Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

inge
Fotolocatie Limburg
Hallo, wij trouwen op 21 augustus 2010 en we zijn nog op zoek naar een mooie locatie om foto's te maken. Wonen in Maasmechelen, prov Limburg. Kan ons iemand leuke ideeën geven? Mercikes
Locaties - Fotografie Reacties: 2 18-3-2010 21:08:19

Joska
iemand ervariing met DJ discotwentyone
Hallo bruidjes, Heeft er iemand ervaring met deze DJ discotwentyone. ? Ik had hem graag gewild op ons feest omdat hij niet van zo ver is. en redelijk is van prijs.    groetjes     
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 18-3-2010 20:13:37

wendy
verlichting
Hallo bruidjes ,   Omdat wij op het eiland Curacao trouwen geven wij achteraf een drink in een zaaltje dat ik zelf ga aankleden. Een vriend van ons zal komen draaien (muziek) en heeft zijn eigen discobar , alleen geen verlichting en ver...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 18-3-2010 20:00:54

Sabien
Gezocht: schuur om een trouwfeest in te organiseren
Hoi allemaal, zoals zovelen onder jullie zijn ook wij nog op zoek naar een leuke feestlocatie voor onze trouw. Op dit moment hopen we een oude schuur te vinden die we zelf kunnen aankleden. Iemand een idee waar ik dit kan vinden in de provincie Vlaam...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 18-3-2010 18:45:24

Ann
10 juli 2010
Hey mede - bruidjes,   Ik trouw op 10 juli dit jaar, en jaja, sinds twee weken beginnen de eerste bezorgdheden al te komen. Dromen / nachtmerries en dergelijke :-) Nu heb ik ook de schrik gekregen iets te vergeten voor onze dag.. Zitten wij ...
Voorbereiding Reacties: 7 18-3-2010 17:41:55

Peggy
Vrijgezellen avond!!!
Heykes,   Doet er nog iemand een vrijgezellen avond?? Voor mij word de avond ineen gestoken door schoonzussen en vriendinnen en we zijn met 22. Ook aan diegene die al een vrijgezellen avond gehad hebben is dit meegevallen?? Was dat geen opgefo...
Ideeën Reacties: 12 18-3-2010 16:36:48

Stephanie
Dagplanning - jullie mening aub?
Hallo mede-bruidjes, Ik heb 2 dagplanningen uitgewerkt en vraag me af welke volgens jullie het beste zou gaan... We trouwen op 7 augustus en de burgerlijke trouw is de dag ervoor al!    Planning 1:  - 9u30: samenkomst van de suite bij...
Voorbereiding Reacties: 8 18-3-2010 16:33:52

LINSY
dansles
Hallo, kan iemand me helpen aan privé dansles voor openingsdans omgeving Kortrijk? 
Openingsdans Reacties: 2 18-3-2010 15:51:23

Katy
Openingsdans
Hoi Bruidjes,   Weten jullie misschien een goeie dansschool in Zeeland waar je een echte gave openingsdans kan leren?   Groetjes Katy
Openingsdans Reacties: 0 18-3-2010 15:22:23

Elena
Dessertenbuffet
Hey bruidjes, Wanneer geven jullie je dessertenbuffet, voor de openingsdans of rond 11 à 12uu 's avonds?
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 18-3-2010 15:01:56

frida
gezocht suitekeedje
dag,    Net een uitnodiging gekregen van de tante van mijn man om eind april naar hun 50 jarige trouw te komen. Liefst in suite. Dus ben ik opzoek naar iets leuks en zeker niet te duur max. 100 euro maat 42/44. Wie wiet er iets???? om...
Kledij - Suite Reacties: 1 18-3-2010 14:51:05

Heleen
ik zoek een leuk geprijsde sluier
hoi aanstaande bruidjes,   ik ben op zoek naar een korte sluier (zo halverwege de rug of iets korter) in de bruidszak ik ben geweest waren deze allemaal boven de 100 euro. ik vroeg me af of julliemisschien een idee hebben waar ik deze goedkop...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 18-3-2010 13:37:38

Stéphanie
Kerkboekjes
Hallotjes iedereen,   We hebben zaterdag besloten om 21 augustus 2010 niet enkel voor de wet te trouwen maar ook voor de kerk. Nu zouden we graag ons boekje zelf willen maken maar weet totaal niet hoe of waar te beginnen. Zouden er mensen zij...
Religie Reacties: 6 18-3-2010 12:27:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...