Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

shirley
auto's
hallo trouwertjes! de grote dag begint te naderen en we hebben nog steeds geen vervoer! we zijn opzoek naar oude peugeot's! wie kan ons helppen! groetjes
Voorbereiding Reacties: 1 6-4-2010 13:17:43

Melissa
Tafelthema: muziekinstrumenten?
Hallo,   heb jullie mening even nodig: mijn vriend en ik hebben elkaar leren kennen in een harmonie en bespelen zelf verschillende instrumenten. We hebben het idee om elke tafel een instrumentennaam/groep te geven. Mijn vriend vindt h...
Ideeën Reacties: 2 6-4-2010 13:12:37

Ronald
Trouwjurk te koop
Hallo,   Voor nieuwe bruidjes...   Te koop mooie trouwjurk, maat 38, geheel gereinigd. Omgeving Enschede.   Voor info : 06-50806253
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 6-4-2010 12:26:45

katty
Ringen en kapsel
Hallo trouwertjes, gewoon even meegeven dat we vrijdag onze ringen zijn gaan halen bij Yves Vanshoenwinkel in Hasselt en wij zijn er enorm tevreden mee, prachtig werk Yves, bedankt !! Donderdag ben ik de eerste keer langs geweest bij Hanrmony in Ril...
Voorbereiding Reacties: 1 6-4-2010 12:19:37

natasja
aan meiden met rood kleed
  hey meiden, welk kleur van pak heeft jullie aanstaande? en hebben jullie het rood doorgetrokken in de uitnodigingen,bruidskindjes enz???   let me know ;) nataja7@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 6-4-2010 10:10:55

natacha
datum nadert!!!
hey bruidjes... ik begin zo nu toch wel zenuwen te krijgen... nog 65 dagen en het is zover! maar ik moet toch wel nog veel doen! moet nog onze schoenen halen, kleed gaan passen. tafel nummers halen... en donderdag verzenden we de uitnodigingen!!...
Voorbereiding Reacties: 6 6-4-2010 8:10:07

katia
trouwen voor de katholieke kerk
hallo ik heb een vraag en hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Mijn partner en ik gaan trouwen volgend jaar in de zomer. Wij willen een huwelijk voor de kerk maar wij zouden graag trouwen in de tuin van onze feestzaal. Kan er iemand mij hier meer ...
Religie Reacties: 9 6-4-2010 0:03:45

Anika
ervaring met fotograaf
Hey,   heeft iemand van jullie ervaring met de fotograaf Steven Crabbé?   Alvast bedankt
Fotografie Reacties: 1 5-4-2010 23:36:10

cindy
fotograaf gezocht voor 9 juli 2010!
Kan iemand ons helpen aan een fotograaf voor 9 juli regio oost vlaanderen, lieft binnen een budget van 600 euro all in..
Fotografie Reacties: 13 5-4-2010 22:17:47

Chloë
Teksten viering gemeentehuis
Hallo,   Omdat wij geen kerkelijke huwelijksviering doen, had ik graag de ceremonie op het gemeentehuis wat uitgebreider gemaakt met enkele teksten, maar ik vind het best wel moeilijk om niet-religieuze teksten te vinden. Kan er iemand mij hier ...
Ceremonie Reacties: 6 5-4-2010 21:28:03

Catharina
Videograaf gezocht 24 april
Hallo iedereen,   Wij zoeken nog heel dringend een videograaf voor 24 april 2010, regio Antwerpen. Weet er iemand mensen die nog beschikbaar zijn?   Groetjes, Catharina 
Video Reacties: 8 5-4-2010 20:43:39

elien
dj aalst
Hallo,   wij gaan trouwen op 15 oktober 2010, stilletjes aan begint alles in orde te komen maar we zijn wel nog op zoek naar een betaalbare dj voor het avondfeest. Het feest zal plaatsvinden in De Snip te Moorsel. Heeft er iemand goede erva...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 5-4-2010 20:25:50

Nancy
aankondiging trouw & doop
Hallo , zijn vollop bezig onze uitnodigingen vorm te geven . tijdens onze huwelijksmis word ook ons zoontje gedoopt . Iemand leuke ideen om dit ook te vermelden op onze uitnodiging ?   Alvast bedankt ! 
Uitnodigingen Reacties: 5 5-4-2010 19:01:20

Kathleen
trouwkleed grote maat
Hoi allemaal,   Ik ben op zoek naar een trouwjurk. Ik heb er enkele mooie gezien van Leijten. Maar weet er iemand tot welke maat zij gaan. Ik heb in mijn kledij maat 46/48. Maar ik lees hier wel vaker dat trouwjurken kleiner uitvallen. W...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 5-4-2010 18:28:38

sven
openingsdans
Beste bruidjes en bruidegommen,   Wij trouwen in juli en zijn op zoek naar een openingsdans. Ik wil niet zo een traditionele tegelplakker maar liefst iets met een mooi simpel dansje. We zouden dit eventueel willen aanleren in een dansschool ...
Openingsdans Reacties: 4 5-4-2010 18:01:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...