Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anne
Drukker regio Brugge
Dag allemaal Wij zouden graag onze uitnodigingen laten drukken ergens in de buurt van Brugge. Heeft iemand ervaring met een goede drukker hier? Dankjewel!
Uitnodigingen Reacties: 1 1-4-2010 11:35:09

LINSY
Analoog of digitaal fotoboek
Hallo,   Ik zit efkes te twijfelen... Gaan jullie voor een digitaal fotoboek of analoog? graag wat reacties... grts
Fotografie Reacties: 9 1-4-2010 9:59:45

Lien
Mooie bruidswagen gezocht!
Hallo!   wij zijn nog op zoek naar een mooie bruidswagen! We zoeken geen limo. Wel een oldtimer van één of ander merk. Hebben jullie ervaring? Bepaalde adresjes?   Alvast bedankt!   Lien
Ceremonie Reacties: 7 1-4-2010 9:55:49

kim
Op welk liedje komen jullie binnen in de zaal?
Hey bruidjes en - gommetjes,   Ik vroeg me af op welk liedje jullie binnenkomen in de feestzaal bij aanvang van het diner. Ik zou graag een 'up-tempo' hedendaags toepasselijk liedje hebben, zoals Black Eyed Peas met I've got a feeling. Dit ku...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 1-4-2010 9:21:49

Ilse
Couture Ann - niet echt een aanrader...
Hey iedereen,   ik wil gewoon maar laten weten dat wij niet echt heel tevreden waren van couture ann in Aalst... Gisteren en eergisteren mochten de mama's voor hun 2e pasbeurt gaan en we werden er na een klein half uur echt buitengezet.. Toen...
Kledij - Suite Reacties: 9 1-4-2010 8:54:36

Ester
haar opsteken??
Hallo,   met nog 106 dagen op de teller begint de stress al een klein beetje te komen :)nu ben ik op zoek naar een leuk kapsel. Ik heb half lang bruin haar, redelijk dik, met wat krullen (het valt niet echt stijl naar beneden). Ik&...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 1-4-2010 8:47:40

Hannelore
Drukkerij?
Dag iedereen!     Wij zijn stilletjes aan aan het uitkijken naar onze uitnodigingen. Nu vroeg ik mij af  of jullie een idee hebben van wat de meest goedkope drukkerijen (maar wel degelijke) regio Hasselt zijn? Anders moet ik een h...
Uitnodigingen Reacties: 2 1-4-2010 8:37:02

Kurt
zijden bloemen
Hallo,   Wij trouwen in septemeber en zijn op zoek naar een bloemist die zijden bruidsboeketten kan maken, kennen jullie een goede bloemist die dit kan, liefst in de omgeving van de provincie Antwerpen ?   alvast bedankt   Groetj...
Bruidsboeket Reacties: 4 1-4-2010 2:48:05

Kurt
voorbeelden misboekjes
Hallo Dames en heren,   Wij trouwen in september en zijn volop bezig met de huwelijksviering in elkaar te steken, zijn er mensen die eventueel hun misboekje of viering kunnen doorsturen zodat wij eens kunnen kijken dat we wel goed bezig zijn e...
Religie Reacties: 8 1-4-2010 2:45:09

yasmina
hof van nazareth of kasteel brasschaat
Halloo,   Wij trouwen binnen enkele maanden en zijn volop op zoek naar een mooie feestzaal in omgeving Antwerpen. Ik twijfel nog tussen kasteel v brasschaat en het hof van nazareth. Heeft iemand ervaring in deze zalen en welke is beter qu...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 31-3-2010 23:17:25

Kim
huwelijk 27.03.2010
Hoihoi lieve Bruidjes,   Afgelopen zaterdag, 27 maart, zijn wij getrouwd :-) Gezien ik de afgelopen maandjes veel inspiratie en leuke tips heb kunnen lezen op deze website, dacht ik dat een 'postje' plaatsen na afloop van ons huwelijk m...
Voorbereiding Reacties: 8 31-3-2010 22:35:34

Lieve
grappige openingsdans
Hey hey;   mijn vriend en ik zijn allebei niet zo van de serieuze openingsdansen. We dachten eerst van geen openingsdans te doen, maar nu zijn we aan 't denken richting iets zots, zoals bv de vogeltjesdans. Alleen vinden we die niet zo origineel...
Openingsdans Reacties: 10 31-3-2010 22:05:49

Dries
Alyans
Heeft er iemand ervaring met de turkse zaal Alyans uit Beringen mijn
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 31-3-2010 21:59:56

Halloki
Schoenen bij set 78 Linea Raffaelli
Iemand enig idee welke schoenen ik zou moeten nemen bij set 78 van Linea Raffaelli, ik heb wel een grote voet, nl. 42,5 En wil ook graag geen hakschoenen. Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 31-3-2010 20:57:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...