Nu Online
Momenteel zijn er 1 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
welke prentjes van liefde is gebruiken sommige onder jullie in je misboekje?
Hey bruidjes, Wij willen in de ons misboekje gebruik maken van de prentjes van liefde is ter illustratie. Maar er zijn er echt wel ontzettend veel. Wie werkt er nog met de prentjes van liefde is en welke gebruiken jullie? Bedankt alvast! groetjes...
Ceremonie Reacties: 4 29-3-2010 21:50:44

Halloki
Ideetjes kids trouwfeest
Hallo, iemand enkele leuke ideetjes om iets te geven aan kindjes op de receptie. vb. zakje snoep, lollies, ... als bedanking. De volwassenen ontvangen ook nog een kaartje.
Ideeën Reacties: 4 29-3-2010 20:35:05

Veronique
binnen- en buitenlocatie regio Heusden-Zolder/Beringen
Hoi allemaal,   kent er iemand een leuke, niet al te traditionele, binnen- en/of buitenlocatie in de regio Heusden-Zolder/Beringen?   Mercikes! Grtjs.
Locaties - Fotografie Reacties: 1 29-3-2010 20:05:59

Lies
Minder klassieke feestzaal met tuin
Hallo!   wij trouwen in het voorjaar van 2011 en om onze datum te bepalen zijn we eerst op zoek naar de juiste locatie. Concreet zoeken we naar een minder klassieke feestzaal in de driehoek Aalst, Gent en Brugge.   We dachten eerder...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 29-3-2010 19:35:59

Marouschka
Help!!!!!!
Help!   Zijn hier nog bruidjes die hun zaal + tafels volledig zelf aankleden? We zouden graag tafellinnen huren maar ik heb hier totaal geen ervaring mee. Ik had gedacht dat die verhuurbedrijven een soort van showroom zouden hebben waar je alles...
Voorbereiding Reacties: 7 29-3-2010 19:24:33

Kristelle
Ideetjes hapjes
Hallo   Volgende week vrijdag trouwen wij, omdat ons wettelijk huwelijk om 12u plaats vindt en ons kerkelijk huwelijk om 13u plaats vindt, gaan we onze gasten iets te eten aanbieden als zij hier thuis aankomen, dat ze tenminste iets in hun maa...
Voorbereiding Reacties: 10 29-3-2010 19:20:57

Marouschka
Binnenlocatie regio Waasland
Hoi!   We zijn nog op zoek naar een binnenlocatie voor onze trouwfoto's, moest het regenen op onze grote dag. Weet er iemand locaties regio Waasland ? (Wij wonen in Bazel)   Alvast Merciekes!
Fotografie Reacties: 2 29-3-2010 17:37:44

ine
adressen
Ik had graag alle adressen van onze genodigden verzameld op een site. Op die manier zouden ze zich allemaal kunnen 'inschrijven'. Ik wil namelijk geen schrijffouten in de namen maken... Kent iemand dergelijke sites waarop je alles kan verza...
Uitnodigingen Reacties: 2 29-3-2010 17:05:45

Sabrina
Alta Ripa in Outrijve
Hallo,    Is er iemand recent naar een trouwfeest geweest of iemand die zelf een trouwfeest gegeven heeft in de feestzaal Salons Alta Ripa in Outrijve (Avelgem)?  Ik had graag jullie meningen geweten of dit een aanrader is als feestz...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 29-3-2010 16:58:20

Stephanie
offerande - probleem
Dag bruidjes,   Ik ben van plan om tijdens de offerande (waarin de aanwezigen zo'n centje in de mand leggen) alle mensen uit te nodigen om naar voor te komen, zo'n beetje zoals bij de communie. Ik dacht dat dat traditie was, maar mijn schoonmoed...
Ceremonie Reacties: 10 29-3-2010 15:45:42

Iris
toch ook voor video gekozen.
Uiteindelijk hebben we toch besloten om een videoreportage van ons huwelijk te laten maken. We twijfelden eerst, maar een vriendin had me wat filmpjes laten zien van Motionpictures en we denken dat het wel tof is om achteraf ook bewegende...
Video Reacties: 6 29-3-2010 15:22:10

Tina
Old, new, ...
Hela,   In Amerika is dit een absolute must om het fameuze zinnetje te volgen (nieuw, oud, geleend en blauw).   Wie onder jullie volgt dit hier ook ? Is dit dan puur uit bijgeloof of zit er meer achter ?   Bedankt voor de reacti...
Voorbereiding Reacties: 14 29-3-2010 13:34:46

Melissa
Le Chapeau - bancontact-visa... ?
Hey iedereen,   Woensdag mag ik eindelijk mijn kleed terug gaan passen voor de eerste keer, is geleden van juni, dus kijk er wel naar uit.   Het enige waar ik mij een beetje aan erger, is het feit dat Le Chapeau "nog steeds" geen bancon...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 29-3-2010 12:32:35

Sandra
DJ gezocht
Dag bruidjes,   Voor ons huwelijksfeest op 28/8/2010 zijn wij nog op zoek naar een goede DJ. Zijn er DJ's die jullie kunnen aanbevelen?   Bedankt!   Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 29-3-2010 12:17:09

Anika
huwelijksreis
Hey,   wij zijn nog volop aan het zoeken naar de ideale plek voor onze huwelijksreis. Waar gaan jullie naartoe?    
Huwelijksreis Reacties: 40 29-3-2010 11:58:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...