Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eline
bruidskleedje
Hallo,   weet er iemand waar ze mooie korte trouwjurkjes hebben max 100 euro?   Groeten
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 2-4-2010 15:29:25

veerle
Bedankjes
Heeft er iemand een leuk idee voor de bedankjes? Ons budget is nogal krap aan het worden (hebben ondertussen ook een huisje gekocht) en willen dit dus zo goedkoop mogelijk houden. Suikerbonen of een foto is zo cliché, dus een ander leuk idee is ...
Ideeën Reacties: 16 2-4-2010 15:07:14

Ann-Sophie
Volgorde suite
Hallo, Weet er iemand de juiste volgorde van de suite? Met broers, zussen, ouders, grootouders en getuigen (en bruid en bruidegom ook natuurlijk ;)).   Bedankt!   Groetjes!    
Ceremonie Reacties: 4 2-4-2010 15:01:52

Kim
@ monica jurk Jenny packham
Dag Monica,   Ik zou het laten weten als ik beslist had welke jurk het zou worden. Ik heb gisteren de jurk besteld 'Elisabeth' bij Pierre Yves. Ik heb er enkele gepast, maar bij deze was het echt liefde op het eerste gezicht. Het is echt wel ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 2-4-2010 14:34:09

Liesbeth
Clips - papyrus printing
Hallo iedereen,   Heeft er iemand ervaring met Clips (Aalst en Asse) of Papyrus Printing uit Lebbeke voor het drukken van de uitnodigingen?   Groetjes,   Liesbeth
Uitnodigingen Reacties: 2 2-4-2010 12:57:16

Kristien & Karolien
Giftige reacties
Hey,   misschien ben ik gewoon een watje, maar het valt mij op dat hier heel wat giftige reacties komen, soms met weinig respect voor de mening van anderen. Bij deze dus een oproep om je eigen mening te verkondigen met gebruik van ik-boodscha...
Ideeën Reacties: 20 2-4-2010 9:21:10

Kathleen
binnenlocatie foto's omgeving Willebroek - Bornem - Boom - Mechelen - Duffel - Lier - ...
Dag medebruidjes,   Met nog 41 dagen op de teller zijn we dringend op zoek naar een binnenlocatie om eventueel onze foto's te laten nemen als het zou regenen op onze grote dag.  We hadden het Kasteel van Bornem op het oog, maar hier moge...
Locaties - Fotografie Reacties: 8 2-4-2010 8:32:13

Kathleen
Geen goed idee?
Hallo allemaal,    vorige week vroeg ik al hoe het zou zijn om vele misboekjes online te plaatsen. Elke week komt er wel iemand met de vraag naar voorbeelden van misboekjes. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om elkaar op die manier te k...
Religie Reacties: 9 1-4-2010 23:43:12

natasja
rood trouwkleed
hey allemaal,   ik heb men kleed (al) gevonden. En ben er heel blij mee... Ik trouw 6 mei 2011. En wou de kleur donkerrood nemen voor men kleed,maar nu ben ik aan het twijfelen of het geen te winterse kleur is... De stof is changeant. Door lic...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 1-4-2010 23:33:26

Ingrid
Dj-Bartje
Hallo,   Heeft er iemand ervaring met DJ-Bartje uit Brecht?   Gr. Ingrid
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 1-4-2010 22:25:58

hilke
huwelijksuitnodigingen - probleem!!!!!
Hallo,   Wij hadden na lang zoeken de perfecte huwelijksuitnodiging van mercard gevonden en hebben dan contact opgenomen met een lokale verkoper van de kaart die ons aanraadde om met zijn drukker te werken aangezien die sneller en goedkoper zo...
Uitnodigingen Reacties: 10 1-4-2010 20:26:44

Eline
fotografie
Hallo,   weet er iemand goede fotograaf van max. 400 euro? Ik ben van Kuurne.   Groeten
Fotografie Reacties: 8 1-4-2010 19:27:25

Eline
notaris?
Hallo,     ik trouw dus op 31 juli. Mijn vraag is moet je naar de notaris gaan als je met huwelijkscontract trouwt?     Groeten
Juridisch Reacties: 6 1-4-2010 19:25:03

Eline
korset gezocht
Hallo,   ik ben van Kuurne. Weet er iemand waar ze goede korsetten verkopen?     Groeten
Kledij - Accessoires Reacties: 5 1-4-2010 19:21:17

Lambert
Op zoek naar een fotograaf ?
Jullie zijn op zoek naar een fotograaf ? Jullie willen zelf het huwelijksalbum samenstellen ? Geen probleem. De foto's worden afgewerkt aangeleverd op DVD. Jullie hebben speciale wensen ? Laat het weten... Succes met de voorbereidingen. Lambert en...
Fotografie Reacties: 0 1-4-2010 18:21:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...