Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debbie
hof van nazareth
hey,   Wij trouwen volgende jaar in het voorjaar of begin zomer. Wij zijn dus begonnen met onze zoektocht naar de perfecte zaal, aangezien veel mensen ons vertelden dat je er vroeg moet bij zijn voor een feestzaal. Wij zijn dan het hof van naz...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 28-3-2010 18:30:30

Mandy
Openingsdans 2010-bruidjes
En hebben jullie allemaal al een openingsdans gevonden? Zoja, wat is het geworden? Wij dus nog niet ! Ik heb al enkele ideetjes, maar mijn ventje moet nog eens de tijd nemen om alle liedjes te beluisteren...    Groetjes!
Openingsdans Reacties: 21 28-3-2010 18:28:37

Joska
locatie gezocht om na onze trouw te kunnen overnachten
Hallo, Wij zijn volop aan het zoeken om ergens na onze trouw gezellig en romantische  (soort van suite) te kunnen overnachten en uitrusten...   Heeft iemand ideeen? Liefst ergens in de buurt van/ rond Zedelgem - Veldegem   ...
Locatie Reacties: 3 28-3-2010 17:35:00

Kim
Fotolocaties omgeving Turnhout: nieuwe kaaien en station?
Hey allemaal,   Wij hebben onze fotolocatie nog niet definitief gekozen, maar denken misschien eraan foto's te nemen in het station in Turnhout en op de nieuwe kaaien. We wonen in Beerse, dus zoeken iets in de buurt. Wat denken jullie ervan o...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 28-3-2010 17:16:26

sophie
feestzaal balladehof en goed ten houte
hoi,   heeft er iemand ervaring met balladehof in sint-denijs of goed ten houte in kortrijk? Op de site van het balladehof staat er niet veel informatie en zou er meer willen over weten voor ik er een afspraak maak. Weten jullie misschien ho...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 28-3-2010 16:41:06

leen
Feestzaal de kievit
Hoi,   Mijn vriend en ik heben een optie genomen op de Kievit in Kalmthout. De zaal is net gerenoveerd en ziet er nu heel mooi uit. Heeft iemand ervaring met deze zaal? Zij werken met een eigen kok. Hoe is de catering?   Groetjes,  Le...
Uitnodigingen Reacties: 1 28-3-2010 15:58:37

Miet
kerk gezocht!
Hoi,   We hebben ondertussen een feestzaal gevonden. Nu zijn we op zoek naar een gezellig kerkje in de buurt van onze feestzaal. Is er al iemand getrouwd in een kerk(je) in de buurt van Jabbeke. Of weet iemand een gezellig kerkje zijn  in ...
Religie Reacties: 4 28-3-2010 15:16:39

Evelien
trouwfeest
hey, wij trouwen 2 juli 2011. Is er iemand die foto's heeft van een trouwfeest in Salons Mantovani, Oudenaarde of Het Sacrement, Roeselare? Op de site zie je niet veel. Groetjes Evelien
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 28-3-2010 14:41:31

veronique
@ Katrien 19/11/2010
Hey Katrien, heb al twee keer geprobeerd om op je berichtje te antwoorden, maar het wil niet...    Ik weet niet hoe je het zwoel maakt in een kerk of kelder ;-) maar hier alvast enkele ideetjes: Paterskerk in Eeklo Kelder van het ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 28-3-2010 13:51:55

ellen
Kasteel en de Notelaar Hingene
We dachten als binnenlocatie foto's aan kasteel en de notelaar te Hingene? Is dit mogelijk, eventueel tegen betaling? Zijn dit mooie open ruimtes?   Bedankt.
Locaties - Fotografie Reacties: 5 28-3-2010 13:35:15

Melissa
Een Citroën als ceremoniewagen
Hallo!    Wij trouwen op 5 juni en mijn verloofde wil heel graag in een Citroën van  het gemeentehuis naar het feest,  weten jullie waar we aan een mooie prijs ceremoniewagens kunnen huren in West-Vlaanderen? Iemand van ...
Ceremonie Reacties: 3 28-3-2010 12:17:33

ellen
Kapsalon Muratti Baldekar
Iemand ervaring met Muratti Baldekar (kapsalon boom)? Bedankt.
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 28-3-2010 10:27:18

katrien
bruids suiker!
Hey, Wie weet er soms een goed adresje voor bruidssuiker??     Groetjes Katrien xxxx
Ideeën Reacties: 4 28-3-2010 5:38:01

Wendy
Leuke tekst uitnodiging
Heeft iemand ideeën voor een leuke tekst  op de uitnodiging waarbij we "liefst géén bloemen" vragen gezien we op huwelijksreis vertrekken?  Bedankt! Grtj W 
Uitnodigingen Reacties: 6 27-3-2010 23:24:59

kitty
nog 3 weken woehoe!!!
hey medebruidjes bij mij nog 3 weken en het is zover.de zenuwen lopen nogal op amai. hoe zit het met de andere bruidjes die ook zo kort bij de grote dag zitten?   groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 27-3-2010 22:36:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...