Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Videograaf Freddy van de Cauter?
Nu onze fotograaf (Jef Celen) en de feestzaal (Daemshof) zo goed als vast liggen hebben we het ook even gehad over het al dan niet inschakelen van een videograaf .. Wordt dit dikwijls gedaan?   Wie heeft er ervaringen met Freddy van de Cauter? ...
Video Reacties: 23 20-3-2010 13:14:20

ellen
Argus videografie
Heeft er iemand ervaring met Argus videografie? Bedankt.
Video Reacties: 0 20-3-2010 9:39:06

Evelien
Wat verstaan jullie onder bruidstoilet???
Hey bruidjes,   Eerst en vooral allemaal een dikke proficiat met jullie huwelijk dat eraan komt of dat is geweest.   Ik heb eens een rare vraag.(denk ik) Vorig jaar in Augustus ben ik in Nederland naar trouwjurken gaan kijken nu heb ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 19-3-2010 23:04:36

Dorien
Ivoor/ecru bruidsschoenen bij Mano gekocht voor €50!!
Hey bruidjes!   Er is hier een bruidje heel blij :-) Vorige week ben ik bij mijn bruidswinkel langsgeweest om te kijken naar schoenen. Het viel me echter enorm tegen hoe duur de schoenen zijn, en dan zijn ze nog niet eens 100% mijn goesting :-( ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 19-3-2010 23:01:37

Hilde
Gedicht of zinnetje
Hoi allemaal!   Ik ben op zoek naar een kort en krachtig gedichtje of zinnetje om in onze uitnodiging te plaatsen. Dit heb ik tot nu toe al gevonden:   Jij en ik Ik en jij Voortaan samen Voor altijd wij   Hebben jullie nog an...
Uitnodigingen Reacties: 12 19-3-2010 22:31:52

Ellen
Leuke tips voor een winterhuwelijk?
Hey bruidjes,   Wij zijn net 3 weken verloofd en ik zit dus nog een beetje op mijn roze wolk . We zouden graag volgende winter willen trouwen, we denken aan februari 2011. Trouwen in de zomer is voor ons beide absoluut geen must, we vinde...
Ideeën Reacties: 5 19-3-2010 22:15:00

Priscilla
Budgetvriendelijke jurk?
Hallokes al die gelukkige toekomstige bruiden. Hoop dat jullie alles tijdig geregeld krijgen, maar vooral genieten van die speciale dag. Wij gaan trouwen op 09 juli dit jaar, en twordt wel eens tijd dat ik op zoek ga naar een jurk é. Maar ons bu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 19-3-2010 21:05:39

lies
trouwkleed te koop
hey toekomstige bruidjes,   bijna een jaartje geleden heb ik mijn mooie dag beleefd. nu verkoop ik mijn trouwkleed. voor informatie: http://www.kapaza.be/detail/25475882/   groetjes!   en succes iedereen met de voorbereidingen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 19-3-2010 19:55:43

Els
kostprijs stola?
hallo iedereen!   hoeveel kost jullie stola en hoe ziet hij eruit?   groetjes Els
Kledij - Accessoires Reacties: 10 19-3-2010 19:13:18

natasja
kleed
grrrr en maar blijven bellen naar farah love ik heb plezier hoor sorry hoor mensen even stoom aflaten
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 19-3-2010 17:05:23

anja
Gratis af te halen
Boeken van 'Bruid en bruidegom', 'For lovers' en 'Loving you' van eind 2007 tot eind 2009. Interesse? mail naar coolcowanja@hotmail.com  
Ideeën Reacties: 2 19-3-2010 17:00:52

eline
Hoe plan ik mijn huwelijk?
Dag iedereen! Deze week een superromantisch huwelijksaanzoek gekregen; wij trouwen dus volgend jaar (ik schat in mei '11)! Hoe verloopt de planning van een niet al te duur huwelijk? Waarmee beginnen we? Zoeken trouwzaal? Bruidskleed? Wat moet er zoa...
Voorbereiding Reacties: 8 19-3-2010 16:42:42

rebecca
l'atelier aimée
Heeft er iemand een idee rond welke prijs de jurken van l'atelier aimée draaien? Ik vind ze persoonlijk prachtig, maar ik vrees dat de prijs ontoerekeningsvatbaar is... ??
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 19-3-2010 16:32:49

Ine
uitnodigingen
hey bruidjes,   Ik begin zo stilaan in paniek te geraken. op 31 juli trouwen we en we hebben nog geen uitnodigingen. Ik weet niet goed waar te beginnen, wat we juist willen hebben we nog geen idee van. We kennen heel wat blinden en slechtzien...
Uitnodigingen Reacties: 11 19-3-2010 16:31:35

Ine
uitnodigingen
hey bruidjes,   Ik begin zo stilaan in paniek te geraken. op 31 juli trouwen we en we hebben nog geen uitnodigingen. Ik weet niet goed waar te beginnen, wat we juist willen hebben we nog geen idee van. We kennen heel wat blinden en slechtzien...
Uitnodigingen Reacties: 2 19-3-2010 16:31:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...