Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Hannelore
Huwelijksbedankjes: bruisballen?
Wij willen als huwelijksbedankjes graag van die grote bruisballen geven. Dan zouden we vb. 3 verschillende soorten nemen zodat de gasten hun 'lievelingsgeur' kunnen kiezen. Nu vroeg ik me af of jullie een plaats kennen (ik woon in Limburg) waar dezen...
Uitnodigingen Reacties: 7 19-4-2010 20:24:19

ann
feestbus??
Dag iedereen,   Heeft iemand al een bus geboekt bij " feestbus"? We denken hierover na om onze bus hier bij te reserveren...   Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 4 19-4-2010 20:01:25

Annika
Benaming feest - fuif?
Hoi iedereen,   Ik ben bezig met het ontwerpen van onze uitnodigingen maar ik vind niet de juiste benaming van ons "avondfeest". Ik had er eerst huwelijksfuif opgezet, maar dat vind het ventje niets, hij denkt dat de genodigden dan alleen maa...
Uitnodigingen Reacties: 12 19-4-2010 19:53:47

jessie
videograaf 24 juli 2010
hey, wij hebben al een fotograaf en zouden nu ook graag een videograaf hebben dat wij onze dag toch ook op band alle dvd kunnen laten vastleggen! kennen jullie soms iemand in de regio vlaams-brabant? grtjs jessie
Voorbereiding Reacties: 2 19-4-2010 19:51:57

Tom
Bijbeltekst eerste lezing
Hallo iedereen,   We zijn bij onze pastoor geweest om het misboekje te overlopen. We hadden een hele mooie tekst voorzien als eerste lezing, maar onze pastoor staat erop dat we een bijbeltekst gebruiken. We kregen een boek mee met verschill...
Religie Reacties: 8 19-4-2010 19:37:34

Tom
haarspeldjes
Hallo,   Is er iemand die haar haarspeldjes (zo van die draaispeldjes met een pareltje of een bloemetje op) verkoopt aan een schappelijk prijsje?   Foto's mogen doorgestuurd worden naar vermeulen_leen@hotmail.com.   Alvast bedank...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 19-4-2010 19:33:44

tania
eventjes mn hartje luchten
hallo iedereen   ik zit in zak en as. als wij in het huwelijksbootje stappen op 19/06/10 zijn we juist tien jaar samen. ik heb van mijn ventje voor ons 1 jaar samen en parfum gehad van naomie campbell naomagic. nu had ik hem graag verrast m...
Voorbereiding Reacties: 7 19-4-2010 19:22:44

Kim
Pierre Yves Aalst = oplichters
Dit weekend langsgeweest bij Pierre Yves in Aalst, op zoek naar een lavalière en pochette voor mijn trouwdag. Ik was op zoek naar een Carlo Vignatelli, en men vertelde men bij P.Y. dat men dat voor mij kon maken (versta namaken) en dat ik kon ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 19-4-2010 18:24:46

Sharon
vermenigvuldigen
hey mede- bruidjes   Ik vroeg mij af hoeveel keren er na de openingsdans wordt vermenigvuldigd? En met wie allemaal eerst wordt gedanst? sowieso pa en schoonpa natuurlijk :D   Alvast  bedankt groetjes Sharon
Openingsdans Reacties: 6 19-4-2010 18:22:28

Kiara
Juwelen (betaalbaar)
Dag mede-bruidjes,   ik lees hier zo vaak berichten over mensen die zo dure juwelen kopen voor hun trouw, en ik wilde even zeggen dat ik echt mooie juweeltjes heb, die echt betaalbaar waren! Ik heb ze besteld via www.duckiejewels.be , bij een ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 19-4-2010 17:22:31

Valerie
Ervaringen met feestzaal De Cofar in Roeselare
Dag bruidjes   Ik heb al vele positieve reacties gehoord van Feestzaal De Cofar te Roeselare, maar toch wil ik hier nog eens meningen horen :-) Je kan niet genoeg ervaringen horen vind ik.   Wij doen daar ons trouwfeest.   Dus shoot :-...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 19-4-2010 17:07:52

Steffi
Pierre Loncin of Luc Boulanger?
Lieve bruidjes,   Onze knoop is bijna doorgehakt wat betreft de ceremoniemeester. We twijfelen nog tussen Pierre Loncin of Luc Boulanger. Hebben jullie enige ervaring met één van hen? Graag jullie reacties.   Groetjes,
Ceremonie Reacties: 6 19-4-2010 15:33:02

Marie
Prachtige speciale trouwjurk
Dag iedereen! Ik verkoop mijn trouwjurk aangezien ik denk dat andere bruiden hiervan meer kunnen genieten dan ikzelf. Ik heb het een tijdje laten hangen in mijn kast en op een paspop maar ik vind dat ze te mooi is om in de kast te blijven hangen.......
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 19-4-2010 14:51:40

Shari
Van wat zijn jullie bij Poirier (on)tevreden?
Hey,   op de site van poirier zie ik vele leuke 'gadgets', wat hadden jullie gekocht van Porier en van wat zijn jullie tevreden of minder tevreden?   En is de lingerie van kwaliteit en zat hij goed?   En iemand een adresje regio...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 19-4-2010 14:24:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...