Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elien
balpennen bedrukken & magneetjes
Beste,   Ik had graag voor de misviering aan iedereen een balpen gegeven die bedrukt is met een foto en tekst van ons. Voor het avondfeest had ik graag magneetjes gemaakt met ook foto en tekst.   Weet er iemand waar ik dit GOEDKOOP kan...
Ideeën Reacties: 5 29-3-2010 11:15:01

Hoi Yee
welk soort stijl voor openingsdans
Hey bruidjes   Ik zit me suf te denken welke stijl van stijldansen dat we gaan doen voor ons openingsdans... Had laatst nog met mijn nichtje naar High School Musical 3 gekeken waarin Gabriella en Troy een soort van Engelse wals deed. Vond he...
Openingsdans Reacties: 7 29-3-2010 10:52:46

stephanie
naaister gezocht voor retouches aan mijn trouwkleed
Ik heb mijn trouwkleed gekocht bij la Sposa Outlet. Bij aankoop verzekerden ze mij dat de retouches zouden gebeuren door hen. Zaterdag ben ik opnieuw naar deze winkel geweest voor suitekledij maar nu zeiden ze dat de retouches gebeurden door een exte...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 29-3-2010 10:36:25

Sanne
deejay bart
Hallo,   Zijn er koppels die ervaring hebben met DeeJay Bart uit Eernegem? Wij zouden hem eventueel boeken (gevonden op internet) maar we hebben hem nog niet gehoord.   Grtz
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 29-3-2010 10:32:56

Ellen
dj gezocht
Wij zijn nog op zoek naar een dj voor ons trouwfeest volgend jaar in april in het fabriekspand in Roeselare. Iemand suggesties?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 29-3-2010 10:23:55

Eva
foto's toevoegen en figuurtje veranderen
't zou toch leuk zijn moesten we foto's kunnen toevoegen aan ons profiel en ook het 'peetje' kunnen veranderen naar een foto ofzo, ik snap niet waarom zelfstandigen dit wel kunnen doen en wij bruidjes & bruidegommen, waarvoor deze site eigenlij...
Voorbereiding Reacties: 15 29-3-2010 10:06:42

liselotte
huwelijkskaars
Hallo, Waar kan ik een huwelijkskaars kopen, regio Oostende? Wil hier niet te veel geld aan uitgeven. Eenvoudig zien wij het liefst. Groetjes L.
Voorbereiding Reacties: 9 28-3-2010 22:10:47

Sara
Vraagje voor Limburgse bruidjes!
Dag Limburgse bruidjes,   Ik ben dit weekend samen met mama intensief op zoek geweest naar een kleedje dat zij op onze grote dag kan dragen.  Maar helaas zonder succes en mama begint erg moedeloos te worden!  Daarom mijn vraag : waar...
Kledij - Suite Reacties: 4 28-3-2010 22:02:36

Davinia
Feestzaal zonder traiteur
Hallo,   wij zijn op zoek naar een zaal waar we niet verplicht zijn de traiteur te nemen van de zaal. Dit liefst in de regio Mechelen, Lier, Heist op den Berg,.. Capaciteit van ongeveer 150 personen.       Davinia
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 28-3-2010 21:27:02

ellen
Noafilm - video
Iemand ervaring met noafilm? Wij denken hen te nemen voor videoreportage huwelijk.
Video Reacties: 2 28-3-2010 21:19:13

bianca
gezocht thuis kapster regio poperinge vleteren
hoi bruidjes   mijn trouw is 03.07.10 en ben nog  volop op zoek naar een thuis kapster wil wel van huis gaan maar zie het niet zitten kwa tijdsgebrek en zenuwen om zelf te rijden weet er niemand een goede leuke thuis kapster en een aan...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 28-3-2010 21:00:00

Lynn
Priorij Corsendonk
Hey toekomstige bruiden   Mijn vraagje is heel simpel, heeft er iemand van jullie een huwelijksfeest gepland in de Priorij Corsendonk in Oud-Turnhout, of heb je er al feesten meegemaakt? Zoja hoe waren deze? (waren ze goed verzorgd, was de locat...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 28-3-2010 20:31:17

Debbie
samen een trouwkleed kiezen
hey,   Ik zit met een dilemma. Ik weet niet wie ik moet meenemen voor mijn trouwkleed te kiezen. Mijn moeder is er spijtig genoeg niet meer. Nu mijn vader heeft sinds 5 jaar een vriendin, waarmee hij vanaf het begin al mee samen woont. Ik kan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 28-3-2010 19:36:17

Annouschka
foto's huwelijk @ Zanzibar
Bij deze hoop ik dat het lukt, en voor diegene die het verhaal nog niet meegekregen hadden, zie een bericht van de voorbije wk.   veel liefs Annouschka   http://www.facebook.com/photo.php?pid=1103135&l=74a97a3617&id=1136869216
Ceremonie Reacties: 2 28-3-2010 19:12:10

Kim
Zijn er ook mannen heel actief bezig met hun trouw? :)
Het valt mij heel erg op dat vooral de vrouwen alles regelen, opzoeken, vergelijken voor de trouw :) Ook onze fotograaf zei dat hij steeds mails krijgt van de vrouwen. Zijn er ook mannen die heel actief bezig zijn met hun trouw? In hoeverre zoekt jul...
Voorbereiding Reacties: 18 28-3-2010 18:52:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...