Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lendsey
wie nog LR ...?
Hallo,     Zijn er nog bruidjes met het kleedje B10 set 68 van Linea? Zo ja, kijken jullie voor haarjuweeltjes hierbij en in welk genre?   Groetjes Lendsey
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 26-3-2010 14:28:31

Ellen
Binnenlocatie fotoreportage Kalmthout?
Hallo iedereen,   Kent er iemand een toffe, originele binnenlocatie om een huwelijksreportage te maken, in de buurt van Kalmthout?   Bedankt! Ellen
Locaties - Fotografie Reacties: 3 26-3-2010 13:15:17

jessica
Dringend gezocht : Kapper/visagiste
Hoi,   Mijn schoonbroer trouwt op 29/5 en ik ben nog steeds op zoek naar iemand die me die dag van een mooi kapsel kan voorzien en tevens de make-up kan verzorgen. Dat is blijkbaar niet zo simpel te vinden hier in deze streek. Regio aartselaa...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 26-3-2010 12:57:27

katty
Bruidsboeket omgeving Aarschot
Beste medebruidjes   Ken iemand van jullie een leuke bloemenzaak in regio aarschot voor een bruidsboeket ?
Bruidsboeket Reacties: 9 26-3-2010 12:35:59

Dorothea
Hoe lang op voorhand afspraak bij naaister maken?
Ik heb mijn trouwkleed in de outlet van La Sposa gekocht in januari. Aangezien ik 't kleedje 4 maten te klein heb gekocht (bewust uiteraard), kan ik pas op 't laatste moment naar de naaister gaan om aanpassingen te doen (is een beetje te lang en zal ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 26-3-2010 11:39:06

Eva
argh moeders
hallo,   Ik weet nu echt niet wat te doen. Volgende week hebben we een afspraak met onze traiteur om de gerechten te bespreken (buffet tappaz & wappaz) en nu wil mijn moeder persé meegaan. Terwijl wij dit alleen willen doen aangezien ...
Locatie Reacties: 13 26-3-2010 11:37:58

Tanja
Dringend Fotograaf gezocht
HELP!   Wij trouwen op 12 juni 2010. Onze fotograaf was normaal een vriend (amateur-fotograaf) die onze foto's wou nemen als cadeau. Vandaag heeft hij laten weten dat hij toch geen foto's zal nemen, en dit nog minder dan 3 maanden voor datum...
Fotografie Reacties: 17 26-3-2010 11:15:34

Annouschka
Huwelijk @ Zanzibar
Hoi lieve bruidjes en andere bezoekers van de site,   Hoewel wij niet kozen voor een klassiek huwelijk, kan ik het toch niet nalaten om de ervaringen van onze-droomdag hier even te plaatsen. Al is het maar om aan anderen die twijfelen over ee...
Ceremonie Reacties: 7 26-3-2010 11:08:42

peggy
kort kapsel
Hallo. Wij trouwen op 26/6/2010 Nu ben ik op zoek naar korte kapsel En een kapser da an huis komt en die eventueel ook de make -up kan doen.   Al vast bedankt            &...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 26-3-2010 10:59:01

nele
heeft er iemand van jullie reeds www.puress.nl of /www.silkandsatin.nl/bruidsmodereiniging gebruikt
Dag iedereen,   Ik heb een 2de handskleedje en is niet vuil maar ook niet meer fris. Dus ik wil dit laten reinigen. Na heel veel discuties reeds op dit forum kreeg ik schrik van de gewone droogkuis. Stel je voor dat mijn kleed in stukken ui...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-3-2010 10:42:20

Kathleen
Misboekjes online zetten
Hallo bruidjes,   de vraag naar voorbeelden van misboekjes blijft steeds terugkeren, dus ik dacht zo: waarom niet eens daar iets aan doen? Daarom zouden mijn aanstaande en ik, graag jullie vrijwillig ingezonden boekjes online zetten en/of lin...
Religie Reacties: 2 26-3-2010 9:03:46

Marieke
fotolocatie te Gent - Lokeren
Hallo iedereen   Mijn vriend en ik trouwen op 22/05/2010 en we zijn nog volop op zoek naar een locatie voor onze foto's. Heeft iemand een idee voor fotolocatie in Gent, Lokeren of tussenin?? Merelbeke is ook nog een optie. Ook een binnenloc...
Locaties - Fotografie Reacties: 9 25-3-2010 23:29:42

Dorien
Afhaling van de bruid door de bruidegom: vraagje
Hey bruidjes!   Ik heb een vraagje omtrent de afhaling van de bruid door de bruidegom. Onze ceremoniemeester heeft het als volgt opgesteld: mijn vriend slaapt bij zijn ouders en zijn broer (is tevens zijn getuige), ze halen samen mijn getuige op...
Ceremonie Reacties: 6 25-3-2010 23:21:24

Dorien
BRief aan ouders en getuigen: voorbeeldjes gezocht
Hey!   Ik las hier een paar pagina's verder dat sommigen een 'bedankings'brief aan hun getuigen en ouders geven. Dat vind ik echt een prachtig idee! Ik weet, dat moet iets persoonlijks zijn, maar ben zelf niet zo creatief. Zouden jullie het zien...
Ideeën Reacties: 2 25-3-2010 23:05:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...