Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

marleen
Nog 30 dagen te gaan... en enkele vraagjes (speech, cadeautjes getuigen,...)
Dag medebruidjes   Jippie!!! We hebben zo goed als alles in orde voor onze 'grote' dag (gemeente, feestzaal, fotograaf, ed.) en tot nu toe verliep alles goed. Uiteraard beginnen de zenuuwtjes ook hier al wat te kriebe...
Voorbereiding Reacties: 4 27-4-2010 21:45:08

Wendy
De ene tegenslag na de andere :'(
Op zich hebben mijn tegenslagen niets te maken met de trouw, maar het moet me toch even van het hart! Er loopt de laatste tijd van alles mis en ik heb echt een ***gevoel!! Terwijl dit (met nog 101 dagen op de teller) een hele leuke periode zou moete...
Voorbereiding Reacties: 7 27-4-2010 20:04:16

Roberto
Slot pietersheim (bij kinderboerderij) te Lanaken
Hallo allemaal   Heeft iemand al een huwelijksfeest meegemaakt in Slot Pietersheim te Lanaken.  De feesten worden normaal verzorgd door traiteur Jaco?  Heeft iemand al ervaring met de locatie en de traiteur?  En wat prijs b...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 27-4-2010 19:48:28

Saar
Handen in het haar
Ik ben hopeloos op zoek naar een eenvoudige "rozenboog" of een druivenboog die GEEN 300 euro kost  Begin wanhopig te worden.. Niet bij blokker, casa, brico, gifi, walter van gastel, ... Wie kan me uit de nood helpen?
Ceremonie Reacties: 9 27-4-2010 18:34:12

Debra
Wat doen met geld dat je krijgt tijdens de receptie?
Ik zit met een probleem. Heb gisteren onze uitnodigingen ontvangen en ben ons rekeningnummer er vergeten op te zetten. Dit was nochtans de bedoeling... Nu zag ik dat sommigen een enveloppendoos gebruiken, maar hoe doe je dit dan? Ten eerste : waar ko...
Ideeën Reacties: 19 27-4-2010 17:24:39

Kevin
feestzalen
Wij trouwen volgende zomer en zijn opzoek naar feestzalen. Weet er iemand leuke, moderen zalen regio Sint Niklaas? Wij hebben ons oog al eens laten vallen op Kasteel van Lebbeke, Tybeert in Daknam en Scala in Beveren, is er iemand die hier ooit al ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 27-4-2010 17:01:20

tine
jurk
hallo beste medebruidjes,     iemand al ervaring met jpc antwerpen? pierre-yves aalst?? las sposa?? ik ben niet groot en heb maatje 40 (door mijn buste) wat raden jullie aan van kleed? heb niet echt een droomjurk  in gedachten, ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 27-4-2010 16:23:28

Hoi Yee
make up of niet????
Hey bruidjes   Ik ben serieus aan het twijfelen of ik me zal laten schminken of niet... Zelf draag ik bijna nooit schmink, enkel af en toe wa mascara en lippenstift als ik uitgaat. Maar op zo'n grote dag moet je toch perfect zijn...? Ik wee...
Verzorging - Make-Up Reacties: 11 27-4-2010 16:20:23

Fotologie
Opzoek naar modellen & zwangere model voor zwangerschapsreportage
Om mijn portfolio wat aan te vullen ben ik op zoek naar modellen, ervaring is niet vereist, gedrevenheid wel! Shoot gaat altijd door op locatie (regio Antwerpen). Graag wil ik werken rond een bepaalde thema: zwangerschap, glamour, fashion, urban,...
Fotografie Reacties: 2 27-4-2010 16:19:08

Stefanie
Feestzaal regio Roeselare - Brugge
Hallo iedereen   Wij zijn pas 2 weekjes verloofd en al op zoek naar een geschikte trouwlocatie, liefst in de regio Roeselare (- Brugge). We hebben al veel gehoord van zaal Ter Eeste. Blijkbaar is het nadeel daar dat de mensen die aan het einde v...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 27-4-2010 16:10:14

marijke
pppffft twijfel twijfel... goede keuze gemaakt?
Hey mede-bruidjes!   Moet toch effe wat twijfels kwijt over de accessoires die ik verleden weekend heb gekocht. Ik was verleden weekend in Brussel binnegestapt bij DYone (zeer vriendelijk) omdat ik op zoek was naar schoenene. Dat hadden ze ni...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 27-4-2010 15:52:26

Deborah
Mini-sandwiches voor avondgasten
Hoi allemaal ! Aangezien ons feest niet in een feestzaal zal doorgaan en wij dus praktisch alles zelf moeten regelen (tot de stoelen en tafels zelfs...) begin ik nu te zoeken naar een slager of traiteur die belegde mini-sandwiches kan leveren om 's ...
Voorbereiding Reacties: 4 27-4-2010 15:42:40

sarah
bruids(boeket)?
Hey Bruidjes, Ik ben op zoek naar een leuk alternatief voor een bruidsboeket. Ik wil wel iets in mijn handen houden, maar niet het traditionele boeket. Heeft er iemand leuke ideetjes of voorbeeldjes? Je mag altijd doormailen naar sarah.nelissen@gma...
Bruidsboeket Reacties: 8 27-4-2010 15:27:11

Tine
Rekeningnummer op uitnodiging??
Hallo!   Ik vond het vroeger altijd heel grof als er een rekeningnummer op een uitnodiging stond. Maar ondertussen zie ik er ook vele voordelen van in. Mensen die niet kunnen komen, kunnen toch op een veilige manier nog een centje geven. Mi...
Uitnodigingen Reacties: 17 27-4-2010 14:57:19

Kristelle
Opbergen trouwkleed
Hallo   Op 9 april ben ik in het huwelijksbootje gestapt. Hele leuke dag :). Maar nu is mijn kleed gewassen en weet ik niet waar ik ze best kan opbergen. Want als ik een opbergdoos zou nemen, dan krijgt het geen lucht en gaat het wrs beginnen ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 27-4-2010 14:30:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...