Nu Online
Momenteel zijn er 21 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

deborah
fotograaf gezocht
Hello,   Wij trouwen op 8 augustus en hebben nog geen fotograaf. Nooit gedacht dat het zo moeilijk zou zijn om nog iemand te vinden die vrij is op deze dag. In ieder geval, ik heb al een 50-tal mails verstuurd zonder succes... allemaal volzet...
Fotografie Reacties: 32 24-3-2010 12:15:14

Eline
help
Hallo,   weet er iemand waar ze witte kleedjes hebben? Niet te bruidskleed achtig.   Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 24-3-2010 12:11:52

Laïla
ringen
Hallo, het is misschien een stomme vraag, maar wij gaan enkel voor de wet trouwen, hebben wij dan ook trouwringen nodig? Volgens mijn vriend is dit niet nodig voor de wet, moeten we enkel onze handtekening zetten... Weet iemand hier iets meer over? ...
Voorbereiding Reacties: 13 24-3-2010 10:42:58

Sara
Ervaring met Beautystudio Vera, Nuira Artista of Michelle Feyaerts?
Dag allemaal   Ik ben op zoek naar iemand die aan huis komt voor mijn bruidskapsel en make-up. Ik woon in de regio Aarschot en heb al wat informatie gelezen over Beautystudio Vera (Betekom), Nuira Artista (Leuven) en Michelle Feyaerts (Rillaar)....
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 24-3-2010 10:25:08

Katrien
Hele dag rondlopen met proefkapsel dan ziet je verloofde het toch al?
Hey iedereen   Zoals de meesten onder jullie laat ik ook eerst een proefkapsel maken bij mijn kapper.k ga dat 's morgen laten doen omdat ik er bewust een hele dag mee wil rondlopen om te zien dat het goed blijft zitten enzo. Het ding is nu wel...
Verzorging - Kapsel Reacties: 14 24-3-2010 9:03:51

Krista
tuinfeest
Dag bruidjes,   wij trouwen op 9 juli en gaan voor een gezellig tuinfeest. Dat gaat door op 't Tof Steedje in Hooglede met als traiteur Johan en Griet. Heeft iemand van jullie ervaring met de locatie of de traiteur ?  En.... heeft ie...
Locatie Reacties: 2 23-3-2010 22:59:29

liesbeth
nog mogelijkheden? openingsdans
Hoi, Met nog 94dagen op de teller volop een leuke openingsdans aan het zoeken. de voorbije avonden het forum doorlezen en heel wat inspiratie kunnen opdoen. Alvast bedankt. We zoeken een niet zo gekende "recente" openingsdans, (zoals op ...
Openingsdans Reacties: 7 23-3-2010 21:49:37

Marjan
Lang haar opsteken?
Dag dames!   Onlangs ging ik naar mijn kapper om een afspraak te maken voor een proefkapsel. Ik heb heel lang haar en zij beweert dat ze dat niet kan opsteken en er dus een groot stuk af moet. Dit is natuurlijk een kleine ramp voor mij aange...
Verzorging - Kapsel Reacties: 14 23-3-2010 20:47:08

Joke
aanspreking op enveloppe
Hoi, wij vragen ons af hoe de mensen aan te spreken op de enveloppe van onze uitnodigingen. Hoe schrijf je dit bij een koppel dat getrouwd is? En dat niet getrouwd is? Of bij een persoon alleen? Kinderen worden niet uitgenodigd, dus het gaat niet ...
Uitnodigingen Reacties: 8 23-3-2010 20:45:16

wendy
Voorschot Ringen?
Hallo Bruidjes ,   Zaterdag hebben wij om 13u een afspraak bij FDO om naar trouwringen te gaan kijken, en vindt het best wel spannend :-) Nu vroeg ik mij af , eens je een keuze hebt gemaakt betaal je dan een voorschot of ineens het gehele be...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 23-3-2010 18:00:57

celine
ervarind catering ten dauwe in Aalter?
Hallo, Wij trouwen volgend jaar in juli in de manège aan het kasteel van Loppem. Nu zoeken wij nog een cateraar. Wij hadden gedacht aan Ten Dauwe in Aalter omdat zij een concept aanbieden zoals wij het volledig in gedachten hadden. Heeft er ie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 23-3-2010 17:25:36

marianne
trouwen in sint truiden
weet der iemand of der op korte termijn, zzeer korte termijn (trouwen in de zomer) ergens feestzalen beschikbaar zijn in sint truiden? is het speelhof iets?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 23-3-2010 16:12:58

Sabrina
Brandweerwagen om kindje in te vervoeren?
hoi iedereen   Wij zijn opzoek naar een speelgoed brandweerwagen, Ik trouw met een brandweer man en als verrassing zouden we graag zijn pete kindje van ong 4maanden oud op een kussen of deken in zo een brandweer wagen leggen. Dat zou dan vo...
Ideeën Reacties: 3 23-3-2010 15:43:15

cynthia
bruidsschoenen
Hallo ,  heeft er iemand een idee waar ik mooie ivoorkleurige bruidsschoenen kan kopen in Leuven of omgeving ? In de bruidswinkel zijn ze redelijk duur dacht ik . Groetjes Cyn .    
Kledij - Accessoires Reacties: 2 23-3-2010 15:21:01

bianca
misboekje doop en trouw samen
met nog 58 dagen op de teller, ben ik op zoek naar iemand die ook al eens een trouw samen met een doop heeft gedaan. ik moet ons misboekje nog maken maar weet niet zo goed hoe te beginnen. heeft er hier iemand wat voorbeelden? alvast bedankt ! ...
Voorbereiding Reacties: 6 23-3-2010 14:56:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...