Nu Online
Momenteel zijn er 21 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evi
Verslagje
dag allemaal,   Ondertussen zijn we bijna 5 maanden getrouwd maar ik wou jullie het verslag van onze grote dag toch niet ontzeggen en de toekomstige bruidsparen een aantal tips geven.    Na een verkwikkende nac...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 24-3-2010 21:39:26

cindy
naam overleden vader bruidegom op uitnodiging
weet er soms iemand hoe je de overleden vader van de bruidegom op een uitnodiging word vermeld?
Uitnodigingen Reacties: 7 24-3-2010 21:30:48

cindy
misboekje
hallo, ik zit efkes met mijn handen in mijn haar,kmoet namelijk aan ons misboekje beginnen en kweet echt ni hoe eraan te beginnen!als er iemand mss voorbeelden heeft mag je ze altijd doormailen!!!cindy_de_neyer@hotmail.com   alvast bedankt!! ...
Ceremonie Reacties: 4 24-3-2010 21:29:11

Kim
Leuk nieuws voor bruidjes in Brasschaat :)
 Daarnet eens door het gemeenteblad gebladerd en mijn oog viel op een foto van 2 handen met trouwringen ..   Vastleggen huwelijk kan voortaan langer op voorhand Vroeger kon je een huwelijk pas 6 maanden vooraf vastleggen op het gemeentehuis...
Voorbereiding Reacties: 4 24-3-2010 20:19:22

Sofie
muziek in de kerk maar niet te saai
Hallo,   Ik zoek nog ceremoniemuziek voor in de kerk maar hou van iets moderner, mag wel beetje pit in zitten vind ik. Iemand een idee ?? Alvast bedankt voor de hulp
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 24-3-2010 19:55:31

Evy
de grote dag
Dag meiden,   Er staan nog 50 dagen op onze teller. Het begint toch wel te kriebelen! 14 mei 2010. M'n jurk is perfect en mijn kapsel ook. Het is bijna allemaal in orde. nog een paar kleine details en dan nog de misboekjes in elkaar steken ...
Voorbereiding Reacties: 3 24-3-2010 19:52:35

julie
ijskarretje aan stadhuis
Hallo, Wij zouden onze trouw in het stadhuis graag willen eindigen met een ijskarretje dat iedereen trakteert op een ijsje als we buitenkomen. Heeft er iemand tips om dit te vinden omgeving oost-vlaanderen? Weten jullie of dit eigenlijk mag, een...
Ideeën Reacties: 4 24-3-2010 16:22:52

anatool
Rosa Clara Antwerpen
Beste bruidjes,   Een goede twee maanden geleden ben ik gehuwd in het kleed van mijn dromen ("Lovely" dress van Rosa Clara collectie 2009). Omdat er toch heel wat negatieve commentaren op de site staan, wou ik toch de mijne - positief - t...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 24-3-2010 16:01:11

Nancy
geen kids meer op bepaald uur vh feest
Hallo allemaal . Wij hebben redelijk wat kids id familie , wijzelf hebben erook. Wij zouden graag een versje op ons uitnodigingen zetten waaruit duidelijk word dat we op een bepaald uur (vb na de openingsdans) de kinderen graag naar huis zouden wi...
Uitnodigingen Reacties: 11 24-3-2010 15:45:26

Els
geen loper?
Hallo   zijn er nog mensen die geen loper hebben voor de kerk? De kerk voorziet dit niet bij ons en ik had er eerlijk gezegd ook nog niet bij stilgestaan.   groetjes Els
Ceremonie Reacties: 12 24-3-2010 15:02:20

KarinW
intredelied kerk
Wat vinden jullie van : "ballade pour adeline" als intredelied in de kerk? Dank je Grtjs
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 24-3-2010 14:10:40

Anke
Hoeveel meters loper??
Hallo iedereen;   dit is misschien en banale vraag, maar voor degenen die met een witte/rode lopen werken in de kerk: hoeveel meter hebben jullie gemiddeld nodig? Dit hangt natuurlijk af van de lengte van de kerk, maar ik weet deze niet en zou...
Voorbereiding Reacties: 3 24-3-2010 13:32:33

Maureen
uitnodigingen - tekst
Hallo,   Wij trouwen op 11 september en  hebben onze uitnodigingen al gekozen. Nu zijn we er niet uit wat we op de uitnodiging moeten zetten voor de mensen die de hele dag met ons meegaan (kerk, receptie, diner en avondfeest). &nbs...
Uitnodigingen Reacties: 6 24-3-2010 13:23:28

Shari
Schoonheidssalon omgeving waasland / epileren armen?
Hoi bruidjes,   Ik ben opzoek naar een schoonheidssalon in de omgeving van Waasmunster-Lokeren-Wachtebeke. Het is meer voor de nodige reinigingen / opfleuringen (gezichtsreiniging, epileren, French Manicure, ...)  te doen...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 24-3-2010 12:52:24

Kim
jurk jenny packham
Dag allemaal,   Ik vind de kleedjes van jenny Packham ontzettend mooi. Heeft er iemand een idee in welke prijsklasse deze liggen?   Groetjes, Kim
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 24-3-2010 12:29:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...