Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
Deense bruidswals
Hallo, over 3 weken is het zover en mijn vriendin en ik wilden graag de openingsdans doen op de Deense bruidswals (zij is Deense).  Weet iemand waar ik dat zou kunnen vinden (lees: downloaden)??????   thanks! Ellen
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 20-4-2010 23:29:09

Katrien
DJ
STRESS onze trouwvoorbereidingen hebben door omstandigheden serieuze vertraging opgelopen. We hebben oa nog geen DJ. Kennen jullie een goeie DJ regio westvlaanderen die een zwak heeft voor jaren 90 hits... Ik zou jullie geweldig dankbaar zijn... &n...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 20-4-2010 23:13:50

Ellen
huwelijksmis
Hallo allemaal,   Onze huwelijksmis gaat door om 13.00, nu kreeg ik vandaag te horen dat er voor ons nog iemand gaat trouwen om 11.30 en dat het krap zal worden.  Onze zangeres heeft een half uur nodig om haar materiaal op te stellen en ...
Ceremonie Reacties: 4 20-4-2010 22:57:21

Petroeska
foto's trouwfeest 16 april 2010
hey bruidjes en bruidegommen   Zoals beloofd heb ik enkele foto's ter publicatie gesteld. Dus hier enkele sfeerbeelden van onze trouw   groetjes     normaal gezien moeten jullie met deze link bij de foto's geraken ;)
Ceremonie Reacties: 17 20-4-2010 21:56:22

nathalie
bruidskleed
hoi lieve bruidjes   wil even mijn hart luchten,    ben in november mijn trouwkleed gaan kiezen in het gouden hart in utrecht alles was heel leuk hele goede bediening en heel vriendelijk ik heb tot vorige week op mijn jurk moeten wach...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 20-4-2010 21:34:12

Sabien
Oldtimer Bus gezocht
Kent er iemand een particulier in Vlaams-Brabant of Limburg met een Oldtimer Bus ? Wij zouden graag met onze ouders, broers, zus, schoonzussen en getuigen samen in een bus van het gemeentehuis naar de feestzaal rijden. Deze rit zal maximum een half u...
Ideeën Reacties: 3 20-4-2010 20:16:45

Cindy
Toffe ideetjes voor de menu
Hallo,   We zijn nog op zoek naar een originele manier om ons buffet kenbaar te maken aan de gasten. We werken met een landenbuffet.   Iemand toffe ideetjes?   Bedankt!   Cindy
Ideeën Reacties: 3 20-4-2010 20:02:31

Annelies
Bloemen - groothandel,....
Hallo iedereen, Weet iemand waar ik (goedkoop) gerbera's zou kunnen aankopen. Wij doen de tafeldecoratie zelf en moeten dus ook op zoek naar bloemen. Liefst in de buurt van Limburg zodat we ze zelf kunnen afhalen (om leveringskosten te mijden)We he...
Voorbereiding Reacties: 7 20-4-2010 19:47:15

Ina
nog 9 dagen en nog o zo veel te doen
Hello,   het begint te korten en eigenlijk had ik liever nog een beetje extra tijd gehad... wat nog te doen 1) morgen bespreking fotograaf/videograaf 2) morgen 2e pas kleed 3) morgen naar gemeentehuis gaan 4) morgen proefmakeup nogmaals ...
Voorbereiding Reacties: 4 20-4-2010 19:32:39

Caroline
Wie trouwt er op 1 mei 2010?
Lieve mensen! Wie trouwt er nog meer op 1 mei? Wat zijn de weersvoorspellingen? Wij zijn dringend op zoek naar mooi klassiek nummer als "binnenkomer" bij het burgelijk huwelijk, wie heeft nog een goede suggestie? Alvast bedankt en warme groet. ...
Ceremonie Reacties: 5 20-4-2010 18:24:50

Liesbeth
Bijna zover: nog 4 dagen... Wie nog?
Hey bruidjes,   Het is bijna zover, nog 4 dagen en het begint toch te kriebelen. Zijn er nog bruidjes die op 24 april trouwen? Ze voorspellen heel zonnig weer, dus dat zit al zeker mee . En dan zeggen dat ik speciaal nog een witte paraplu ge...
Voorbereiding Reacties: 6 20-4-2010 18:20:20

Kim
Hortensiahoeve - Kapellen
Hallo iedereen,   Wij vieren ons trouwfeest in augustus in de Hortensiahoeve in Kapellen.   Is er iemand van jullie die daar ook haar feest gegeven heeft of gaat geven? Wat waren jullie ervaringen?   Groetjes, ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 20-4-2010 17:46:04

stephanie
met wie gaat de bruidegom zijn pak kiezen?
Is het normaal dat ik niet meemag van mijn schoonmoeder het pak gaan kiezen samen met de bruidegom? Of heb ik gewoon een schoonmoeder from hell?
Kledij - Bruidegom Reacties: 21 20-4-2010 17:41:21

stephanie
ouders vermelden op trouwbrief?
Wie vermeldt de ouders op de trouwbrief? Onze ouders staan echt niet positie tegenover ons huwelijk (mijn moeder is er tegen en zijn moeder heeft op alles kritiek en wilt haar mening opleggen) dus ik vind dat we hen niet moeten vermelden op de trouw...
Uitnodigingen Reacties: 12 20-4-2010 17:38:55

nathalie
feestzaal Ten boogaerde
Hallo,   In juli stappen wij in het huwelijksbootje.S'avonds hebben wij ons feest in Feestzaal Ten Boogaerde in Kortemark. Is iemand die ervaring heeft met deze zaal zowel positieve als negatieve.Want ik begin me meer en meer af te vragen of ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 20-4-2010 17:26:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...