Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

chaelle
T'Gravenhof torhout
Hallo medebruidjes,   Ben wat nieuwsgierig, zijn er mensen die ervaring hebben met hostellerie t'gravenhof?     Reacties, steeds welkom.   Groetjes Chaèlle
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 14-4-2010 21:25:43

Lien
snoepwinkel regio Geel-Herentals
Hallokes :)   Met nog 22 dagen op de teller beginnen de zenuwen toch wel boven te komen. Zal alles wel goed gaan, ben ik niks vergeten,...jullie kennen het wel he ;-)   nu moet ik nog snoepjes voor de kids regelen voor na het stadhuis/vieri...
Voorbereiding Reacties: 7 14-4-2010 21:06:08

Patty
Welk liedje dans met schoonvader
Hey,   Welk liedje hebben jullie gekozen als de bruid met schoonvader en de bruidegom met schoonmoeder danst.   Groetjes,   Patty
Openingsdans Reacties: 1 14-4-2010 20:56:46

Anika
vervoer met busje
Hallo,   ik ben mijn zoektocht begonnen naar het vervoer voor onze dag. En ik zou graag zo'n busje nemen, zo kan iedereen samen naar het stadhuis. Kunnen jullie me iemand aanraden, regio oost-vlaanderen?   Groetjes  
Voorbereiding Reacties: 3 14-4-2010 20:44:29

Dorothea
Hoe formuleren?
Hoe formuleren jullie op de uitnodiging dat de mensen moeten laten weten of ze komen of niet? Ik vind precies geen goeie formulering. Ofwel is het te los ofwel te stijf...   Iemand een ideetje?
Uitnodigingen Reacties: 14 14-4-2010 20:39:40

barbara
huwelijkskaars
hallo   wij zijn opzoek naar een huwelijkskaars waar onze namen opstaan en datum Heeft iemand een goed adres ergens in vlaams brabant
Ideeën Reacties: 5 14-4-2010 20:37:01

chaelle
huwelijkscontract
Hallo hallo,   Vorige week zijn mijn verloofde en ik samen naar het gemeenthuis geweest om aangifte te doen van ons huwelijk. Wij hebben dan ook de akte enzo moeten ondertekenen. Ze stelden ons toen de vraag of we met een huwelijkscontract z...
Juridisch Reacties: 10 14-4-2010 20:08:28

Katrien
Kleuren bruidsjurk
Hallo,   Anderhalve maand geleden ben ik gertrouwd. Ik overweeg mijn kleed te laten kleuren. Heeft iemand hier ervaring mee? Waar heb je het laten doen en wat is de prijs ongeveer?   Groetjes,   Katrien
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 14-4-2010 20:04:47

chaelle
dankviering ipv eucharistie
Hallo hallo,   Wij hebben gekozen om een dankviering te houden ipv een eucharistie. Onze pastoor stelde dit voor. Helaas helpt hij ons niet echt meer verder, ik kreeg enkel de indeling van de mis zonder enige uitleg wat die dankviering nu ei...
Voorbereiding Reacties: 6 14-4-2010 20:00:02

Ines
student fotografie op huweijksdag
Hallo   Wij trouwen op 14 augustus een zijn nog opzoek naar iemand die onze foto's kan verzorgen.Onze trouw is zeer basic en retro getint het mag iemand zijn die dit doet in bijberoep of iemand die juist is afgestudeerd of een hobbyfotograaf...
Fotografie Reacties: 5 14-4-2010 19:44:45

Kelly
Uitnodigingen - eerste reacties?!
Hey Bruidjes,   Wou even mijn ongenoegen kwijt.. We hebben sinds vrijdag het hele afgelopen weekend de uitnodigingen gaan rondbrengen en diegene die verstuurd moesten worden met de post zijn ondertussen ook al weg (sinds maandag). Nu heb ik ...
Uitnodigingen Reacties: 14 14-4-2010 19:28:15

Els
Muziek kerk
Hey allemaal ... Hier ben ik terug :-) Heb eens even jullie mening nodig ... Wij horen allebei het lied van 'Forever young' in de versie van Soulsister graag, maar twijfelen of dit wel in een huwelijksviering kan gespeeld worden. Is dit niet meer ...
Religie Reacties: 1 14-4-2010 19:19:49

vanessa
tekst uitnodigingen "help"
onze uitnodigingen zijn bijna klaar, maar ik geraak er maar niet uit hoe ik ons feest moet verwoorden. Wij geven eerst een receptie +/- 2 uurs  met hapjes en drank (voor alle genodigden). Nadien een speech, openingsdans en dan beginnen we d...
Uitnodigingen Reacties: 2 14-4-2010 18:48:39

Cindy
Bruidsschoenen merk DUNE
Hallo mede-bruidjes, weet er iemand van jullie waar ze ergens in Belgie bruidsschoenen van het merk DUNE verkopen? Je maakt mij super blij met het adres. Thanks alvast. Cindy
Kledij - Accessoires Reacties: 0 14-4-2010 18:38:17

Peggy
organisators vrijgezellenavond poets bakken!!!
Hey,   Ik zou graag op ons trouw feest de mensen die onze vrijgezellenavond in elkaar gestoken hebben iets willen laten doen of een opdracht laten uitvoeren om hun in feite te bedanken maar ook om hun een poets terug te geven. Heeft er iemand ...
Ideeën Reacties: 3 14-4-2010 18:37:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...