Nu Online
Momenteel zijn er 21 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tina
Het "zwarte gat" achteraf ???
Hey,   Toch is effe een vraagje aan de reeds getrouwde bruidjes ondertussen.   Ik krijg regelmatig rond mijn oren dat ik zal moeten oppassen om na de trouw niet in het "zwarte gat" terecht te komen. Vooral mijn toekomstige kijkt al een...
Voorbereiding Reacties: 19 23-3-2010 14:24:12

deborah
muziek kerk
Hallo,   Ik ben op zoek naar een zanger/zangeres/band voor tijdens onze huwelijksmis op 7 augustus.   Iemand positieve ervaringen/ aanbevelingen?   Alvast bedankt!     Bo
Muziek - Live Reacties: 19 23-3-2010 14:23:16

monica
Nu al stress! (man man nog 59 dagen) welk pilletje doet me de avond ervoor goed slapen?
Hoi, ik ben nu al ongelooflijk ah stress geslagen, ik weet zelf niet goed waarom. Ik heb bijna alles geregeld en heb nog voldoende tijd. Maar het zit dus gewoon in mijn karakter. Ik kan de stressknop blijkbaar niet uitzetten. Ik slaap nu al soms hee...
Voorbereiding Reacties: 17 23-3-2010 13:29:31

Els
DJ Quadro
Hey allemaal!   Iemand ervaring met DJ Quadro? Wij horen het graag!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 23-3-2010 13:02:33

Eline
bruiloft op dvd oostakker
Hey     Heeft er iemand van jullie ervaring met bruiloft op dvd Oostakker? Ik vind er niet meteen veel informatie over. Dus alle ervaringen zijn welkom! Bedankt!   Eline 
Video Reacties: 3 23-3-2010 12:41:38

KIRSTEN
trouwkleed
Hey bruidjes in spé   Zijn er van jullie ook bruidjes die onder hun kleed geen lingerie kunnen dragen maar werken met cups? Bij Hunkemüller en Veritas hebben ze wel wat keuze, maar ik weet niet goed of ik ze best laat innaaien of z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 23-3-2010 12:09:59

Sabrina
bruidschoenen te koopt Mt 37 zo goed als nieuw
hallo toekomstige bruidjes vorig jaar was ik hier ook een vaste klant maar ik ben ondertussen al bijna een jaar gelukkig getrouwd en verkoop mijn mooie trouwschoenen. het is Mt 37 , ivoorkleur een klein breed hieltje van 2 cm ze zijn zeer elegant en ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 23-3-2010 11:21:25

Nathalie
Mag je elke maand je pil één week langer nemen?
Dames,   ik had eens zitten uitrekenen hoe het zat met mijn regels met de trouw. Nu had ik natuurlijk net mijn regels met onze trouw, en dat wil ik niet. Ik wil ze ook niet op mijn huwelijksreis. Dus mijn vraag, mag je de pil gedurende 3 ma...
Voorbereiding Reacties: 16 23-3-2010 10:09:17

Sabine
Laatste 100 dagen
Hey mede-bruidjes, Onze laatste 100-dagen zijn ingezet!!! We zitten goed op schema, alleen mijn ventje moet nog gekleed worden maar hij probeert eerst wat af te vallen. Mijn petekindje is bruidsjongen , maar voor hem wacht ik tot de laatste weken...
Voorbereiding Reacties: 4 23-3-2010 9:37:09

natasja
trouwkleed
hey bruidjes morgen is het zover ik ga mijn trouwkleed passen het is niet bij farah love want die heb ik niet meer gebeld na zoveel pogingen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 22-3-2010 21:02:41

eline
budget van 40 euro per persoon
Ladies Wij hebben budget van 8000 euro voor de gasten , aldus feestzaal, bediening, hapjes en dranken. Wij willen ofwel een receptie geven ofwel trouwfuif. We zijn met 200 gasten dus budget van 40 euro per persoon. Zijn er formules voor ons budget? ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 18 22-3-2010 20:31:47

Dorothea
Bruidsboeket - Regio Kortrijk
Iemand tips voor bloemisten in deze regio? Ik heb geen idee waar ik hiervoor naartoe moet gaan :) mijn zus haar bloemist wil ik liever niet inschakelen aangezien de bloemetjes voor de mannen niet echt goed gemaakt waren, maar andere adresjes ken ik n...
Bruidsboeket Reacties: 4 22-3-2010 20:19:28

Leslie
zoektocht trouwringen
Hallokes allemaal...   Wij zijn op zoek naar onze trouwringen...we hebben vandaag een eerste winkel gedaan maar we hebben niets naar ons zin gevonden. Heeft er iemand tips waar we zouden kunnen gaan? We zijn van Willebroek dus we zouden het w...
Kledij - Accessoires Reacties: 19 22-3-2010 20:07:10

katrien
Ontbijt!
Hey, Ik heb mss een raar vraagje voor jullie. Op de ochtend van mijn trouw zou ik graag een ontbijt aan huis laten komen. Mijn vader en broer zijn dan al aanwezig in huis en zou graag een moment samen hebben met hun. Ik zou hen willen trakteren o...
Ideeën Reacties: 7 22-3-2010 19:35:04

Natacha
bruidsjurk
Hallo mensen Zijn er leuke winkels voor bruidsjurken in Limburg?   groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 22-3-2010 19:09:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...