Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorothea
Hoeveel geven jullie uit aan juwelen?
Ik ben op zoek naar juwelen voor onze grote dag en nu ben ik hier en daar al hele mooie dingen tegengekomen, maar ik schrik toch wel steeds van de prijs.   Nu vroeg ik mij af hoeveel een gemiddeld bruidje uitgeeft aan haar juwelen, trouwring exc...
Kledij - Accessoires Reacties: 28 1-4-2010 16:53:57

Ellen
krijgen jullie foto's op cd-rom van jullie fotograaf om evt zelf bij te laten maken?
Hey bruidjes, Wij krijgen van onze fotograaf geen foto's op een cdrom, zodat we die zelf evt nog kunnen laten bijmaken. Is dit bij jullie ook het geval? Wij krijgen gewoon een fotoboek (analoog) met 140 foto's ( we mogen die uiteraard wel zelf ...
Locaties - Fotografie Reacties: 10 1-4-2010 16:39:39

Petroeska
Binnenlocatie Westvlaanderen ???
Met nog 14 dagen voor de boeg ben ik nog altijd op zoek naar een binnenlocatie in West-Vlaanderen meer bepaald omgeving van kortemark, handzame, ... Hopelijk zullen we ze niet nodig hebben, maar met het Belgenweertje weet je natuurlijk nooit. Buitenl...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 1-4-2010 15:36:54

Ellen
Jurk Sincerity
Hallo bruidjes,   Nog 'maar' 133 dagen op de teller en verlang er naar om mijn kleed nog eens te passen.  Nu was ik het nog eens aan het googlen en op foto's lijkt het kleed nu ineens 'goedkoop' en niet aanpassend bij die meisjes..Ik hoop...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 1-4-2010 14:44:29

Ellen
saartje zoekt de liefde in de huwelijksviering maar met prenten projecteren?
Hey bruidjes, Ik vond het verhaaltje van saartje zoekt de liefde wel heel mooi om als eerste lezing te gebruiken in onze huwelijksviering. Maar ik heb hier eens gehoord dat sommige de prenten uit het boek hierbij projecteren? Maar hoe doe je dat in ...
Ceremonie Reacties: 8 1-4-2010 13:29:17

Dorien
Intredelied binnenkomen feestzaal
Hallo allemaal!   Ik ben wanhopig op zoek naar een leuk up tempo interede lied voor als we onze feestzaal binnenkomen.   Aub géén Lac du connemara of safri duo, die liedjes zijn echt zo afgezaagd. (Ieder zijn ding natuurlijk...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 14 1-4-2010 13:26:39

Els
tips rondreis Amerika?
Hallo iedereen   we vertrekken begin juni op 14-daagse huwelijksreis naar Californië voor een rondreis met de wagen. Ik zie er echt al naar uit! Wie heeft dit ook gedaan als huwelijkreis en heeft enkele handige tips voor...
Voorbereiding Reacties: 3 1-4-2010 13:23:00

Gwen
Gisteren van trap gevallen
Paniek, paniek, paniek,     Met nog 42 dagen op de teller ben ik gisteren van de trap gevallen.   Mijn rechter voet gekneusd en 2 tenen zwaar gekneusd waardoor ik nu goed moet rusten.   Ik heb nog zo veel te doen dat ik net...
Voorbereiding Reacties: 9 1-4-2010 13:22:02

Kelly
Aan welke hand wat?
Man ik kan niet meer volgen hoor. Discussies dat we met vriendinnen al hebben gehad over de ringen en aan welke hand ze moeten gedragen worden.   - volgens de meeste: * verloofd: verlovingsring linkse hand * getrouwd: verlovingsring linkse h...
Voorbereiding Reacties: 18 1-4-2010 13:10:07

katlijn
Nog 8 dagen...
Hallo!   Over 8 dagen is het eindelijk zover! Meer dan een jaar voorbereidingen en nu komt het écht snel dichterbij! 'k begin vandaag echt de zenuwen te voelen, heb alles nog eens bevestigd en de meeste dingen zijn klaar. Toch kan ik die...
Voorbereiding Reacties: 4 1-4-2010 13:06:54

ann
brandweerwagen gezocht voor 15tal personen!
wij zijn voor ons huwelijk op zoek naar een brandweerwagen als trouwvervoer! (mijn vriend is bij de vrijwillige brandweer!) Indien jullie er eentje weten staan of iemand kennen die dit ook wel wil... Mogen jullie altijd iets laten weten!   gro...
Voorbereiding Reacties: 1 1-4-2010 12:28:26

ann
luc cocquyt
hallo allemaal!   Iemand al ervaring met ceremoniemeester luc cocquyt uit lovendegem? lijkt mij een hele sympathieke man!!   veel succes nog allemaal!!        
Ceremonie Reacties: 1 1-4-2010 12:25:11

valerie
Mia Monta - Zottegem
Hallo beste medebruidjes,   Voor degenen die nog twijfelen waar ze hun bruidsjurk moeten vinden, kan ik jullie Mia Monta aanraden,zelf ben ik er vorige week m'n droomkleed gaan bestellen! we waren met vijf en ik heb zeker zo'n 10 à 15 k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 1-4-2010 12:23:52

Dorien
kapster in kapsalon of aan huis op de dag van je dromen
Hoi allemaal,   Nog op zoek naar een kapster die je laat schitteren op de mooiste dag van je leven?   Kijk hier eens!   Groetjes Dorien   http://www.facebook.com/pages/Rillaar-Belgium/Haarstudio-Knip-Co/128573436156?v=pho...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 1-4-2010 12:12:00

Anne
juwelen?
hallo welke juwelen dragen jullie op je trouwdag? ik laat mijn verlovingsring alvast aan. maar daarnaast? is een armband een must? halsketting zou ik wel dragen, maar verder? of is niks 'te kaal'?   dankje voor de raad!
Kledij - Accessoires Reacties: 12 1-4-2010 11:48:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...