Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stephanie
ervaring met Kajos.Be - kapster aan huis
Dag Bruidjes,   Heeft iemand ervaring met Kajos - een kapster aan huis. Het lijkt me wel interessant. www.kajos.be.  Ik zou willen weten als ze goed zijn.   Groetjes! Stephanie
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 27-3-2010 21:58:53

Reinhilda
Ik wil een winkeltje starten met : BEDANKJES
Ik wil een winkeltje starten met bedanktjes. Ik heb de indruk dat heel wat bruiden zich rot zoeken naar deze spullen. Mocht er een winkeltje in de buurt zijn, zou dit een hulp zijn ? Of...... is het leuker om te moeten zoeken ? Ik twijfel natuurlij...
Voorbereiding Reacties: 14 27-3-2010 21:54:29

Ellen
Kerkje Hoogboom?
Hoi iedereen,   Heeft er iemand ervaring met een huwelijksviering in het kerkje van Hoogboom? Wat voor iemand is de pastoor?   Thanks Ellen
Locaties - Viering Reacties: 7 27-3-2010 19:45:45

Ellen
schoenen mer Pink
Beste bruidjes,   weet er iemand een schoenwinkel zijn waar ze het merk Pink verkopen van Sophie Sposa? Ik heb daar op internet een heel mooie trouwschoen van gezien maar ik vind geen winkel in de buurt van oost-vlaanderen of aantwerpen waar...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 27-3-2010 18:04:53

Tamara
DJ Salons Ter Roest Buggenhout
Hallo,   Wij trouwen op 4 september en onze feest gaat door in Salons Ter Roest in Buggenhout. Over de zaal en het eten hebben we alleen nog maar positieve dingen gehoord.   Nu vroegen we ons af hoe de dj van Salons Ter Roest...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 27-3-2010 17:45:36

isabel
thema puzzel
Hallo   Wij wilden graag werken met het idee van 2 losse puzzelstukjes op de voorkant van onze uitnodiding en binnenin het puzzelstukje bijeen. Alleen vonden wij bij de drukker niet dat we zochten. We wilden die "puzzelstukjes" doortrekken ...
Uitnodigingen Reacties: 5 27-3-2010 17:22:16

Ilse
verlovingsring dragen op trouwdag?
Hey iedereen,   ik vroeg me gisteren af, nadat we onze trouwringen zijn gaan afhalen, of ik mijn verlovingsring op de dag zelf zou aanhouden of niet... Enerzijds wil ik precies maar één ring dragen die dag, mijn nieuwe trouwring, en...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 27-3-2010 16:17:32

Evi
DJ KASTEEL VAN SAFFELAERE
Hallo iedereen,   Wij gaan waarschijnlijk ons feest in Saffelaere houden en zouden dan ook liefst een DJ van het huis gebruiken. Heeft er iemand ervaringen met DJ's van Saffelaere? Of eventueel andere suggesties?   Een DJ maakt of kr...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 27-3-2010 13:47:24

An
gisteren een prachtdag gehad!!
gisteren was het zover, we hebben elkaar het ja woord gegeven!! Het was een prachtige dag, alles is goed verlopen en het was zalig om als bruid rond te lopen!! Je leeft er zolang naartoe en als het dan zover is is het echt onbeschrijflijk zalig!!&nbs...
Ceremonie Reacties: 13 27-3-2010 13:45:43

Evi
KASTEEL VAN SAFFELAERE
Hey,   We hebben ons oog laten vallen op Kasteel Van Saffelaere. Goed onthaal, prachtige locatie én nog redelijk betaalbare prijzen voor het eten.   We zijn voor 95% zeker we deze locatie nemen, maar willen toch nog jullie meninge...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 27-3-2010 13:27:47

Tamara
Visagiste Dendermonde
Hey,   Wij trouwen op 4 september. Ik ben momenteel nog op zoek naar een goede visagiste in Dendermonde, of iemand die deze regio doet. Liefst iemand die aan huis komt want ik heb nog 2 kindjes en kan mij dus moeilijk van hier naar daa...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 27-3-2010 8:08:38

katrien
Dessert!!!
Hey, Ik trouw op 1oktober 2010. Wij zijn nog op zoek naar het dessert. Wie weet er een goed adres voor nagerechten of een bakker??? Wel regio brugge.     Mercikes   Katrienxxx
Ideeën Reacties: 1 26-3-2010 22:08:35

Joke
Iemand ervaring met de winkel Claire des Femmes?
Hallo,   Heeft er iemand al een kleed gekocht in de winkel Claire des Femmes?   Positieve ervaring?   Grtjs,   Joke 31/07/10
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 26-3-2010 15:56:21

Tamara
Tafelnamen landkaart
Hallo Bruidjes allemaal.   10 juli is het zover, nog 105 dagen, de zenuwen komen stilaan.  De uitnodigingen zijn bijna allemaal de deur uit, en nu zijn we op zoek naar een idee voor de tafelnamen van de feest.  We zouden graag werken...
Ideeën Reacties: 4 26-3-2010 15:42:43

Benedikte
Openingsdans rumba?
Wij overwegen als openingsdans een rumba te doen. Kent iemand mooie liedjes?   Bedankt!   Groetjes, Benedikte
Openingsdans Reacties: 6 26-3-2010 15:15:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...