Nu Online
Momenteel zijn er 21 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evi
Foto's van mijn proefmakeup
Hey mede bruidjes, nog minder dan een maandje tot de trouw. Ik heb van het weekend mijn proef makeup laten doen bij MAC Cosmetics, en het was echt prachtig! Zie hier voor de foto's http://www.lovetomakeup.be/blog/make-up/proef-makeup Ik wou het toch ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 11 22-3-2010 18:40:02

Anke
intredelied bruidegom en suite
Hoi iedereen,   ik wil graag even jullie mening weten, ik ben helemaal verkocht van het liedje 'Ameno' van Era. Ik zou dit graag laten spelen in de kerk bij het binnenkomen van de bruidegom en de suite.   Vinden jullie dit gepast? Ik tw...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 22-3-2010 16:20:45

Sabine
GRRRRRRRRRRr Schoonmoeders....
Mijn schoonmoeder to be heeft het de laatste tijd blijkbaar moeilijk met zich aan de afspraken te houden....  Ik ben als bruid in het lang met handschoentjes.  De vrouwen in de suite gingen allemaal voor een niet echt suitekleed maar voor i...
Voorbereiding Reacties: 11 22-3-2010 15:25:34

stephanie
kapper, visagiste en bloemist in de buurt van Paal-Beringen
We gaan binnenkort wonen in Paal en daar dan ook trouwen. Alle tips voor een goede kapster en visagiste (aan huis of niet) en bloemist zijn erg welkom. Thanks!
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 22-3-2010 14:46:05

Ellen
goede bloemenwinkel voor bruidsboeket te Aalst
Hey bruidjes en bruidegommen,   Het begint stilaan te spannen voor me en de laatste stress begint toe te slaan. We zijn dit weekend nog eens naar L'Atelier (florist) te Aalst gegaan om alles nog eens te overlopen en het bruidsboeketje zal schitt...
Bruidsboeket Reacties: 0 22-3-2010 14:39:09

Wendy
Huwelijk op't gemeentehuis
Hallo,   Nog 59 dagen en het is zover ... Wij trouwen enkel voor de wet en nu begin ik mij af te vragen of ik teksten of muziek moet voorzien voor het gemeentehuis. Dat is ons enige "officiele" moment, dus ik vraag mij af of dit gepersonalisee...
Ceremonie Reacties: 14 22-3-2010 14:37:14

Wendy
Groot plastic spaarvarken
Hallo,   Ik ben op zoek naar een GROOT plastieken spaarvarken om op de avond van ons feest alle enveloppen in te verzamelen ... Je weet wel ... zo van die plastieken spaarvarkens die je jaren geleden overal kreeg als eindejaarsgeschenk ... ma...
Ideeën Reacties: 6 22-3-2010 14:27:51

Dorien
Gezocht: Ontbijtservice in De Panne
Hallo,   Om mijn aanstaande ventje te verrassen na onze huwelijksnacht ben ik op zoek naar een ontbijtservice in de regio De Panne die ontbijtmanden aan huis levert. Ik heb al een serieuze google-zoektocht achter de rug maar vind niets... Daar...
Ideeën Reacties: 5 22-3-2010 14:20:49

nik
minderjarige getuige
Mede tortelduifjes   Ik en mijn vriendin gaan volgend jaar trouwen en zouden dit met elk 2 getuige willen doen omdat mijn vriendin zowel haar zus als haar beste vriendin wil. Ik zelf zou als 2de getuige ook mijn zus willen nemen maar ze is op...
Juridisch Reacties: 13 22-3-2010 14:08:38

debby
Wanneer uitnodigingen bestellen ?
Hey mede-bruidjes   Wij zijn volop drukkers aan het bezoeken Nu ben ik verschoten hoe lang op voorhand je die dingen moet bestellen :-( We zouden onze uitnodigingen versturen half augustus , nu zeggen sommige drukkers al dat we in mei alles...
Uitnodigingen Reacties: 14 22-3-2010 13:15:19

Joke
Openingsdans - start avondfeest
Halle medeforumers,   Ik had even een vraag over de start van het dansfeest 's avonds. Uiteraard zullen wij dit als koppel openen en gewoonlijk wordt er daarna vermenigvuldigd (bruid met vader - bruidegom met moeder, enz...). Het proble...
Openingsdans Reacties: 6 22-3-2010 12:38:36

Natasja 17/04/2010
bruidslaarsjes
Hallo iedereen, Dit weekend heb ik besloten, na veel wikken en wegen, om me nieuwe bruidsschoenen te kopen. Een paar maanden geleden had ik er gekocht bij eram, maar met een maand voor ons huwelijk, had ik er nog altijd ongelofelijk pijnlijke voeten...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 22-3-2010 11:52:32

Eline
Videograaf
Hey     Wij trouwen op 10 juli 2010 en zijn nog op zoek naar een videograaf. Dit hoeft echt niemand professioneel te zijn.  We willen gewoon een leuke herinnering aan onze dag. Heeft er iemand suggesties?    Eline 
Video Reacties: 3 22-3-2010 11:40:29

Jennifer
openingsdans... vader dochter dans... en dan ...
dag toekomstige bruidjes, vandaag nog 129 dagen te gaan.. ik zit al een tijdje met een ideetje in mijn hoofd en wil jullie gedacht eens horen. Ik veronderstel dat de openingsdans steeds eerst komt, en komt dan vlak daarna de vader dochter dans?? of k...
Openingsdans Reacties: 2 22-3-2010 11:24:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...