Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

liesbeth
Uitnodiging versturen?
      Er hebben bij ons al een aantal mensen laten weten dat ze niet kunnen komen omdat ze op reis zijn. Moeten we hen dan nog een uitnodiging sturen uit beleefdheid of wordt dit niet gedaan?
Uitnodigingen Reacties: 7 27-4-2010 8:54:59

dominique
Suitewagen staat in panne - trouw is volgende week ! ! !
Hey iedereen,   Iedereen vraagt me: En al zenuwachtig? En neen, ik ben nog niet zenuwachtig. Tot gisteren! Onze suitewagen staat in de garage met stukken en de kans is heel klein dat hij klaar zal zijn tegen ons huwelijk. STRESS ! ! ! &nb...
Ceremonie Reacties: 4 27-4-2010 8:45:23

ilse
Workshop parelknopen
    Maak tijdens deze workshop zelf een prachtig parelsnoer. U kan deze alleen volgen, samen met de bruidsmeisjes of met alle dames uit de suite.   Heeft u een oud parelsnoer met sentimentele waarde dan kan u di...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 27-4-2010 8:43:58

Anke
graveren van glazen enz voor getuigen
Beste bruidjes,   ik ben van plan om voor mijn getuigen een champagne-emmer te kopen met een fles champagne en twee glazen erbij. Nu had ik graag op de emmer of op de glazen iets laten graveren à la 'bedankt om onze getuige te zijn'. Ke...
Voorbereiding Reacties: 2 27-4-2010 7:36:26

Shari
Haarstukjes waar te koop?
Hey!   voor mijn mama ben ik op zoek naar een soort wit haarstukje, zo iets met een bloem of zo paar 'uitsteeksels', ik kan het moeilijk beschrijven. Wel geen gewone bloem ofzo, het moet meer een 'chique' haarstukje zijn zoals bij wijze van s...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 26-4-2010 22:50:18

Charlene
Foto locatie regio Brugge
Hallo   Wij zijn op zoek naar een geschikte foto locatie voor ons huwelijk op 21 mei 2011 regio Brugge...   Alle tips zijn welkom...   Alvast bedankt...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 26-4-2010 22:30:01

Els
fotolocatie regio Retie - Mol
Beste bruidjes,   hebben jullie misschien ideeën voor een fotolocatie regio Retie - Mol. Zowel buiten- als binnenlocaties zijn welkom!   Alvast bedankt!   Els
Fotografie Reacties: 4 26-4-2010 22:16:14

Halloki
Tafelnamen ivm groen
Hallo, iemand een ideetje hoe we onze tafelnamen kunnen noemen ... ons hoofdkleur is groen!
Ideeën Reacties: 5 26-4-2010 22:00:49

patricia
extentions!!
Hallo bruidjes...wil je graag voor die ene dag mooi lang haar ...geen probleem alles kan!!! Bel maar 0487/42.75.44 Groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 26-4-2010 21:40:54

patricia
Tips welkooooom !!
Hallo bruidjes en bruidegommen,wij trouwen volgend jaar juli 2011 maar wil toch een goede voorbereiding en wil er iets speciaals van maken ...het is voor ons allebei de 2 de keer,maar daarom moet dat niet minder zijn!! Heeft er iemand tips misschien...
Ideeën Reacties: 8 26-4-2010 21:38:43

Sofie
bruidsjurk
dag bruidjes in spé! ik heb gisteren mijn droomkleedje gevonden! Ik had een tijdje geleden al een supermooi kleed gevonden in een bruidswinkel, maar twijfelde owv de prijs. En ik besloot om eerst opzoek te gaan naar een goedkoper kleed. (via ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 26-4-2010 21:02:22

Evi
binnenlocatie regio Aalst-Affligem
hey bruidjes,    onze grote dag komt nu wel héél dichtbij (nog 18 dagen te gaan). Hopend op toch goed weer, moeten we toch ook rekening houden dat het misschien wat slechter weer kan zijn. Dus ben ik nog op zoek naar een leuke b...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 26-4-2010 20:25:39

Deborah
Lingerie onder bustier-kleed
Hallo allemaal Ik mag binnenkort gaan voor mijn eerste pas van mijn kleed... Het kleed is dus (zoals jullie zien in mijn titel) een bustier... Aangezien ik niet zo'n goed gevulde boezem heb draag ik praktisch altijd een voorgevormde bh met zo wat ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 9 26-4-2010 20:24:56

Delphine
Prijs drukwerk misboekje
Hallo mede-bruidjes in spe!   Volgende week zaterdag is het voor ons zover.  Vrijwel alles is geregeld, behalve de misboekjes.  We hadden een copycenter gecontacteerd om deze te drukken, doch die mensen zitten nog vast op hun vakanti...
Voorbereiding Reacties: 9 26-4-2010 19:30:44

hilke
Aan Mila
Beste Mila   Vindt u het echt noodzakelijk om op verschillende onderwerpen steeds negatieve en ongepaste opmerkingen te maken?   Verschillende bruidjes in spe vinden dit echt niet kunnen, dus stop er gewoon liever mee.   vriendel...
Voorbereiding Reacties: 16 26-4-2010 19:21:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...