:53

evi
Opzoek naar kapster
Ik heb een visagiste maar nog geen kapster die aan huis kan komen. Regio mechelen. Wie kan mij helpen?   Evi
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 7-4-2010 21:41:03

Els
Mening over orangerie des roses / kasteel Oudenberg in Geraardsbergen
hallo,   We overwegen om ons trouwfeest te houden in Orangerie des Roses van kasteel Oudenberg in Geraardsbergen. Koos iemand onder jullie deze zaal als locatie? Wat waren jullie ervaringen i.v.m. service, zaal, eten, ...?   Alvast be...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 7-4-2010 21:04:44

Carmen
adres van het stadhuis niet op uitnodiging
Hoi iedereen,   Ik was van plan om het adres van het stadhuis niet te vermelden op onze uitnodiging. Wij trouwen enkel voor de wet. We willen enkel vermelden ..... "stadhuis van herselt". Wat denken jullie ervan? Of toch het adres erbij doen? ...
Uitnodigingen Reacties: 14 7-4-2010 21:01:41

vicky
met paard en koets? Waar te vinden? regio Antwerpen
Hoi,   wij zoeken nog iemand die koets en paarden heeft om ons van het gemeentenhuis naar kerk te brengen. Eventueel daarna nog enkelen foto's samen te maken.   Wie weet een adresje? Het liefst van al hadden we een witte koets gehad...
Ideeën Reacties: 3 7-4-2010 17:09:55

lies
originele foto van de gasten bij het binnenkomen, ideetjes??
Wij zouden graag een foto laten trekken van de gasten wanneer ze binnenkomen. Per koppel of per groep. Deze foto komt achteraf in het gastenboek. En we kunnen ze ook aan de gasten bezorgen als ze dat willen. Maaaar hebben jullie een origineel idee ho...
Ideeën Reacties: 9 7-4-2010 17:03:36

Elin
uitdelen na viering
Hey iedereen   Na onze viering zouden we graag iets uitdelen aan de gasten, zodat iedereen wat blijft nababbelen . In de winter wordt vaak jenever gedaan, in de zomer vaak ijsjes. Nu hadden we de ijskar van Ben&Jerry geboekt, maar dez...
Ceremonie Reacties: 10 7-4-2010 15:32:12

Nathalie
Fotograaf regio Herentals
Hallo,   wij trouwen volgend jaar op 14 mei. We zijn nu op zoek naar een goede fotograaf in de regio herentals. Hebben jullie ideetjes? We zouden graag hebben dat de fotograaf al vanaf 's ochtends kan komen tot het avondfeest. Hebben jullie ...
Fotografie Reacties: 12 7-4-2010 15:16:38

Chantal
Nog 100 Daagjes Op De Teller...
Dag Bruidjes & Gommetjes,   Vandaag de laatste dag met 3 cijfers :-) Nog 100 daagjes en tis zover,onze grote dag! Nooit gedacht dat het zo vlug ging gaan...een jaar geleden was het net of het nog een eeuwigheid ging duren ma kijk we zijn...
Voorbereiding Reacties: 10 7-4-2010 14:47:03

Nathalie
kapsel
Ik ben nog op zoek naar een kapsel voor onze trouw. Ik heb haar tot 10 cm onder de schouderlijn en zou het half willen opsteken. Heeft er iemand foto's of sites?  
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 7-4-2010 14:46:28

vanessa
Feestkleedjes
Hallo,   Na al die jaren heb ik een aanzienlijke collectie avondjurken bij mekaar verzameld.  De meesten heb ik enkel op een trouwfeest gedragen.   Nu is het tijd om ze weg te doen ....   De meeste kleedjes zijn maat 36 en a...
Kledij - Suite Reacties: 2 7-4-2010 14:42:02

vanessa
Kleedje bruidsmeisje
Hallo,   Wij verkopen het kleedje dat ons dochtertje droeg op onze trouw: Jurkje in cremekleur dat onze dochter droeg op onze trouwdag. Slechts enkele uren gedragen (kerkdienst en foto's). Afgewerkt met voile en lintjes op de rug. Voile cache...
Kledij - Suite Reacties: 2 7-4-2010 14:38:52

Joke
intredelied voor feestzaal
Hallo, wij trouwen 14 mei en zijn nog op zoek naar een goed intredelied voor het binnenkomen in de feestzaal. We zoeken naar een nummer die vrij rustig begint en dan steeds verder opbouwt (een liedje die dus echt voor ambiance zorgt). Wie kan mij hel...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 7-4-2010 13:45:19

natacha
hulp op trouwfeest
wij trouwen op 14/08/2010 en zoeken een 5tal pers om te helpen!2tal om op te dienen,1 voor de afwas endergelijke en 2 voor het vlees te bakken want we geven een bbq,indien mogelijk tegen een normale prijs !!je mag kiezen waar je wilt staan ,we zijn v...
Voorbereiding Reacties: 2 7-4-2010 13:31:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...