Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
Ouders vermelde op uitnodiging?
Hallo,   Wij trouwen op 7 augustus en zijn volop bezig met de uitnodigingen. Nu hebben wij een probleem. De meeste van jullie (heb ik gelezen) vermelden de ouders bij op de uitnodigingen. Nu zit het zo, mijn ouders zijn gescheiden. Mijn moede...
Uitnodigingen Reacties: 16 3-4-2010 13:19:36

Annelies
Ervaring met www.cardsbybeachcombers.co.uk?
Hallo medebruidjes en gommetjes,   Heeft er iemand van jullie ervaring met online bestellen via www.cardsbybeachcombers.co.uk? Ik heb daar dé bedankjes gevonden maar ze moeten van Engeland komen. Ik heb gisteren een proef ontvangen ...
Voorbereiding Reacties: 1 3-4-2010 12:54:55

Piepke
Openingsdans I just can't stop loving you van Michael Jackson
Beste bruidjes,   Wat vinden jullie van dit liedje als openingsdans? Wij vinden het een heel mooi liedje maar ik twijfel of het liedje niet te hevig is als openingsdans? Andere optie voor ons is Into my arms van Nick Cave... Vind het vinden v...
Openingsdans Reacties: 7 3-4-2010 12:39:46

Vanessa
Feestzaal zonder traiteur
Hallo,   Wij zoeken een feestzaal in de regio Brussel - Vlaams/Waals Brabant zonder traiteur. Daar zorgen wij zelf wel voor.... Hebben jullie soms ideeën? We zouden graag een feestzaal willen met tuin.   Thx!   Vanessa
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-4-2010 12:33:05

sandra
iemand ervaring met deze feestzalen?
Wij zijn nog op zoek naar een feestzaal voor ons huwelijk op 14 augustus.ik heb er al enkele gecontacteerd,sommige zijn al bezet die datum;andere vinnek verschrikkelijk duur en sommigen zijn echt wel kanshebbers.wij willen graag in buffetvorm werken...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-4-2010 11:13:16

Lynn
Vandaag een weekje getrouwd.
Hey bruidjes en bruidegommen,   Vandaag net een weekje getrouwd (27.03.2010), en ben er nog altijd van aan het nagenieten. Daarom dacht ik omdat deze site en de mensen op het forum zo geholpen hebben ons verloop van onze prachtige dag hier ne...
Locatie Reacties: 4 3-4-2010 9:37:24

Dorien
Stralen op de mooiste dag van je leven?! Haarstudio Knip&Co
Hallo mede bruidjes en bruidegommen!   Willen jullie er schitterend uitzien op de mooiste dag van jullie leven?   1 Adres: Haarstudio Knip&Co Rillaar (Aarschot)   Voor prijzen en info: knip.co@gmail.com   Fototjes? h...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 3-4-2010 8:31:59

Hannes
fotolocaties oostvlaanderen morgen (3 april)
Wij trouwen morgen, maar door het weer weten we niet zo goed waar we foto's gaan trekken. Heeft iemand ideeen voor binnenlocaties (behalve het smak), en ook buitenlocaties. Liefst een beetje in het groen, we houden nogal van parkjes.. buurt van gent ...
Fotografie Reacties: 1 2-4-2010 23:11:31

kitty
Kaatje en kamiel: trouwen
Ik wou volgend tekstje even met jullie delen. We hebben niet echt een ceremonie maar ik zou het leuk vinden indien onze dochter van dan bijna 4 dit zou kunnen opdragen op onze dag. ZE is nogal gek van Kaatje van ketnet en dit versje staat in hun lied...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 2-4-2010 21:29:43

wendy
Niet kunnen kiezen tussen twee liedjes
Hallo iedereen,   Voor de openingsdans kunnen we maar niet kiezen tussen volgende twee nummers:   Stop de tijd van Marco Borsato of Ik heb je lief van Paul de Leeuw   Welk zouden jullie nemen?   grts,Wendy 
Openingsdans Reacties: 3 2-4-2010 20:53:29

bianca
corsage suite
hela,   voor wie kopen jullie allemaal een corsage? voor de daggasten of alleen voor je man en kinderen?   groetjes bianca
Bruidsboeket Reacties: 9 2-4-2010 20:37:36

Melissa
Dikke duim voor le chapeau
Hoi iedereen,   Afgelopen woensdag had ik mijn eerste pas bij Le Chapeau, en ik moet zeggen het was af! Ik vond mijn kleed nog steeds waauw, en de service was zoals de vorige keer (juni) echt super goed! Ze hebben mij heel goed geholpen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 2-4-2010 20:02:02

Leen
Openingsdans; niet vermenigvuldigen
Beste bruidjes,   Als openingsdans hebben we gekozen voor Chasing Cars van Snow Patrol. Wij willen na de openingsdans echter liever niet vermenigvuldigen. Onze beide ouders zijn niet zo'n dansers en broers en zussen zien dit ook niet echt zi...
Openingsdans Reacties: 6 2-4-2010 18:21:15

Debra
Graag een seintje voor.. ? Hoelang op voorhand ??
Ik ben bezig met de uitnodigingen en vroeg me af hoeveel tijd jullie laten tussen de laatste datum dat de mensen moeten verwittigen en de dag van de trouw   Dus : "Graag voor .... een seintje of u al dan niet aanwezig zal zijn'   Wij trouwe...
Uitnodigingen Reacties: 12 2-4-2010 17:42:35

Lendsey
kwaliteit foto's op cd
Hallo,     Deze middag nog eens contact genomen met onze fotografe. Bij de bespreking zei ze al dat we de foto's op cd zouden krijgen en hebben we er verder niet bij stil gestaan. Nu meldt ze ons dat dit enkel maar in lage resolutie zo...
Fotografie Reacties: 22 2-4-2010 16:53:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...