Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

veronique
Planning van de dag
Hallo We trouwen 3/9/2010 en hebben een eerder kleine familie die toch van redelijk ver (100 km) moet komen. We trouwen enkel voor de wet, om 11.00u. We willen daar enkel met de suite naartoe. 'S avonds vat het diner aan rond 18.00u voor de 'suite'...
Ideeën Reacties: 3 13-4-2010 15:50:28

cynthia
dringend op zoek naar een kapper/kapster
Ik ben heel erg dringend op zoek naar een kapper of kapster voor mijn bruidskapsel en make-up. Iemand die aan huis komt, zou gewoonweg super zijn. Ik woon in Westerlo. Wij trouwen op 14 mei 2010. Wie is er die dag nog vrij?    
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 13-4-2010 15:34:18

Anne
kerk Waregem
Hallo Zijn er mensen die meer info hebben over huwen in de kerk van Waregem? Is er een rode loper voorzien? Moeten bloemen allemaal achtergelaten worden in de kerk, mogen er overal staan? Met wie moet je afspraken maken? Wat dien je te betalen? Dan...
Religie Reacties: 2 13-4-2010 15:06:40

An
Enkele accessoires te koop
Hallo, Mijn grote dag is inmiddels al 18 dagen gepasseerd (jammer genoeg ) en daarom zou ik enkele spullen al willen verkopen. Ik heb een tiara, echt een hele mooie!!! De stola, een parelmoerkleurige (witte). Een nieuwe witte kousenba...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 13-4-2010 15:04:05

Katrien
Trouwdatum veranderen
Toen ik mijn inschreef op dit forum was ik verplicht een trouwdatum in te geven. Maar die stond toen nog niet vast en nu wel. Hoe kan ik nu mijn trouwdatum aanpassen???   Wie kan helpen????
Ideeën Reacties: 3 13-4-2010 14:56:26

Annelies
hoe verschillende groepen mensen aan tafel laten gaan
Hoe laten jullie de mensen aan tafel gaan? Is dit per tafel om de beurte? Geven jullie de mensen een speciaal kaartje als ze aankomen om de tafelindeling duidelijk te maken? Hebben de tafels namen in bepaalde thema's? Gebruiken jullie muziek? Wij ...
Voorbereiding Reacties: 7 13-4-2010 14:52:35

An
's avonds geven wij een fuif maar nog geen locatie gevonden.
Hallo wij zijn een lesbisch koppel en treden op 13 mei 2011 in het huwelijksbootje. Wij zouden er niet zoveel poespas rond maken en zeker geen traditioneel trouwfeest. Daarom hadden we geopteerd om rond 11.30 naar het stadhuis en daarna met oude...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-4-2010 14:32:15

Dorien
Op zoek naar juwelen, haarversiering, tasje, zakdoek,...
Hey bruidjes,   Ik zit met nog wat vraagjes omtrent bruids-accessoires. Hiernet plaatste ik al de vraag waar jullie je lingerie kopen. Maar waar ik nog naar op zoek ben is:  juwelen (halsketting, oorbellen en armband), een tiara of diadee...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 13-4-2010 14:28:44

Dorien
waar kopen jullie lingerie/kouseband en wat is het prijskaartje?
Hey bruidjes,   Waar kopen jullie je lingerie voor de huwelijksdag (en -nacht ;-) )? Ik weet dat je dit ook in de bruidswinkel kan kopen, maar ik vind dat allemaal zo enorm duur voor wat het is. Zo was dat ook met mijn schoenen. In de winkel w...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 13-4-2010 14:22:42

roxanna
Wanneer naar de pastoor?
Hoi iedereen, hoe lang op voorhand kan//moet je naar pastoor gaan? Ik merk dat sommigen dat al ruim een jaar op voorhand doen. Is dit nodig?   groetjes 
Religie Reacties: 10 13-4-2010 13:33:45

Annelies
witte duiven gezocht!
Hallo allemaal!   Wij trouwen op 14 mei maar zijn nog op zoek naar witte duiven. Men had ons aangeraden om er op de markt te kopen, maar deze duiven zijn niet getraind om terug naar huis te vliegen. We vragen ons af of deze duiven wel kunnen...
Voorbereiding Reacties: 1 13-4-2010 13:31:32

Melissa
bloemen regio brugge-oostkamp
hallo,   kan er iemand mij een goede bloemenzaak aanbevelen regio Brugge-Oostkamp voor een bruidsboeket?   Alvast bedankt!
Bruidsboeket Reacties: 4 13-4-2010 13:30:28

sophie
liedjes kerk
We zijn volop de muziek voor de mis aan het kiezen en hadden graag jullie mening geweten. Als intredelied: Era - Ameno vergevingslied: weten we nog niet tussenzang: can you feel the love tonight - Elton John (wordt live gespeeld saxofoon) lied ondert...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 13-4-2010 13:04:10

katty
Bruidjes en gommetjes van Rillaar en omgeving Aarschot
Beste allemaal   Wie trouwt er binnenkort nog uit de omgeving ? Laat het maar eens weten en vertel eens hoe ver jullie al staan   Groetjes Katty
Voorbereiding Reacties: 6 13-4-2010 13:03:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...