Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cindy
bruidsspullen te koop
Hallo toekomstige bruidjes   Ik ben vorig jaar al getrouwd en wil een paar spullen verkopen, oa een kousenbandje (niet gebruikt!), een stola, en decoratievaasjes. Laat maar weten indien je interesse hebt.     groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 8 12-4-2010 20:44:03

natacha
boekje voor de kerk??
weet ter iemand of de kerk zelf een boekje van hun eigen hebben of da je der zelf 1 moet voorzien,we trouwen in aug 2010 en ben daar allemaal ni zo goed in ppff ,of heeft ter iemend zin om te helpen
Religie Reacties: 9 12-4-2010 19:19:00

Halloki
tekst uitnodigingen
  Dag bruidjes, wie kan ons wat helpen met de tekst voor onze uitnodigingen :   planning : 12u30 tot 16h à 16h30 : eten dichte familie(voorgerecht, hoofdgerecht,dessert) 17h : receptie voor dichte familie (die dus eten kregen) + ...
Uitnodigingen Reacties: 5 12-4-2010 19:00:45

Dorien
Zomaar een blij bruidje :)
Hallo mede bruidjes en bruidegommetjes!   Post hier zomaar even een berichtje om mijn blijdschap met jullie te delen.   Vandaag heb ik de lingerie gekocht voor onder men kleedje. Een super sexy en mooi setje! Ben benieuwd wat men vent...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 12-4-2010 18:15:27

julie
Zanger(es) gezocht voor huwelijk regio West Vlaanderen
Hey aan alle toekomstigen.   Ons huwelijk is nog ver weg (28/05/2011) maar toch ben ik al goed bezig met de voorbereidingen. Een struikelblok blijkt echter de muzikale opluistering tijdens de misviering.   Ofwel zijn zangeressen niet to...
Muziek - Live Reacties: 20 12-4-2010 18:04:39

kim
buurthuis ten ede
hallo,   heeft iemand al een feest gegeven in BUURHUIS TEN EDE in Wetteren? Zoja, een goede ervaring? Of mss wel slecht?   Bedankt  
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-4-2010 17:47:45

kim
Zaal dansfeest
Hallo iedereen,   wij trouwen in oktober! We zouden graag een zaal hebben voor ongeveer 100 mensen! We zouden eerder gaan voor een soort dansfeest met een receptie vooraf en wat hapjes! En natuurlijk het belangrijkste...de kostprijs niet te ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 12-4-2010 17:34:52

kristof
Openingsdans - Engelse Wals- Lenny Kravitz - I'll be waiting
Wat vinden jullie van deze combinatië?   Openingsdans - Engelse Wals- Lenny Kravitz - I'll be waiting    
Openingsdans Reacties: 3 12-4-2010 17:30:55

kristine
sintjansbergklooster zelem
dag iedereen Wij trouwen in sintjansberg klooster in zelem. Is er iemand die er ook getrouwd is in de kapel? Wie heeft jullie viering gedaan? Hoeveel personen kunnen er in de kapel?   Is er een mogelijkheid om 's nachts nog een bbq te doen&nb...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 12-4-2010 17:17:14

Debra
Iemand ervaring met artXpo ?
Heeft iemand reeds samengewerkt met ArtXpo? Gewoon uit nieuwschierigheid :-)
Fotografie Reacties: 6 12-4-2010 17:06:04

nathalie
Kleur schoenen
Hallo,   Wij trouwen op 2 juli 2010,dus begint toch te korten he. Nu begin  ik aan mijn zoektocht voor mijn schoenen.Maar weet nie goed welke kleur te nemen? Ik heb een rood/bordeaux trouwkleed.In de bruidswinkel hadden ze er die ze kon...
Kledij - Accessoires Reacties: 17 12-4-2010 16:47:12

ANNELIES
tasje bruidsmeisje
Ik ben op zoek naar een tasje voor mijn bruidsmeisje, ze wil graag zo een wit gehaakt tasje om schuin te dragen, we hebben er al wel gezien maar altijd in roze of paars en dat past echt niet aangezien ze een rood kleedje met witte legging draagt. Heb...
Kledij - Suite Reacties: 4 12-4-2010 15:10:54

Katrien
Wie trouwt er nog op 15 mei 2010?
Hallo iedereen,   Ik vroeg me af wie er nog trouwt op 15 mei? Moeten jullie nog veel doen? Ik weet dat het nog een dikke vier weken is, maar sinds een koppel dat ik ken vorig weekend getrouwd is beginnen de zenuwen toch wat te komen. Alé...
Voorbereiding Reacties: 10 12-4-2010 14:40:25

Ina
gevoelig huidje
Dag Dames,   vrijdag had ik mijn proefmake-up en het zag er wel mooi uit, maar na een uurtje begon dit ongelooflijk te jeuken en ik heb er dan moeten afdoen :-((. Dit weekend had ik een enorme rode huid en jeuk! Dus ik heb het besluit genomen ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 12-4-2010 14:22:07

Friedl
Wie bij start van de dag?
   Beste bruidjes,    Wij trouwen niet voor de kerk en werken dus niet echt met een 'suite'. Ik weet ook niet goed hoe een huwelijk traditioneel in elkaar zit. Dus heb ik een vraagje voor de start van De Dag.   Ik maak mij ...
Voorbereiding Reacties: 12 12-4-2010 13:52:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...